@Tijger: Dankjewel voor de knuffel meid! ook een knuffel voor jou!
We zijn niet vanaf 2007 bezig, ik was toen nog maar 19, en door de pil heen zwanger (antibiotica) het was wel gewenst, en het was ook van mn man (toen nog mn vriend) daarna wou ik wel verder proberen, we gingen immers toch samenwonen vlak daarna, maar mn man was er zo erg van geschrokken dat hij dat echt niet wou.
We zijn in april 2010 weer gestopt met de pil, toen nog een half jaar voor het zingen de kerk uit, omdat mn man het toch wel erg spannend vond, en in oktober 2010 zijn we er echt voor gegaan, het was in 1 keer raak, en oh wat waren we bang dat het weer verkeerd zou zitten, maar nee het zat goed, 2 goede echo's gehad, 1 bij de gyn vanwege de eerdere bbz, en 1 bij de vk, een week na de 2de echo kreeg ik 1 drupje roodverlies en een uur later storte mn wereld in, het hartje was gestopt met 9week en 6 dagen, toen wouden we afwachten of het vanzelf op gang zou komen, heb er bijna 3 weken mee rondgelopen.. op 1e kerstdag bloede ik enorm en kwam er van alles uit, ik dacht dat ik het kwijt was, op 2de kerstdag controle, maar het zat er nog, de dag na kerst heb ik cytotec genomen, na heeel veel krampen (leek volgens mn schoonmoeder op weeen) en heel veel bloedverlies, is het vruchtje eruit gekomen, je kon echt zien dat het een mini kindje was.. we hebben het begraven in onze tuin.. Daarna tot nu aan toe nooit meer zwanger geworden.. En we lopen sinds kort bij de gyn.
@Baukje31: Spannend weer! ik ga voor je duimen!!
Nee ze hebben geen idee waar het aan ligt, zaad is goed, eileiders zijn doorgankelijk, ik heb een eisprong, en mn hormonen zijn goed! Klinkt misschien stom, maar ik had echt verwacht dat 1 eileider dicht zou zijn, en dat dat verholpen moest worden, en dat we dan wel zwanger zouden worden, maar alles is dus gewoon in orde! We moeten van de gyn waar we nu lopen nog een jaar!! zelf proberen, omdat we nu dus zwanger waren.. We zijn aan het kijken of we naar een ander ziekenhuis kunnen, nog een jaar zelf proberen ga ik echt niet trekken.