meiden, meiden, wat is dat toch op maandag?? Nationaal bijkletsdag van de week/het weekend :mrgreen:
(hoop dat ik zo op iedereen gereageerd heb, anders sorry voor het overslaan, doe ik niet express... ;))
@ Niena: Wat sneu van je hondje! Hoop dat je het snel een plekje kan geven, want zo'n huisdier is toch eigenlijk ook net een kindje, he?! Je denkt dattie het hele leven bij je blijft, ook al weet je dat dat niet gaat.... maar het is zo vanzelfsprekend!
@ Mjoyce: Goed om te horen dat je weer met positiviteit de nieuwe ronde ingaat! Nieuwe ronde, nieuwe kansen 😊
@ *Lies*: oh, meis, wat pijnlijk en vervelend zeg!! Tsja, de 2 dagen in de maand zijn vaak lastig uit te zoeken.... bij mij is manlief al 2x voor t werk in het buitenland geweest.... helpt natuurlijk ook niet echt mee 😖
@ Jannie: ben geloof ik heel vergeetachtig, (volgens mij heb je het wel verteld maar ben ik het vergeten...:oops:) maar waarom moet je een keizersnede en bij de gyn. onder behandeling? Wel fijn natuurlijk, om een expert je zwangerschap te laten volgen, das een stukje extra zekerheid op een goede afloop 😊
@ Marizzz: natuurlijk zit je vol van je eerste echo-in-spe..... wowwww... ik zou er bijna nu al wakker van liggen 😉 Hoop dat je morgen veel goeds mag zien op de echo!!
@ Lotte/Myka: jaja, ik zit ook nog steeds in spanning 😖 dus duime voor elkaar 😊
@ hier:
Ook heerlijk weekend gehad! Mn broer had gisteren besloten te verhuizen en dat was natuurlijk prima weer 😊 Dus wel wat van het goede weer meegekregen, maar had ook liever een stuk gefietst, maar hopelijk hebben we daar komend weekend de tijd voor 😊
De lading ovu- en zw-testjes zijn binnen! heb gelijk ook maar een paar zeer gevoelige zw-testjes besteld, die al 6 dagen voor NOD kunnen testen.. Nu mijn NOD natuurlijk al geweest is.... of toch niet omdat ik er niets van weet....... wie-o-wie kan me vertellen wat ik nu het beste kan doen?
Deze ronde in spanning afwachten? Of al beginnen met ovutestjes? En op de verpakking staat dat je om 12 uur 's middags moet meten, maar dat ga ik natuurlijk never nooit op mn werk doen! Hoe doen jullie dat dan? 's avonds gelijk na het werk? Omdat ik las dat 's ochtends de hormonen eerst nog op gang moeten komen....
Nou ja, ben iig van plan om eind deze week een zeer gevoelige zw-test te doen, aangezien ik niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor van die mini-gesprongen-ei-verschijnselen had (steekjes in de buik, cervixslijm ed), dus dat moeten we dan maar proberen..... ben natuurlijk nog steeds positief ingesteld en heb toch testjes zat, dus moet ze toch een keer opmaken 😉
Als jullie me kunnen helpen met de ovutestjes-tijdstip-vraag:confused:, dan graag!!! (hee, dat rijmt ook nog 😃
En sorry voor mijn ik-schrijf-alle-zinnen-in-1-woord-methode 🤓 😉