greetje83 schreef:Moi, dat geeft de burger moed! Hahaha.
Suusb: goed bezig meissie! Ochtendseks is toch ook beter om zwanger e worden??? Ik ben er niet zo van, want dan moet ik een wekker zetten om seks te hebben en dat gaat me veel te ver!
Leo: voel je de baby dan al zo goed? Ik zit even te denken, volgens mij voelde ik Max na 18 weken, maar voordat L hem voelde waren we al snel een week of wat verder hoor. Terwijl ik erg slank ben en de placenta achter lag. Leuk zeg!
@greetje: ja die baby ligt niet stil! Ik voelde het bij 16 weken. Eerst dacht ik nog dat zal wel iets anders zijn, want 16 weken is wel vroeg. Maar het is echt overduidelijk nu. Mijn placenta ligt voor, maar het zegt dus niet alles. En ik heb er ook geen vetlaagje voor zitten haha. Vanmorgen toen ik wakker werd begon het al en nu ik aan het typen ben ook. Oh lieve dames hier ik hoop nu nog meer dat het snel raak is bij jullie!!
@Suus: Ik hoop dat ik niks aan die stoel hoef te doen. Ben wel crea bea maar met stofjes gaat dat altijd mis bij mij op de een of andere manier. Grappig is dat ik mijn moeder had gemaild of zij even wilde checken daar. Wat blijkt: is het haar ex-werkgever! Hoe klein is de wereld! Ze gaat er vanavond dus even schommelen en kijken of hij goed is!
@De rest ga ik nog even terug lezen, jeetje wat is er gekletst gister avond!! Mag toch hopen dat er ook nog tijd was voor wat kluswerk, anders worden die eitjes nooit bevrucht ;o)
@lady: ik ben het nu even kwijt bij jou. Ik zie jou weer onderaan het lijstje staan, maar ik zie nergens dat je ongesteld bent geworden. Misschien er overheen gelezen, maar ik ben het kwijt nu :oops:
Ik heb gister het kamertje en de kinderwagen besteld! Ik wilde het wel nog graag zien en ze kwamen met een super oplossing: ze bestellen het nu voor me. Als ik terug ben in Nederland ga ik kijken en als ik het wil kan het dus meteen mee. Wil ik het niet dan verkopen ze het aan iemand anders. Service of wat! Ben helemaal blij dat dat ook opgelost is. Ik ga er vanuit dat ik het in het echt net zo leuk vind, maar je weet het nooit. Als dat niet zo is, dan pas heb ik een probleem want dan moet er als een speel een nieuw kamertje worden uitgezocht. Nu ga ik even bijlezen!!