PBG; wat goed dat dat eten bij Ninthe al zo goed gaat! Haha, ze zal haar bolle wangen wel houden 😉 Lekker toch! Ik wil het ook zelf gaan maken invriezen! Zal heus wel ooit een potje gebruiken hoor, met weekendjes weg of iets dergelijks, maar vers vind ik toch beter!
La Bella; wat heftig zeg dat die sprongetjes bij je mannetje zoveel energie vergen! Wij merken het hier wel, wat meer zeurderig, wil de hele dag vastgehouden worden, maar op zich is het te doen. Roos huilt niet de hele dag gelukkig, lijkt me erg zwaar! Hopelijk is zijn sprongetje snel voorbij! Sterkte!
Tanja; die Thijs van jou zeg! Ook al beide kanten oprollen! Wat een knapperds toch! Roos heeft het nog steeds niet goed door 😉
Lisi; lekker knoeien met banaan dus! Ik dacht eerst dat de kinderarts had gezegd om tot 6 maanden te wachten bij jullie, of vergis ik me? Wel cool dat ie het lekker vindt! Was zeker wel een zooitje naderhand of niet? Roos die blaast bellen, zo met haar lippen en soms haar tong ertussen... Dat wordt nog wat als die gaat eten 😃
Die flessen, ik heb het cb nog niet gehoord over vier voedingen... Wanneer is dat normaal? Of is dat met bv anders? Soms is het allemaal zo ingewikkeld! Roos heeft nog lekker 5 voedingen, geloof niet dat we er al eentje weg zouden kunnen halen, madam heeft nogal honger elke voeding!
Ben begonnen met Fenegriek en Gezegende distel, om de productie van mijn bv op te krikken... Zou binnen drie dagen moeten werken, dus ben heel benieuwd! Het is wel super goor trouwens, maar dat terzijde 😉
Hebben jullie beebjes het ook, dat wanneer het een drukke dag is geweest, ze van andere mensen in paniek kunnen raken en heeeeel hard gaan huilen? Roos heeft dat soms, als we druk zijn geweest, gister ook, komt de buurvrouw even kijken, die zegt wat tegen Roos en ze begint kei hard te huilen! Dan is gewoon haar tax bereikt en heeft ze teveel indrukken gehad!
Zo, ik hoor mijn lieve meisje wakker worden, gaan we even naar overgroot opa! Fijne dag nog meiden!