Ha meiden,
Ja sorry dat ik al een tijdje niets heb laten horen, ben deze week eike avond weggeweest. Hierbij een inhaalpoging 😉
Allereerst effe mezelf, dan snappen jullie mijn reacties waarschijnlijk beter:
Bedankt, bedankt, bedankt, lieve meiden dat jullie aan me denken en meeleven, ook al laat ik een paar daagjes niets van me horen…! Dat doet me heel goed 😃
Het is voor mij momenteel gewoon erg lastig, omdat ik en nog steeds niet ongi ben en vandaag ook weer negatief heb getest…. Dus dat maakt vandaag dag ?? 47 ?? zoiets…. De reden waarom ik een week wacht, is omdat ik niet weet wanneer het eitje er is en dan heb je gewoon weer een week gewacht en mocht je dan zwanger zijn, dan heb je meer kans om positief te testen. Dus ik zal maar weer een weekje geduld opbrengen… ga op internet wel een setje ovutestjes kopen van van die sensi-zwtesten, zodat ik misschien sneller duidelijkheid heb. Ik kom dus bewust maar een paar keer langswippen, omdat ik mezelf anders alleen maar druk loop te maken en dat al ruim 2 weken lang…. Dat is gewoon geen pretje. Dus door mezelf te beloven dat ik maar 1x in de week test en niet elke dag op het forum zit, probeer ik mezelf gewoon af te leiden…. Want zo in spanning zitten helpt toch niets aan de situatie, ik moet gewoon wachten, wachten, wachten…. Vandaar dat jullie dus ook af en toe moeten wachten op mijn berichtjes…. Maar deze week was wel echt schandalig weinig, maar was ook wel een beetje extreme week door elke avond op pad te zijn…. 😖
Genoeg over mij, nu weer lekker bezighouden met jullie meiden!
@ Niena: Spannend meid! Over die opgekomen aders: dat is volgens de Masai het eerste teken van een bevruchting. Dat heb ik eens gelezen in het boek "De blanke Masai", das trouwens echt een aanrader! Waargebeurd verhaal van vrouw uit Zwitserland die op reis in Kenia in 1 oogopslag smoorverliefd wordt op een Masai en daarbij gaat wonen... echte tranentrekker haha. Hij is trouwens ook op film verschenen, maar zoals zovaak: het boek is duizend maal mooier om te lezen.
Bedankt trouwens voor je uitleg over schijnzwangerschap…. Ben benieuwd waar ik dan toch last van heb… Ongi of een positieve test…. 1 van de 2 aub, dan is er in ieder geval duidelijkheid… 😉
Waah…. En dan lees ik nu ook van je duizeligheid en opgezwollen tepels. Meid, volgens mij ben je harstikke zwanger!
@ Inieh: wat lief dat je collega’s allemaal zo bezorgd zijn. Heb je alleen met tillen last van je rug of komt dat vaker terug? En is dat alleen door de zwangerschap of ook hier?
Ennuh, die dromen daar kan ik ook over meepraten! Soms zijn ze zo levensecht dat ik echt aan het twijfelen ben of het nu wel of niet is gebeurd…… En gefeliciteerd met de aankoop van jullie eerste babyuitzet…. Dat moet ook raar zijn, elke keer als je binnenkomt zie je die kinderwagen dan staan…. Leuk hoor!!
@ Marizzz: Jeetje, wat een verhaal van die buitenles! Gelukkig zat jij nog op je paard…. Je zal toch maar vallen en je beeb redt het dan niet…. jammer dat je niet meer kan paardrijden, maar het is voor een heeeel goed doel J! Maar wel superlief dat iedereen zo leuk reageerde…. En spannend om het na volgende week –als alles goed gaat- aan alle anderen te kunnen vertellen! Leuk hoor….. (stiekem zou ik dat moment ook graag snel willen meemaken natuurlijk!)
Ben benieuwd wat de baas van je vriend heeft gezegd! Wij rijden al jaren in een station, gewoon vast voorbereid op de toekomst J en die ruimte komt altijd wel van pas (morgen mn broer gaan verhuizen, dus dan zittie weer helemaal vol ;))
@ Mjoyce: wat ontzettend lief dat je samen met je vader gaat zwemmen! Is die diabetes al lang bekend bij hem? En is dat dan ouderdoms diabetes of diabetes type 2? Sorry voor de vraagjes, maar mijn vader heeft ook veel overgewicht en is nu herstellende (aan de penicillinekuur) van een acute wondroos infectie met hoge koorts. Als hij beter is gaan ze hem ook testen op suikerziekte en zn hart omdat dat 2 oorzaken kunnen zijn van zijn plotselinge ziekte…
Balen trouwens van je negatieve test… ik weet helaas maar al te goed hoe dat voelt…. Dikke knuffel meis!!
@ Juf: ohhh, wat leuk een babykamertje uitzoeken! Ik durf er op het moment nog niet echt over na te denken, want dan wordt ik alleen maar ongeduldiger…. En behalve frustratie schiet ik daar dan niets mee op….
En ook nog trouwen, toemaar! Wanneer ga je trouwen? Met dikke buik of pas daarna? En dat van de kerk ken ik wel hoor, ben zelf ook net getrouwd en heb zelf ook het meeste geregeld. Ik heb manlief wel gevraagd tussen bepaalde liederen te kiezen, zodat hij toch ook een beetje het gevoel had dat het ook voor hem was. Als je protestant bent, heb ik nog wel een paar mooie alternatieve teksten op gezangen uit de liedbundel. Als je die wil hebben, pb me dan maar J Vond het wel erg leuk om voor te bereiden!!
@ Myka: jaaaa, heeeeeeeeel frustrerend om 2x in 1 periode zo’n wachtbankcyclus mee te maken…. Maar ik doe gezellig met je mee en jij weet tenminste dat je je ei al hebt gehad, dus je mag eigenlijk niet zeuren… nee hoor grapje! Ik zeur zelf ook iedereen de oren van zn kop dus lucht je hartje, ik voel letterlijk met je mee 😉
Grappig, ik heb vandaag ook de lente in huis gehaald. De brede kaarsen vervangen van wit, grijs en blauw (winterkleurtjes) naar groen en geel, grote bos gele tulpen en bij Bl*kker een leuk rieten mandje gehaald waar nu een berg paaseitjes in liggen…. (of misschien nu ietsjes minder :D) Want hoe erg alles ook is…. Chocola helpt!
PS… Veel witte afscheiding kan ook juist een beginnende zwangerschap betekenen, dus je weet nog niets! Blijft spannend!!
@ Lotte: Wow, wat goed van je dat je de antibiotica overslaat. Maar zorg je wel goed voor jezelf? Hopelijk kan rust en fysiotherapie je helpen! Ennuh…. Veel klusplezier!! Dat je mannetje maar raak mag schieten deze keer! (missionaris, benen in de nek en op zn hondjes zijn de standjes die het diepste gaan. Als manlief goed schiet als hij zover mogelijk is, gaat dat het beste…. Verder gelijk kussen onder je bips leggen en 15 minuutjes wachten…. Dan blijft het allemaal wat langer binnenzitten…. )
@ Snoep: ohhhhhhh, wat ontzettend gaaf om je kindje te mogen begroeten in de echo! Ben erg blij voor je dat alles goed is. Geniet er maar lekker van! Wat een leuk idee van die kaartjes! Mijn schoonzusje en vriend hadden het hun ouders vertelt met een envelop waarbij ze zeiden: “dit is een foto van ons samen”. Foto was van de echo en met letters erin gescheven:”hoi opa en oma, ik kom eraan!!!” Superleuk! Ze vertelden het rond pasen ook aan ons (aangezien het paastijd is, wellciht een leuk idee ook voor jullie) Manlief en ik kregen een kadootje: een verkleurd gekookt ei met bovenop een babysokje. Dus wieweet een leuk idee voor de paasbrunch J
@ Jannie: En wat fijn dat je antistoffen hebt! Heb je nu alles getest en is je beeb helemaal veilig? Ik hoop het voor je! En wat een grappig verhaal!! Kan ik ook een baby in bestelling nemen als ik de verwachte bezorgdatum nog niet weet? Hoe werkt dat ?! 😛
@ Meisje 79: Tsja, uien heb je groot en klein, dus dat zegt eigenlijk vrij weinig…. Maar misschien een goed idee om dit weekend eens iets te koken met een sweet potatoe? Brengt je nog eens op ideeen!
@ Stefje: als ik ongi ben (wat ik me al bijna niet meer kan herinneren, zo lang geleden….) dan heb ik vaak 4 dagen bloedverlies, dan 1 dag niets en dan nog 1 dag weer wel…. Heel vaag… dus als het weer vanzelf stopt dan is het niet erg. Ik heb ook wel eens gehad dat ik de hele maand ongi bleef (jaren terug), toen heeft de HA wat voor me voorgeschreven (kan ook door pilmoe zijn…. Maar dat is bij ons allen natuurlijk niet het geval :D)