Lieve allemaal,
Ben net terug van midweekje weg. Heerlijk even alles losgelaten! (moest ook wel, want wifi deed het niet in het huisje, haha)
Heb nog niet alles gelezen, maar wilde toch al wel even reageren.
Hbb, wat verschrikkelijk van je omgeving zeg. Ik snap die mensen ook niet hoor. Een vriendin van mij (zelf nog totaal niet met kinderen bezig) reageerde ook vrij laconiek in een smsje terug, 'veel sterkte' en daarna niks meer gehoord. Paar dagen later mailde ze me of ik het al verwerkt had. Had ik toch even een duidelijke mail teruggestuurd dat het totaal niet met me ging, alleen maar huilde en onder narcose een curettage heb gehad. Toen was ze denk ik wel geschrokken, want kreeg twee dagen later een heel lief kaartje. Heeft me trouwens niet gebeld, toch wel raar als ik erover terugdenk. Voor de rest alleen maar superlieve vriendinnen en lieve vrienden en familie die erg begaan zijn. Weten nu ook echt allemaal dat we behandelingen in zkh. hebben en we niet lang vruchtbaar meer zijn,d us wel haast hebben. Eerst wisten wel een aantal mensen het, maar nu echt allemaal. En vind het wel fijn ook moet ik zeggen. Vorige week nog collega die zei dat ik er niet teveel mee bezig moest zijn :-?, dus heb haar gelijk even op haar nummer gezet en nu zal ze het dus niet meer doen denk ik. Schrok ook wel toen ze hoorde wat er aan vooraf gegaan is. Moet trouwens wel zeggen dat we al wel weten op welke vrienden we kunnen bouwen en op wie niet, die laten wij sowieso al links liggen. Mijn man heeft aantal jaar terug chronische ziekte gekregen en toen werd het wel snel duidelijk....
HBB, knap trouwens dat je naar de verjaardag van je schoonvader gaat. Ik heb de eerste 2 weken echt alleen maar gehuild en thuisgebleven, kon echt niet opbrengen om ergens naartoe te gaan. Hoop dat de cytotec mee gaat vallen, al zal het emotioneel sowieso zwaar blijven!
Baukje, een zoontje, geweldig! Gefeliciteerd!
Horatia, 25 juli testen, spannend zeg. Heb je al voorgevoelens?
Myka, een ovulatie las ik net snel terug. De eerste na je MK. Ben je juist positief of voel je het anders?
Puck, pooh, Tijger en anderen die ik vergeten ben (sorry), dikke knuffels!
Vanmiddag 14.00 uur thuis en vanmiddag 15.30 al gelijk FM in zkh. Follikel was al groot en mag morgen pregnylspuit zetten, wat dus betekent dat ik zondagavond eisprong heb! Jippie, we hebben weer kansen! Spannend! Verder deze week nog wel aantal keer gehuild om het oneerlijke van een miskraam. Zwanger zijn, je helemaal zwanger voelen en dan toch misgaan. Gisteren ook babyboom gekeken en kon het gewoon niet hebben dat er iemand al snel zwanger was van de 2e, terwijl de eerste ook langer duurde. Erg he, mag ik helemaal niet denken, word wat verbitterd volgens mij....