https://zwangerworden.nu/showthread.php/7926-Midden-twintig-en-eerste-keer-zwanger-willen-worden.-Wie-nog-meer-Deel-12/page79ik heb hier wat foto's gespamd van Nova voor het vaderdagcadeau 😃 Dus voor degene die nieuwsgierig zijn! hihi
Ingel, fijn dat de vakantie toch wel fijn was en dat de vit d lijken te werken! Dat is toch mooi! Gewoon rustig aan, je komt er wel hoor!
Hoe vindt Roos het slapen in de slaapzak?
Nova slaapt alleen snachts en op kdv in de slaapzak, bij ons overdag niet. Maar gaat inderdaad snel! Nova was een van de laatste en ik denk nu ook al de hele tijd, ze is bijna een half jaar! AAAH!Dan 'moet' ze echt hapjes krijgen enzo. Dat gaat hier nog voor geen meter! Houdt lekker haar mond voor de meeste dingen dicht... We bieden het gewoon iedere keer maar aan en als ze dan hapt maken we een feestje.
Maar dat slapen herken ik ook wel hoor, dat gaat bij ons ook op en af... Nu weer 3 nachten doorgeslapen sinds tijden. Wel telkens rond 6 uur wakker, maar ja... accepteren... In het weekend doe ik in de middag eigenlijk altijd een tukje.
ooh moet nu stoppen, krijgen zo visite en moet nog wat huishouddingen doen!