Pooh, je zult wel op zijn van de zenuwen zeg. Zou helemaal hetzelfde denken hoor, dan zal het misschien wel niet goed zijn, waarom willen ze ons anders persoonlijk spreken. Aan de andere kant weet ik dat ze bij ons in zkh voor zover ik het heb meegemaakt nooit uitslagen krijg van de verpleegkundige aan de telefoon (behalve toen de bloedtest positief was) en dat ik uitslagen altijd via de gyn/fert.arts te horen kreeg tijdens gesprekken/echo's. Kan dus inderdaad ook wel protocol zijn, net wat hbb zegt. Probeer wat afleiding te zoeken deze week, dan gaat de tijd hopelijk sneller voorbij.
Myka, doe wat je hart je ingeeft. 2 weken geleden kwam ook iemand met zo'n advies (volgens mij ook van dit forum) naar mij en ik voel me inmiddels wel weer beter. Nog steeds ups en downs, maar algemene gevoel is echt beduidend anders. Voel wat je voelt en als je zin hebt om leuke dingen te doen, doe je dit en als je zin nhebt om alleen in bed te liggen, doe je dat. Ook mensen uit omgeving die negatieve opmerkingen etc. hebben zou ik gewoon even uit de weg gaan. Omring je met mensen die je steunen en dan naar verloop van tijd ga je je echt wel wat beter voelen. Sterkte meid!! Knuffels!
Tijger, wat goed dat je even afstand probeert te nemen van het zwanger worden. Ik merk juist dat ik behoefte heb aan veel lezen etc. Heb nu ook 2 romans over behandelingen etc. gekocht (heb ze nog niet binnen). En veel op het forum te vinden, zodat ik er juist mee bezig ben. Goed dat je voor jezelf besloten hebt om er minder mee bezig te zijn. Ik hoop dat je daardoor meer rust gaat krijgen.
Ik vandaag afspraak voor nacontrole in zkh. Baarmoeder was helemaal schoon en verder ligt alles plat (net als een nationale stroomstoring, haha). Geen cyclus dus. Maar, dan wel goed nieuws, want aangezien ik die niet van mezelf heb hoef ik ook niet te wachten tot menstruatie en kan ik VANDAAG (jippie!!) al beginnen met spuiten. Aangezien het zomerstop is, geen IUI of IVF nu, maar de 1e keer gewoon zelf klussen met hormoonstimulatie. Om geen maand te hoeven missen. Met fert.arts gelijk gesprek gehad over vervolgtraject. Zij heeft toch ook hoop voor IUI, maar mogen wel IVF doen. Denk zelf toch ook sterk aan eerst aantal keer IUI en dan pas over naar IVF. Al de nadelen van IVF in mijn hoofd, lange traject per keer, pijnlijke punctie, de hoop op bevruchtingen, daarna goede terug teplaatsen, evt. in te vriezen en maar weer goed te ontdooien. Hoeveel hou je dan eigenlijk over? Is het dan wel waard om nu gelijk IVF te gaan doen, ipv het 'makkelijke' IUI? Hebben nog evn om er zelf over na te denken, nu met hormoonstimulatie deze ronde. Wat zouden jullie doen? Vraag maar even aan iedereen advies, want zat er deze week al over te piekeren.
Wel even emotioneel toen ik in de wachtkamer zat. Vorige keer toen we daar waren, was het mis en viel de grond onder onze voeten vandaan. Nu voel ik me wel weer sterk genoeg om weer te starten. Ben eigenlijk alleen maar superblij dat we weer een kans hebben nu!