Lady9Oud lidBerichten: 303Lid sinds: 7 november 2011
Oeh Greetje jij nog 9 dagen!
Moi schreef:@faye Vergeten doe je het nooit, maar je kan je niet echt de pijn herinneren. En het klopt wel, als je je baby in je armen hebt...dan zit je zo vol met adreline..dat het je niks meer kan schelen :). Tenminste zo ervaarde ik het.
Moi schreef:@Stees Beterschap met je dochter!! Wat betreft BV, ik zou het proberen. De eerste paar weken is best pittig, maar daarna gaat het meestal hartstikke goed. En als je je er niet goed bij voelt kan je altijd nog overstappen op kunstvoeding.
@Lady9 Spannend, over twee dagen kan je testen J
@Greetje Haha nee ik zou nu nog niet testen J Nog een paar dagen geduldJ
@Leo Ik ga eens googelen op hypnobirthing, ben erg benieuwd wat het inhoud.
@Baby dat is niet niks! Ligt je vriend nog steeds in het ziekenhuis? Sterkte!!!
@Suus Kloppen die testen wel? Vorige keer had je het toch ook met deze testen? Heb je geen andere testen om het te controleren?
@Greetje Ik zie ook een beetje tegen de bevalling op, ook al heeft de bevalling van Marissa
4 uurtjes geduurd. Ik zou er toch anders ingaan, als ik niet zou weten hoe het gaat voelen ..
baby schreef:Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ja ik was zeker geschrokken. Ik weet niet meer wie t vroeg. Maar ja hij ligt in t ziekenhuis. Hij ligt op een gesloten afdeling. Ik denk ook dat hij voorlopig niet thuis komt. Ik mis hem verschrikkelijk. Nogmaals dank je wel voor de lieve woorden.