oh ana wat goed dat je dat hebt opgezocht, dan weet ik dus waar het gedrag van Sophie vandaan komt hahaha...en nog belangrijker dat het waarschijnlijk ook weer bijna over is!
Hier is gisteren gebeurt waar we al een beetje bangh voor waren, we hadden een bezichtiging en die was echt super!...ik zal het linkje er even bij plaatsen...
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/huis-48496705-keukenhoflaan-18/Dit huis is vorig jaar ook al eens te koop geweest en toen verhuurd, nu staat ie voor ruim een ton minder te koop! Eigenaresse is naar italie verhuist en ze wil er dus vanaf. Er hoeft niet veel te gebeuren (nou ja niet gelijk haha) beneden is helemaal klaar en echt onze smaak, de tuin zou ik nog wel eens willen aanpakken, maar hoeft niet gelijk. Nieuw verfje op de muren en boven een andere vloer en klaar is kees! OMG....gisteren gelijk nieuwe strategie met ons huis bedacht, we hebben nu een bieden vanaf prijs ipv een vraagprijs. Zo hopen we een grotere doelgroep te bereiken en kijkers aan te trekken....oeeeeiiii zo spannend. We kunnen het nieuwe huis wel aankopen met no-risk clausule, dat betekend dat als we ons huis niet verkopen binnen bepaalde termijn dat we er nog vanaf kunnen...
Eerste even een weekje (misschien 2) kijken of er hier beweging komt en dan nog een keer in het huis kijken met evt. onze bevriende makelaar. Oh ik word helemaal gek hier mensen hahahahahha
En sandra wat heftig zeg! Even nog in een paar weken alles aanpakken en dan verhuizen....heerlijk als je straks in je nieuwe huisje zit!