Misslola, fijn meid, en geniet lekker van je mooie dame! Maar dat heb je vandaag dus wel gedaan lees ik nu 😃 En 3 paa zomerschoenen.. hihi.. toe maar 😉
Vicky, lekker genieten in Calpe! Rust maar lekker uit van alles!
Mick, hè shit!! Had het zo gehoopt voor je! Dikke knuffel en maar snel voor de volgende ronde! En eigenlijk wel een goed idee, boerenkool invriezen voor de zomer, Emma is ook gek op stampotten, dus voor mij ook wel slim om te doen.
JK, hihi, jij ook al aan de kriebels.. 😉 hoe is het verder met jullie?
SB, nou, da's logisch toch, dat je er blij mee bent, geeft niets hoor 😉 En nu zo lekker relaxen met je mannetje, geniet ervan!
Greetje, rot hè meid, hoop snel op positief nieuws voor je, op hoeveel dagen zit jij nu? Hmm.. sorry, lees het net :oops: Nog een paar dagen meid, ik blijf duimen voor je!
Daisy, hè balen hoor! Nu samen met Mick, maar duimen op een positieve volgende ronde. Lekker op de bank nu en doe maar rustig aan.
Hier, nog steeds geen ongi... Iedere keer dat ik vandaag naar de wc ging (en dat was heel vaak, geloof me) dacht ik, en nu ben ik ongi, maar nee hoor. Thuisgekomen was ik zover dat ik direct een test wilde doen, maar ik heb c niet kunnen overhalen, dus ik 'moet' echt nog wachten tot morgen... (Ja, ik weet het, ik heb ook een eigen wil, maar die heb ik de vorige keer dat ik posi testte van Emma ook uitgevoerd terwijl ik beloofd had om te wachten, en toen wist ik het dus al de hele dag terwijl hij op z'n werk was en daar was hij zacht uitgedrukt niet blij mee, logisch natuurlijk...)
Emma heeft een prima dagje gehad met oma en oom T. Flinke loopneus de hele dag, vanmorgen nog best wel huilerig, maar na haar middagslaapje knapte ze weer wat op en was ze een stuk vrolijker.
Nu heerlijk 5 dagen vrij, maar es ff nadenken over of we nog wat leuks gaan doen, Gaan jullie nog leuke dingen doen deze dagen?