@ Nienetje, wauw, ik zie een streep hoor, een voorzichtige felicitatie. Ik hoop dat de test duidelijker wordt in de aankomende dagen. Strik erom en de 11e aan je vriend geven
@ Shar, heb jij soms ook zo last van koude handen en voeten, Ik ook hoor. Ik ben soms echt een koukleum. Ik vind dat gloeien 's avonds stiekem best wel lekker, hihi... Koukleumen moeten gewoon wat progesteron pillen nemen, hebben ze het nooit meer koud
@ Enchanting, ik hoop dat je kan wachten met testen, ik vind het altijd erg moeilijk als ik er een paar in de kast heb liggen
@ Myka, ja, ja, lekkere gloeiwangetjes hier, ik hoop ook dat het goed nieuws is voor ons. Voor nienetje was het iig wel goed nieuws.
@ A1985, Gefeliciteerd met je 9 jarig jubileum, hopelijk een romantisch avondje. Fijn dat het al wat beter gaat en dat het bloeden is gestopt
@ Tica, leuk dat je het al aan je moeder hebt verteld. das zo een bijzonder moment. Op naar de eerste goede echo zodat de rest ook het goede nieuws mag horen
@ Pooh, fijn meid, een nega test. Nu op naar een posi test
@ Inge, spannend je eerste echo, leuk hoor.
@ Hier, is mijn dochter een beetje ziek. Ze wilde gister niet eten en vannacht werd duidelijk waarom. Wat ze binnen had heeft ze eruit gespuugd. Ach, het arme kind, had nog nooit overgegeven en ze schrok er zo van dat ze heel hard moest huilen. Ze wil nog steeds niet eten maar ze heeft gelukkig niet meer gespuugd