@Lotte, toch ongesteld geworden…… Dikke knuffel meid!
@Stefje, he bah ongesteld geworden……. Wel weer een nette ronde van 30, maar ik ga zo voor je duimen dat dit de ronde wordt hoor! Enne, die emoties gewoon er lekker uitgooien hoor!
@Horatia, hoe is het met de ovu-testen? Vermaak je je een beetje zo zonder manlief van het weekend?
@Francisca, balen van je ongesteldheid meid….. Geniet maar lekker even van de likeur, hopelijk kan het hierna een tijdje niet meer. Wij hebben om de dag geklust, met positief resultaat. Ik ga duimen voor je hoor! Dikke knuf.
@Angie, hier alles goed hoor! Buikje begint steeds meer te komen en daar moet ik wel aan wennen (zo kan ik tot mijn grote verdriet niet meer op mijn buik slapen en moet ik er 2 x per nacht uit om te plassen). Bij jou zie je je buikje ook al mooi en wat een leuk jurkje heb je aan! (Waar heb je die vandaan?)
@Jannie, denk dat je Angie bedoelde. Op mijn foto kon je mijn kleding niet echt zien (wat maar goed is, want had een oud stoffig vod aan, hihihi) Pffff wat een gedoe met je eigen KDV zeg, maar wel fijn dat ze zo hun best doen!
@Marizzz, oeh die heb ik ook op het oog! Wij gaan na de 20 weken echo baby-shoppen. Jouw buik groeit ook aardig en met je voorgevel is ook wel het een en ander gebeurt zo te zien, hihihi. Jammer dat je high-tea niet zo leuk was als verwacht…. Maar een schaal brownies over is ook niet gek (zegt koekiemonster hier….)
@Juf, loopt alles op schema voor de bruiloft? Wat een gedoe he om alles te regelen, maar als het goed is is het het ook dubbel en dwars waard uiteindelijk! Is het nog gelukt met je jurk?
@Meisje, wat leuk 3 kleintjes in de familie met maar weinig leeftijdverschil. Was het babyknuffelen leuk? Wat een raar idee he, dat je zelf over een aantal weken ook zo’n kleintje hebt…. Ben wel erg benieuwd geworden naar je buikfoto hoor! (Enne, wow je bent inmiddels onder de 100 dagen aanbeland. Mijlpaal!)
@MJoyce, jeeeh je eerste afspraak bij de VK gemaakt! Super leuk om een beetje naar die datum toe te leven. Als het voor jullie goed voelt zou ik gewoon die echo doen. Of het het hartje ook echt kan horen weet ik niet, maar als het goed is zie je dan al wel een knipperlichtje op het scherm verschijnen. Hoe reageerde je schoonvader?
@Wensje, heb je het vrijgezellenfeest een beetje overleefd? Hopelijk kan je vandaag nog een beetje uitrusten.
@Niena, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Heerlijk he om te dromen over namen en het kamertje. Die Stampertje is echt heel leuk, heb hem hier ook staan (gekregen van de schoonouders)
@Kukeltje, veel plezier nog in Madrid! Hihihi, wat een leuke tekening.