Gelukkig Max dus meer gegroeid, heeft hij misschien toch 2 borsten per keer nodig. Ik ben ook benieuwd naar de groei van M.irren, volgende week woensdag naar cb en danook 1e prikjes...
Mrij: hoe was het, die paar uurtjes zonder je meisje? Waarvoor ging je naar school? Ben je met een opleiding bezig?
Melu: he spannend, hopelijk is het iets onschuldigs, dat kan heel goed met een ruisje, sommige mensen hebben dat nou eenmaal, maar het is goed om te laten checken.
Zo, ik zit ff op de bank uit te puffen, toch wel vermoeiend 2 kids goed verzorgen, en dan nog het huishouden en voor jezelf zorgen.
VAnochtend 2 kids in bad, was aangezet, met B. gespeeld, M.irren gevoed en weinig tijd gehad om lekker met haar te kletsen, dat gaat ze nu zo leuk doen!!! En lachen. Een glazenwasser gestrikt om een paar kee rper jaar de ramen te doen, ideaal, dat geld heb ik er wel voor over, vooral voor de bovenramen, ons slaapkamerraam was zo vies!
En de buitentrekker is binnengekomen voor B. moet nog in elkaar. De glijbaan vind hij fantastisch, ook al vanaf gekletterd, maar er liggen zachte rubbertegels onder, dus er kan weinig misgaan. Straks weer naar de fysio, eens vragen hoe vaak dat nog moetk aangezien ik geen bekkenklachten meer heb, alleen mijn rug nog wel eens voel aan het eind van de dag.
Kga nog ff de kamer wat kindvrij maken zeg, echt overal ligt speelgoed en billendoekjes/snoetenpoetsers.