He meiden hier ben ik ook weer eens.
Thanks voor de felicitaties voor mijn nieuwe job. Ik merk nu alleen wel dat ik nu wat minder bezig ben met zwanger worden. Ik vind het best lastig om straks te moeten vertellen dat ik zwanger ben als ik me nog niet echt heb kunnen bewijzen. Maar goed, wie weet duurt het nog een jaar voordat ik weer zwanger ben en blijf. Dus we gaan wel door met proberen.
Ik zit nu op het wachtenbankje, maar ik heb dit x geen spanning. We hebben per toeval wel rond mijn eitje geklust, ik had toch verwacht dat mijn cyclus in de war en langer zou zijn. Maar dit x gelijk een goede cyclus. Das wel fijn
@ Shar, we gaan wel door met proberen, ik had deze maand even over willen slaan i.v.m. nieuwe job maar toch toevallig 1 dag voor mijn ei geklust.
Dus we zien wel, hartstikke blij als het raak is maar ook niet erg als we even een maandje overslaan.
Hoe is het met jouw? Heb je binnenkort nog onderzoeken?
@ Pooh, Ja, het hakt er zeker in die MK achter elkaar. Ik snap heel goed dat je even afstand wil nemen. Ik moet zeggen dat ik de MK steeds sneller een plekje kan geven. Tuurlijk heb ik mijn verdrietige momenten en schieten de tranen in mijn ogen als ik er over praat, maar ik heb niet van die huilbuien gehad zoals de vorig x. Maar dat komt ook door het stukje zelfbescherming wat ik onbewust toch had. Ik was voor mij gevoel nog niet zwanger totdat ik een kloppend hartje zou zien. Ik leefde een beetje van dag tot dag en was ook niet bezig met de toekomst. Ik hoop ook dat bij jouw cyclus snel weer op regel is. Het is echt niks die onzekerheid over een vage cyclus. En de gyn zei tegen mij dat ik meteen weer kon gaan proberen als het bloeden van de MK was gestopt. Dus als het weer begint te kriebelen gewoon weer aan de klus.
@ Nikki, Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan meid!!
@ BQ, wat lees ik, is het bij jouw ook fout gegaan? Wat een teleurstelling, een posi test en dan toch ongi worden.
Met mijn meisie gaat alles goed, ze heeft wat last gehad van doorkomende kiezen, maar das nu ook over, Gelukkig!!
@ Tica, ik lees verhalen van een mooie buik. waar kan ik spieken? November topic op pagina?
@ Bregje, Fijn he, om soms het rijk voor je alleen te hebben. Ik kan er soms ook zo van genieten. Geniet nog maar lekker van een wijntje nu het nog kan
@ Maggie, oh super, een mooie echo met 2 kloppende hartjes, Gefeliciteerd!!