ja! Wij zijn gister ook naar cb geweest! Leuk he! Nova is nu 68 cm en ruim 8,6 kilo. Heupjes waren goed, de bilspleet en plooi gaan waarschijnlijk schoonheidsfoutjes worden hahaha. De bult op haar hoofd van de geboorte kan nog heel lang blijven dus dat wachten we ook af. Verder het ook over halpjes gehad. Mogen ook met brood beginnen en met volle yoghurt/kwark. Maar Nova doet nog niet zo graag aan happen of aan rapley (ja smeren met het eten is leuk, maar in haar mond, echt niet!) maar ook daar hoef ik me geen zorgen om te maken. 6 hapjes op een dag is genoeg volgens haar. Als het met 9 mnd nog zo is dat moeten we minder melk aanbieden want dan heeft ze echt meer nodig. Nou dan zien we het wel weer! Melk blijft het eerste jaar gewoon het belangrijkste!
Nu laatste voeding is hier nu wel richting papfles aan het gaan. Mijn bv loopt gewoon giga terug, vooral als ik moet kolven. Maar begin er langzaam vrede mee te hebben. Ik heb 6 weken iedere 2 uur gekolfd. Het was geen doen meer. Oxytocine spray hielp amper. Ga binnenkort wel domperidom proberen als het nog meer terugloopt maar op mijn vrije dagen gaat het goed en op werkdagen krijg ik 1 voeding over de hele dag gekolfd en die anderen dan maar kv op kdv.
Nova is ook erg verkouden weer... ach dat schaapie... Dus weer aan de neusspray...
Feline is ook een lekkere bollie 😊 Ik vind het heerlijk! Maar wel zwaar om te tillen hahaha. Dat van dat vlees wist ik ook niet, maar werd ook niks over gezegd bij ons... gek he!
Oooh ik zie dat het alweer tijd is om Nova van kdv te halen! Lekker knuffelen! Want dat kan ze nog zo goed!! Zo fijn!
Ritme hebben wij trouwens nog steeds niet. Werkt voor ons goed. Geen vaste tijden voor wat dan ook. Gewoon alles op verzoek. Moe? Naar bed! Trek? Aan de borst! Ochtend bieden we na een slaapje fruit aan en in de avond groente. We bieden rapley en hapjes aan maar ze vindt het allemaal wel best, ze lacht er leuk naar maar er komt niks in!
slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010