Hé Daan, leuk je hier te zien! Jammer genoeg niet veel februari-mama's die bv geven. Gaat alles goed? Jammer dat je ticker niet lekker meewerkt (tenminste, ik kan hem niet lezen :-?)
Rebecca, lastig met het avondeten dus, als hij dus per sé eerst bv wil. Maar dat komt vanzelf wel goed. De laatste maanden kreeg mijn dochter alleen nog de ochtendvoeding, en daar heb ik idd nog heerlijk van genoten, even ons momentje, terwijl je de rest van de dag heel veel 'vrijheid' hebt.
Ran, ja jij hebt Amy natuurlijk ook nog rondlopen. Benieuwd hoe dat hier uiteindelijk gaat lopen, vooralsnog doen ze samen het middagdutje, heerlijk! Kan mama er zelf ook nog even induiken 😉
Finaly, Sjoerd slaapt inmiddels toch weer bij ons op de kamer, dat heen en weer lopen was ook niet alles (je hoort aan z'n gepiep namelijk wel of hij na de voeding toch nog gaat spugen, kon iedere keer het hele bed verschonen). Maar, ik heb gisteren tegen drie mensen lopen klagen dat ie dus 's nachts onrustig is, en dat heeft hij zich aangetrokken 😊 Vannacht hoorde ik hem pas na 5,5 uur, nou, dan mag hij van mij meteen eten hoor, brave knul 😊
Cerazette, werkt dat goed bij jou? Ik ben ermee gestopt omdat ik drie maanden lang 3 vd 4 weken ongi had, niet echt ideaal. (vervolgens 'voorzichtig' gedaan, wat ons Sjoerd heeft opgeleverd, hihi). Heb wel gehoord over een 'natuurlijke pil' die op de markt zou komen, maar ik denk dat ik er maar helemaal niet meer aan begin.
Finaly, kun je om 22h niet eens bv proberen? In het weekend of zo, en als hij dan idd toch weer 's nachts gaat komen, toch maar een papfles en dan over een week of twee weer proberen of dat kan? Of je moet een papfles niet zo erg vinden, je kunt iig makkelijker een avondje weg. Ik kan je helaas niet echt raden, want een papfles hebben we hier nooit gehad (m'n dochter weigert zelfs nu nog om 's ochtends van mijn bambix te proeven, die wil alleen melk en brood of yogurt)
Hier: ik heb al weken een minst favoriete kant met voeden. Zag gister pas de oorzaak: een flinke kloof. Lekker handig dus 🤓 Nu een hele dag in een andere houding gevoed en goed ingesmeerd, gaat al een stuk beter.
Eén borst per keer gaat al ruim een week goed, weinig stuwing meer, en Finaly indachtig kolf ik met de hand af als er toch teveel spanning op staat. Sjoerd drinkt nu iig veel rustiger al spuugt ie soms nog veel. En ik voel me iig ook veel happy-er. Het loopt eindelijk als een zoentje, het zonnetje schijnt, er begint overal regelmaat in te komen, wat wil je nog meer?