@finaly: heb vanochtend ook het idee dat m’n borsten al voller zijn weer en het dus weer de beterende kant op gaat. Heb nooit kv in huis gehaald of gegeven, heb toch ondanks alle onzekerheid vertrouwen gehad dat mijn lichaam het op tijd zou oplossen. Maar het maakt me wel even erg onzeker. Ben helaas na vandaag door mijn voorraad uit de vriezer heen (hmm, nog maar 65 Cc ligt erin zag ik vanochtend). Dit komt omdat ik er met kolven net wat minder uit krijg als ze nodig heeft en ik dus iedere week langzaam op die voorraad ingeteerd ben de afgelopen maand. Komende week ga ik proberen weer te werken aan een voorraad, als ik zelf weer 100% hersteld ben.
Wat fijn dat het jou steeds gelukt is de bv vol te houden.
Ik denk er idd wel over na om bijvoorbeeld nog alleen de avond en ochtendvoeding te blijven geven als ik zwanger wil worden. Maar mijn ongi komt maar niet, ben bang dat het bij mij niet werkt om zwanger te worden als ik gedeeltelijk bv blijf geven. Alhoewel ik het wel heel graag zou doen! Ah wie weet raak ik al zwanger voor het zover is dat ik ga afbouwen 😉 Dan zou ik het graag vol willen houden en misschien zelfs tandem voeden uiteindelijk. Ik zie het wel, kijk het nog anderhalve maand aan.
@ran: ik heb wel een neusspray sinds deze week. Maar ik herken niet goed wanneer ik nou een tsr heb? Ik heb een kolf die eerst 2 minuten in een stand gaat voor de tsr en dan begint met echt kolven en dan komt er ook echt gewoon meteen melk uit. Hoe herken ik de tsr? Rare vraag hè van iemand die al ruim 4 maanden bv geeft ……
Wow, dat ze zo ziek kunnen zijn van tandjes krijgen wist ik niet! Wat vervelend joh, ben je naar de huisarts geweest? Da’s wel erg hoge koorts! Zielig zeg. (ik weet wat ’t is, ik had begin deze week ook zelf 39,6 koorts en dan ben je echt goed beroerd) Hopeleijk knapt ze snel op! Is vannacht goed gegaan?
Nou, hier een paar positieve punten weer vanochtend:
- Volle plasluier, jippie!
- Mijn borsten voelde voller aan vanochtend, nog niet super vol, maar wel een stuk voller alweer!
- Ze heeft geweldig geslapen: 22:30 gevoed, 6:30 moest ik haar wakker maken voor de ochtendvoeding voor ik naar het werk vertrok.
Nou, dan ben ik benieuwd naar nog een belangrijk punt vandaag: hoeveel ik eruit gekolfd krijg.
Ik heb nog 65 Cc in de vriezer, dus ik zou er vandaag zo’n 315 Cc uit moeten krijgen om maandag weer 2 voedingen achter de hand te hebben van 190 Cc per stuk.
Komende week ga ik ook flink aan de slag met proberen een voorraadje aan te leggen, hopen dat dat lukt.