Ja La bella leek wel weer bloeding zoals na de bevalling! Haha maar wel maar een dag of 2 a 3 veel bloed en daarna niet zo erg. Had ook veel kramp.
Ik heb toevallig vandaag mijn eisprong! Had mega last van onderbuik dus net ovulatietest gedaan en ja hoor een smiley!! Ben wel blij hoor want ik heb gewoon zelf eisprongen zonder die hormonen. Hopelijk blijft dat zo maar mijn eisprong is nu ook niet heel erg vroeg. Dag 20 zit ik nu dus zal ook boven de 30 dgn uitkomen. Schijnt normaal te zijn en even te duren voor het zich weer stabiliseerd maar het is al heel goed dat je lijf weer werkt hoor La bella je hebt toch lang voeding gegeven. Wat heerlijk dat je ventje nu eerder op bed ligt en zo lief tot 07.15 heeft geslapen! Knapperd. Ik vind het ook ideaal dat Finn om half acht al ligt hoor. Heerlijk tijd voor jezelf.
Eliza
Fijn dat het zo goed gaat. Finn was ook veel afgevallen van de 3745 naar de 3200. Ik had door de keizersnede de eerste zes dagen geen productie en kolfde ook ieder uur 15 min om het op gang te brengen. In het zkh hadden ze niet tijdig in gegrepen met bijvoeding waardoor hij heel veel was afgevallen en veel huilde wat logisch is hij had mega honger. Op dag 2 einde van de dag met bijvoeding begonnen en toen werd hij een heel stuk rustiger maar dat afvallen ging toen nog even door. Na die zes dagen kreeg ik stuwing als een gek door het vele kolven en kolfde ik ipv 1 of 2 cc in zo een spuitje in ene 300ml af per uur. Echt niet normaal dus lekker rustig aan doen komt allemaal goed!
lisiOud lidBerichten: 4.576Lid sinds: 15 februari 2010