ok gezellig dan blijf ik hier gewoon af en toe kijken!
Hier ook drukke tijd....ben nu paar dagen aan het helpen in een kapsalon een vriendin (ben vroeger kapster geweest dus kwam handig uit) en ook nog veel nieuws op huizen gebied.
Eigen huis is verkocht!!!! Woensdag hebben de mensen getekend en zonder voorbehoud van financien dus ze betalen contant. (ja ik vroeg me ook af hoe kan dat, misschien erfenis of eigen huis verkocht) de ouder kopen ons huis voor hun dochter en haar vriendje. Maaaarrrr....we moeten er wel over 4 weken al uit, dus....snel tijdelijke woning regelen en op de valreep hebben wij gisteren een huis gekocht hihi....moeten nog wel de financien voor elkaar krijgen en dat is wel super spannend want mijn vriend heeft pas 1 jaar zijn bedrijf op zijn naam (werkt wel al 8 jaar voor dezelfde organisatie) dus misschien moet zijn zakenpartner garant staan, maar goed erg spannend dus.
Daar krijgen we dan 1 maart de sleutel als het door gaat....zo gaaf!!!
Nu dus direct na de kerst in pakken, opslag huren, tijdelijk gaan we in Scheveningen wonen (leeg staand app. van zakenpartner) en de klusjesman regelen voor de dingen die we in het nieuwe huis willen laten doen.
Dit is hem trouwens....
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/huis-48496705-keukenhoflaan-18/we hebben het huis echt voor een topdeal, mag ook wel met het verlies dat wij op ons huis hebben. De eigenaar had het huis in 2011 al even te koop staan voor een ton meer, toen jaar verhuurd en nu hebben we er nog eens een halve ton afgepraat hahaha....ja het is en blijft een koperstijd en wij moeten toch ergens ons verlies verhalen he!!
Nou ladies, hele fijne feestdagen en we kletsen snel weer ....ik ga weer mijn schaartje pakken en zo naar mijn vriendin!