baukje31 schreef: Hoop hoe is het met jou?
Lief dat je aan me denkt... kom de laatste tijd niet zoveel op 't forum...zal stukje kopieren wat ik net bij de 40'gers hebt geschreven...
Lijf is weer op de rit denk ik afgelopen week m'n ei gehad als ik 't allemaal goed kan interpreteren... witte kloddertjes, paar dagen erna flink eipijn... en dan is 't weg en heb ik 't bloedheet...
ben benieuwd over 2 weken, heb verder niets getest of iets...
Ei in ieder geval niet benut, lief is sinds 't weekend al ziek, wel weer 't *kut* gevoel van 't niet benutten, maar ook wel weer 't "het is goed" gevoel...
snappen jullie 't nog?
zit kortom in een soort van overgangs fase denk ik, en na zo'n 5 jaar kan dit niet in 1 maand klakkeloos zonder al die verschillende gevoelens voorbij gaan denk ik...
de natuur heeft nu bepaald door de griep van lief, en misschien is dat wel de 1e noodzakelijke stap.
Verder de afgelopen 48u ook plat gelegen met migraine, maar ook die zat er weer een keer aan te komen, nu weer een heerlijk leeg hoofd.
maar ja...het waren wel m'n vrije dagen, morgen weer werken.
Verder gaat 't wel redelijk hier, 't voelt nog een beetje als overleven, niet teveel denken -> blik op oneindig en gaan...
zijn jullie weer op de hoogte,
succes allemaal!
x