@ Niena: Je moet het je ouders vertellen wanneer jij eraan toe bent! Wij hebben bewust gekozen om onze ouders en broer en zus het gelijk te vertellen, zodat je het leuke nieuws zo snel mogelijk kan delen. Mocht het misgaan, dan heb je tenminste eerst de vreugde samen gedeeld! 😃 Maar dat is heel persoonlijk! De verloskundige vertelde dat als je bij 10 weken een goede echo hebt, dat de kans even groot is als bij 20 weken op een gezonde beeb. Maar de echoscopiste vandaag zei dat je het gewoon moet vertellen wanneer het goed voelt en zij wilde ons met een positief gevoel weg laten gaan, alles was goed, maar ze zei ook dat er ze ook heeft meegemaakt dat het hartje bij een kindje bij 12 weken stopte. Wat dat betreft kan je er eigenlijk nooit zeker van zijn. Dus doe wat je hart je ingeeft!! En ik moest wel lachen omdat bij het teruglezen zie ik je noodkreet "help, ik blijf achter en wordt niet zwanger" en daaronder je mooie-niet-uit-de-weg-te-krijgen-zwanger-banner 😉 Maar goed, een week voordat ik positief testte had ik ook tranen met tuiten zitten janken bij manlief dat het voor ons waarschijnlijk nog maanden zou duren, omdat mn cyclus niet regelmatig was en ik een verhoogde kans op onvruchtbaarheid had.... en toen was ik dus ook al zwanger.... haha.... wij vrouwen.... wij zielige vrouwen die geleid worden door hormonen.... of beter die lijden onder de hormonen 😉
@ Marizzz: lekker, taart! Wassie goed gelukt en compenseerde het goed voor de gemiste ijsco's? Gister stond er ook een heeeeele lange rij bij de ijscokraam. Toen we met vrienden afspraken op een terrasje heb ik dus ook ipv een drankje een grote ijscoupe besteld :mrgreen: Haha, als ik zin heb in ijs, dan komt er ijs! Linksom of rechtsom :oops:
@ Lotte: hou de goede moed erin! Zoals bij Niena, bij mij en bij een vriendinv van mij ook was: de keer dat je denkt dat het echt niet raak is en nog maanden gaat duren en het iedereen-wel-en-ik-niet-calimero-effect je parten speelt is dat juist een goed teken 😃 Ik duim voor je!!!
@ Francisca: Zo, druk weekend gehad! En je voorspelt veel kwaaltjes, ik hoop dat je je lichaam goed aanvoelt!!
@ Mjoyce: en, hoe ziet het forum er nu uit vanaf je roze (of blauwe ;)) wolk????
@ Snoep: welkom terug! Fijne vakantie gehad? Ik heb je gemist! En dan vooral je hormoonanecdotes.... (ik heb manlief van het weekend ook voor rotte vis uitgemaakt omdat hij het bed wel had verschoond, maar nog niet had opgemaakt.... :-o... heb de volgende dag (na een heerlijk nacht in een schoon bedje) maar mn excuses aangeboden...:oops: Maar op de een of andere manier kan jij die anecdotes toch net iets leuker opschrijven! (ooit gedacht om een boek te schrijven ;))
@ vakantie:
Oh ja, en over vakantie gesproken: wij hebben geboekt, onze waarschijnlijk laatste verre reis (daar houden we heel erg van....) voor de komende tijd: Canada!!! Laatste 2 weken van juni. Heb er zin in!!!!!!
Hebben jullie dames nog vakantieplannen???
kukeltjeOud lidBerichten: 342Lid sinds: 9 december 2011