Klopt het dat ik dit topic nog niet gezien heb? Dan open ik hem bij deze π
Hier is Art geboren op 7 februari 2012!
juupOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 26 april 2010
MeLu schreef:@ Daan; ik heb cranberry sap!
@ juup; ik slik ook 3x 2 paracetamol.
Plassen gaat al beter. Nog niet gepoept. Lopen doet nog steeds ontzettend veel pijn maar ik kan wel al rechter op! NaweeΓ«n nog steeds.. Vind ze niet leuk!!
Mijn tepels zijn al stuk, doet ook veel pijn. Tyler heeft zoveel zuigkracht!! Aanleggen doet zoveel pijn! Bloed ook steeds.. Maar ik hou vol.. Eeltlaagje kweken π
Vk is vndg geweest. Ik moet aan de staalpillen. Zit ook al aan de floradix..
Verder gaat alles prima, Tyler is een super kind!
Mrij schreef:Sylvestertje, jeetje wat een verschil zeg, hier zit Emy nog tussen 50 en 56 in, 50 is soms net wat te krap, maar 56 moet ik vaak nog omslaan, vooral in truitjes.
Schorpie, baheen borstontsteking, dat lijkt me erg pijnlijk. Gelukkig gaat het weer beter, met Max ook!
Sex, hier nog niet gehad, ik vloeide nog tot vorige week en nu ongesteld, dus helaas (vooral tot groot ongenoegen van mijn mannetje ;))
Faith, succes morgen, hoe laat moet je?
Schorpioentje87 schreef:Wauw faithe dat is snel! Is wel gevaarlijk ivm met het grote risico op infecties he, in je buik is het een groot slechtveld en een grote wond. Wist je dat? En was het niet pijnlijk? ben benieuwd morgen. Gelukkig heb je morgen al duidelijkheid!
maantje schreef:@ Faithe: Je kan niks anders doen dan morgen afwachten. Hoelaat moet je naar de gyn? Doen ze dan gelijk een echo? Ik ben benieuwd wijfie!
Sylverstertje schreef:Melu, gefeliciteerd!!!
Leuk jochie!
Nu zijn we allemaal bevallen, voor maart. Toch wel prettig π
Hier hebben we pampers. Onze dochter loopt ook in de pampers, dus voor onze zoon ook pampers.. We hadden nog een pak bumblies gekregen, die werkten ook wel goed. Maar ik vind die new born pampers zo lekker zacht. De eerste dagen heeft hij maat 1 aangehad (die zaten in de blije doos enzo), we hebben zelf alleen maar maat 2 gekocht. Die heeft hij nu wel nodig. Ook past hij maat 56 niet meer (heb het nog proberen te rekken, maar hij is nu toch echt maat 62).
faith, wel spannend zeg. Ben ook wel benieuwd waarom je een zw test hebt gedaan. Ik ben graag van het testen, maar heb er eigenlijk nooit over negedacht om na de zwangerschap een test te doen... Heb er nog eentje liggen, dus zal eens kijken binnenkort π
Vorige zwangerschap bloedde ik 6 weken, nu lijkt het sneller voorbij te gaan...
Binnenkort ook even cerazette pil halen. Krijg ik geen migraine van en werkt goed (zeggen ze). Voorlopig met het bloeden toch nog even geen "klussen" hier hahaha.
Heb alles gelezen, maar ben vast weer veel vergeten.
Iedereen ligt hier nu weer in diepe rust, dus ik ga zelf ook nog even snel een uurtje liggen :D
finaly87 schreef:
Faithe, als ik me even mag bemoeien π rare gyn heb jij want er wordt altijd aangeraden de eerste 6 weken sex te hebben met condoom, ookal gebruik je pil.. voor extra veiligheid.. nahja zo zie je maar weer.. :s.. succes morgen!
Faithe schreef:Kaiden is 2 weken en al maatje 62??????????????????????????? Wat een reuze baby dan haha. V heeft sinds gister in alle merken maatje 56 aan. Al een week of 2 in de broeken maar nu heb ik ook alle truitjes van 50 opgeruimd. 56 zit veel mooier!
Hoe gaan de nachten?
V krijg de laatste voeding rond 23.00 a 23.30 de ene x slaapt hij dan meteen de andere x rond 1 uur maar hij slaapt tot een uur of 7 a 8 π ALS PAPA STIL IS heet dat
Sylverstertje schreef:Ja, hij was bij geboorte natuurlijk al 4550 gram en 54 cm...
Hij drinkt zijn 7 voedingen van 100cc makkelijk leeg en vraagt zelfs nog om een tweede nachtvoeding... Hij houdt zo goed als alles binnen, dus ik denk dat hij erg hard aan het groeien is...
Mijn dochter zat ook vrij snel in 62... Zal eens kijken of ik de foto kan posten van haar toen ze net geboren was in maatje 50... hahaha Ze hebben dr maar gelijk verkleed in het ziekenhuis π
*breekt in*
Hier ook hoor, onze zoon had met 3 weken ook al maat 62 aan.
maar woog ook 4480 en was 54cm.
Dus meer "grote" kids hier π al is het nog steeds een klein hummeltje in mijn ogen :mrgreen:
miepie schreef:tjonge he wat schrijven jullie veel
iedereen is nu toch bevallen?
vraag over vleoein ik heb de eerste week heftig gevloeid en daarna nog 2 weken minder, en nu helemaal niets meer
heb een vraag over flesvoeding, ik vul de vles met kokend heet water en koel hem dan af met koud water door dat erbij te doen maar moet dat ook gekookt worden?
Finn heeft ereg veel last van krampjes zielig hoor en bij jullie
Melu gefelicteerd!!!! Wat een flinike vent joh zo veel weegt Finn nu nog niet hihi
french schreef:Sylverstertje schreef:Ja, hij was bij geboorte natuurlijk al 4550 gram en 54 cm...
Hij drinkt zijn 7 voedingen van 100cc makkelijk leeg en vraagt zelfs nog om een tweede nachtvoeding... Hij houdt zo goed als alles binnen, dus ik denk dat hij erg hard aan het groeien is...
Mijn dochter zat ook vrij snel in 62... Zal eens kijken of ik de foto kan posten van haar toen ze net geboren was in maatje 50... hahaha Ze hebben dr maar gelijk verkleed in het ziekenhuis π
*breekt in*
Hier ook hoor, onze zoon had met 3 weken ook al maat 62 aan.
maar woog ook 4480 en was 54cm.
Dus meer "grote" kids hier π al is het nog steeds een klein hummeltje in mijn ogen :mrgreen:
Ja, ik had in mijn gedachte ook echt het idee dat mijn dochter al zo groot was en dat Kaiden dus nooit in die kleine pakjes zou passen (vond maat 62 al klein haha). Uiteindelijk heeft hij dus wel 1 of 2 weekjes maat 56 aan kunnen hebben en issie toch nog kleiner dan ik had verwacht. Het blijft toch echt een baby he...
Juup, Art is ook groot zeg! Wij hebben 12 maart pas onze eerste controle bij het CB, dus dan weten we weer hoeveel hij weegt en hoe lang hij is π