Dames ik duim voor jullie.
Ik ben nog steeds op zoek naar m´n ei en kan hem geloof ik niet echt vinden maja. Dan maar gewoon goed klussen.
leonie86Oud lidBerichten: 61Lid sinds: 30 januari 2012
pooh1986 schreef:@ tica, jaaaa, heel goed dat je het lijstje meteen aanpast 😊
zit er nou veel verschil tussen nederland en costa rica wat betreft de VK/gyn. Ik zie dat je 13 juni bij de gyn moet zijn, maar doen ze daar dan geen echo's??
pooh1986;1214022 @ bregje, ik hoop dat die etospillen inderdaad wonderpillen zijn, slik ze nu namelijk ook al een paar weken! 😉 Ik zat me vandaag wel te bedenken of dat misschien de rede is dat mijn ovutestjes zo vaag zijn. Ze beïnvloeden tenslotte je cyclus![/QUOTE schreef:
@ Pooh: dit kan wel kloppen, ik kon ook geen pijl trekken op mijn ovutesten. En voor ik begon met die pillen wel....
@ Maggie: Mooie buik hoor meid! En niks mis met een beetje gezellige rommel 😉
@ Lien: Welkom! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
@ Enchanting: Je ouders waren dus blij? Waren ze geschrokken of hadden ze het wel verwacht?
@ Hier: klachtjes beginnen langzaam te komen. Vlagen misselijk, watterig gevoel in mn hoofd en af en toe duizelig. Mn darmen beginnen ook dwars te liggen, ben 's avonds gauw moe maar slaap 's nachts slecht. Maar ook hier nog geen last van mn borsten voor degene die daar onzeker over was!
Gisteren toen vriendlief thuis kwam heb ik m een kaartje gegeven met de zwangerschapstest erin. Hij was echt heel verbaasd maar reageerde heel lief. Na de lieve reactie was het eerste wat hij zei: kan ik mooi weer beginnen met roken! Haha, mannen! Vanmorgen in bed had ie zn hand een tijdje op mn buik en zei: volgens mij slaapt de baby nog....mijn reactie: nogal logisch als ie nog geen hartje heeft lijkt mij....
@ wachtbankers/testers: Nog nieuws????
Ik zit te denken om het mn ouders zaterdag al te vertellen. Ik kan echt niet liegen en het valt ook erg op als ik geen wijn drink. Mn moeder weet dat we gestopt waren met de pil dus die zal het dan wel heel snel door hebben. Kan ik het maar beter vertellen lijkt me.... Wat denken jullie?