SUsanna, ben naar 4 voedingen aan t afbouwen.. valt ook nog wel onder full-time toch? hihi.. wil avond en nacht afbouwen en doe dat nu met flesvoeding maar als ik die er ook uit krijg zit hij volledig op 4 bv's en dan bijvoeding..
Ik ben degene die ook overproductie had. fijn dat je weer beetje hoop hebt! weet precies hoe je je voelt, met die pijnlijke volle borsten, ellendige harde plekken die je op geen manier weg gemasseert krijgt, giga lekkage's.. vooral tijdens t voeden, als ik lag te voeden was t hele bed nat, moest altijd een doek eronder haha. En dat je ventje zo een moeite moet doen, ook herkenbaar.. Ty lag zo te klokken en maakte een heel hoog geluid alsof hij amper adem kreeg, best wel eng maar hij dronk gewoon door.. liet soms los als de tsr begon, maar dan spoot alles onder.. leek eerder kindermishandeling als ik mn kind voedde hahhaa.. ik maakte hem ook stipt elke 3 uur wakker voor voeding, arme vent, propte em gewoon vol ;).. maar wat een opluchting als ie weer dronk zeg.. dus ja voel met je mee 😉 en ja t komt echt goed! haha.. Heb nog steeds wel veel productie en zo nu en dan als Ty even wat minder drinkt heb ik weer giga volle borsten.. soms ook echt gestuwd, maar kolf dan na t voeden gewoon even leeg als ze vol (en pijnlijk) blijven.. maar das maar afentoe gelukkig.
Nu met afbouwen heb ik t ook weer even.. vanochtend ook, pfff stond op knappen! maar kolf nu niet, anders wennen ze nog niet aan 2 voedingen minder 😉
adniL, dankje! dacht ik al.. nahja zolang hij maar genoeg binnen krijgt, en dat krijgt ie volgens mij wel haha. Idd openbaar voeden zou nu niet ideaal zijn met hem haha begin ik maar niet aan!
marijke, och wat sneu dat ie er toch zo ziek van is geworden! Ty gister ook prikjes gehad, wel wat warmer en wat last van beentjes maar niet zo ziek! gister kreeg Ty zn prikje, slaat ie de prik uit zn been! naald krom, kras op zn beentje, bloeden, huilen.. wat een drama! arme vent.. gelukkig wel snel weer te troosten en wel snel gestopt met bloeden, maar niet lief!
Ran, dankje dat je me nog volledig bv-mama vind hihi..
zit er niet een te lange poos tussen de 7 en de 13 voeding?? alleen fruit en water tussendoor, maar dat kun je niet als een complete voeding rekenen toch?
ik denk dat ik t dan eerder zo zou doen: 7 uur bv, 09.30 fruit, 11.30 broodje en bv, 15.00 koekje/flesje bv, (strax 17.00 groente) 19.00 bv.. Is dit niet meer iets voor je?? lijkt me beter verdeeld over de dag.. naar zo een soort schematje werk ik ook toe als hij strax groente en fruit en koekje krijgt..
Gister op cb geweest dus (zie prikje verhaal bij marijke ;)) Ty weegt 8440 gram en is 67 cm.. Bulletje!!
Had t met de wv gehad over de voedingen.. ze zei dat ik misschien beter kan beginnen met groente (17.00) en dan na een week er tot pap gekookte rijst door heen blenderen, en dan 19.00 bv en dan gewoon kijken wanneer hij eventueel komt in de nacht en dan klein flesje geven.. dus geen 22.00 papfles geven..
Maarrr ik denk dat t toch fijner is om die papfles te geven zodat Ty een vollere buik heeft om de nacht door te kunnen komen.. of zit dat tussen mn oren? wat denken jullie hiervan?? Weet wel dat ik Jay altijd een late papfles gaf maar die ging er ook niet van doorslapen eigenlijk haha.. maarja Ty is anders natuurlijk..
Wil vanaf volgende week wel groente gaan geven dus dan is mn schema:
07.00: bv
11.00: bv
15.00: bv
17.00: groentehapje
19.00: bv
22.00: papfles (ca 200cc)
'nacht afbouwen.. als ie komt klein flesje
Gister voor t eerst papfles aangeboden om 22.00 .. 180/6 en 2 schepjes rijstbloem.. maar met S-speen gegeven dus hij kreeg er amper uit haha, had 110 cc gedronken.. toen werd ie om 4 uur wakker, papa speen gegeven, toen om 5 uur wakker, papa 90 cc flesje gegeven en toen maakte ik em om 07.30 wakker voor bv want ik stond op giga knappen! dus opzich is dat wel goed gegaan met die fv snachts..