Rebecca schreef:"....met stijgen en dalen kan hij helaas niet aan de borst......"
Waarom niet? Toen R.osalie 8,5 weken was, zijn wij met haar voor een week naar Aruba gevlogen (een vlucht van 10,5 uur), dat ging super! Ik heb haar gewoon aangelegd bij het stijgen en dalen, en dat lukte prima en werkte heel goed tegen het drukvesrchil. Op de terugreis was ze één keer ietsje te vroeg klaar, toen heeft ze nog een paar minuutjes op mijn vinger gezogen. Het ging verder allemaal prima. Als je aangeeft dat je met een baby vliegt krijg je ruimere zitplaatsen en je kunt de kinderwagen/buggy menemen tot aan de slurf. Luchtpersoneel brengt 'm voor je naar het ruim. Als je uitstapt is er altijd een speciale plek waar je de kinderwagen weer op kunt halen. Succes, het gaat vast goed! Wanneer ga je?
Rebecca schreef:@tanja: nou das best wat hoor! moet genoeg zijn toch? of drinkt jouw meisje per keer zoveel? Sven altijd maar iets van 150 max per keer geloof ik
R.oslaie drinkt steeds 200 Cc per keer (soms 190), dus da's best veel. Ze zit dan op 6 voedingen per dag. Maar één ervan is een nachtvoeding en dan drinkt ze niet veel.
Is dat extreem veel dan?
Ik weet zeker als ik 250 Cc in de fles doet, dat ze die ook gewoon op zou drinken .... maar ja, zoveel krijg ik nooit bijgekolft 😉