La Bella; hihi, dan kruipt Roos ook bijna inderdaad 😉 En het is toch prima als jullie kleine man mango lekker vindt? Ik vind het zelf heerlijk, maar wel een aparte smaak! Maar groot gelijk heb je, dat ie straks lekker alles moet eten! Dat hoop ik met Roos ook te bereiken (al twijfel ik daaraan met de vader die hij heeft ;), toen ik die leerde kennen luste ie ook niks! Maar heb hem even her-opgevoed, dus misschien komt het toch nog goed!)...
Tanja; joepie daar ben je dan 😉 Ik hou Roos lekker ver weg van mijn broodje, dan kan ze hem niet te pakken krijgen haha! Nee hoor, we hebben we gezegd dat als het nog erger wordt, dat we eraan moeten geloven, maar ik vind het nu nog wel te doen zo 😃
Lekker he, die blote billen? Roos ligt het liefst de hele dag in haar blote billen! Ze heeft het ook erg snel warm (lijkt haar moeder wel). Ze mocht maandag in de kinderwagen alleen een romper aan, één groot feest 😃 Madame vond alles prima de rest van de tijd haha!
Lisi; ow jee, schoonmoeders... Pff, ik weet precies wat je bedoelt! Vreselijk zeg, dat ze met haar p*ten van je kiddo af blijft! Ik heb mijn sm gelukkig al drie maanden niet meer gezien, er is een oorlog aan de gang! En ik ben altijd blij met die (voor ons stille) oorlogen, dan is het even rustig hier aan het front haha!
Roos is echt de laatste dagen alleen maar aan het entertainen en sjansen! Niet normaal, iedereen die maar wil krijgt ondeugende blikken en lachjes 😃 Ow, wat zijn we dan verliefd op onze heerlijke meid!
Verder zitten we in de puinhoop, we zijn de badkamer aan het verbouwen! Roos weet niet wat er gebeurt, als ze midden in de huiskamer in bad mag haha! En wij douchen bij mijn ouders, wat een gesleep elke keer! Maar als het goed is, is ie van het weekend klaar en hij wordt me toch mooi!