SB, heerlijk toch, lekker shoppen 😊 Ik moet het een beetje rustig aan doen, anders hebben we financieel gezien een probleem, maar anders had ik je voorbeeld graag gevolgd! (Ach, op mp shoppen is ook leuk!)
En gelukkig nog op tijd: GEFELICITEERD!!!
Misslola, moeilijk, mar toch goed dat je nu een keus gemaakt hebt! Dikke knuffel!
Greetje, wat omschrijf je het weer heerlijk, tegen Misslola over E! Geweldig! Daar dus niet aan te zien hoor, dat je chaggo bent..
En lekker hoor, samen zwemmen! Emma (en vooral mama) vindt het ook heerlijk in het water, maar aangzien C geen waterrat is en ik het niet zie zitten om alleen met Emma te gaan, doen wij het eigenlijk nooit, behalve op vakantie.
Daisy, dan zet je Julie toch gewoon buiten?!? Wij gaan op het kdv met dit weer gewoon naar buiten hoor, mits het maar droog is. En als het buiten nat is (niet tijdens de regen bedoel ik) dan doe je haar gewoon schone kleren aan, of je doet 'r een overall aan, heb ik ook gekocht voor Emma.
http://www.stoerensterk.nl
Vicky, heerlijk, lekker weer naar Calpe! Geniet ervan!!
Mick, klinkt als een gezellig dagje! Hoe was het volleyballen gisteren (of heb ik daar per ongeluk overheen gelezen..?)
Hier, drukke week gehad, daarom hebben jullie mij ff niet gezien.
Dinsdag en woensdag met Emma met de trein naar mijn ouders geweest, 2 heerlijke dagen gehad! Bij mijn zusje op de boerderij geweest, de geboorte van een kalfje meegemaakt en met lammetjes geknuffeld, m'n andere zus was daar ook dus Emma kon lekker spelen met haar neefje (3 1/2) en nichtje (19mnd), bij m'n ouders geslapen, volgende ochtend winkelen met m'n moeder en daarna nog heerlijk in de zon liggen kletsen voordat de trein weer wegging.
Vrijdag heeft C Emma om 12:15 opgehaald van het kdv en naar zijn moeder gebracht, en zijn wij om 15 uur in de auto gestapt naar Assen, voor de kerkdienst en receptie van een nichtje dat trouwde. Gisteren lekker gerommeld in huis en tuin, na het avondeten Emma weer opgehaald en 's avonds zijn de buren hier gezellig geweest.
Meesten van jullie hebben het vast al op fb gelezen, zijn de buren rond 1 uur weg, willen we naar bed komen we erachter dat ik hem wel afgehaald had maar nog niet opgemaakt, dus daarmee bezig, dan nog even kijken bij Emma, blijkt dat ze gespuugd had, lag ze daar tussen de *** (zal jullie de details besparen) en ze lag gewoon te slapen! Hebben 'r maar wakker gemaakt, verschoond en binnen no-time sliep ze weer. Vanmorgen weer in een vies bed wakker geworden, dus had Emma's beddengoed maar ff bij de buren in de droger gestopt, voor het geval ze weer wat vies zou maken. Maar gelukkig niet nog een keer (*afkloppen*)
En nu zit ik al de hele avond op de bank misselijk te zijn, hopelijk dat ik niet wat van Emma meegekregen heb, heb daar helemaal geen zin in. Maar ik ga maar snel m'n bedje opzoeken, morgen werken van 9 tot 14, hopelijk zijn er geen zieken, anders moet ik waarschijnlijk tot 18:30 door...