Zo veel geklets weer, ga proberen te reageren, sorry als ik niet op iedereen reageer.
@ Samsam, Wauw, toch een posi test na dat lange wachten, Gefeliciteerd meid, geniet ervan
@ Nienetje, bij mij is mijn temp ook ver boven de 37 gestegen, maar goed ik heb ook al 2 dagen migraine dus misschien vandaar de hoge temp. Spannend dat we rond de zelfde tijd kunnen testen. Ik heb idd een korte luteale fase, maar 11 dagen. Aan de ene kant fijn omdat dat weer een paar dagen minder spanning is, aan de ander kant maak ik me wel eens zorgen omdat het te misschien kort is voor een goede innesteling. Maar goed, nix aan te doen, gewoon weer afwachten
@ A1985, sterkte meid, hele dikke knuffel
@ Bailey, hmmm, das zeker vaag. Heb je nog afspraken bij HA of Gyn staan hoe nu verder?
@ Myka, jeeej, je hebt je ei gevonden, ovutest 4 en 5 zijn duidelijk positief, Welkom op het wachtbankje
@ Kukeltje, he balen van je lange cyclus, maar welicht nu toch je ei gevonden. Spannend meid, hopelijk goed nieuws over 2 weken
@ BQ, yes, mijn ei is geweest, ik hoop goed benut. We hebben precies om mijn ei geklust, 1 dag ervoor en 1 dag erna. Ik wilde ook nog de dag van mijn eisprong klussen maar ik had zo pijn dat het niet ging. Nu maar hopen dat een sterk zaadje van de dag ervoor is overgebleven of dat ik een super sterk eitje had en een snelle zwemmer van de dag erna mijn ei heeft gevonden. Maar weer afwachten
@ Shar, NEEEEEE, wat ontzettend balen meid, ik had zo goede hoop voor je. Vervelend dat het zo pijn doet, ik hoop dat het nu wat beter gaat. Dikke knuffel
@ Beeb, jammer van de nega test, roze afscheiding kan alle kanten op. Ik hoop op een innesteling. Oh, ik lees verder dat je ongi bent geworden, balen meid, hopelijk meer geluk in de volgende ronde
@ Tica, altijd fijn nog een posi test.. Haha... ik zie dat je 15 maart al de eerste echo hebt, spannend meid
@ Bregje, balen van je ongi, op naar de volgende ronde
@ An88, welkom meid en succes met zwanger worden. Ik heb de dipsticks van babyboomshop en zwangerenkids. Werken beide prima maar van zwangerenkids zijn breder en makkelijker aflezen