Zooow das lang geleden (al wel een hele week ofzo :mrgreen:).
Ana, ik geef je gelijk, lekker voor de duitsers zijn. Wat een prachtig spel, zo'n rust en zo makkelijk door onze verdediging heen. Het leek wel alsof hun met 20 man op het veld stonden. Enne volgens mij is het beter om 1x in de maand een hele zak achter elkaar op te eten, dan iedere avond een handje. Heb je je adres al aan Sandra gegeven? Wacht eens even... Sandra, je had haar adres toch al in je tomtom staan? BMR...?
Kimbo, ach meiske, zielig dat ze zo huilt. Wat is er nu weer, denk je dan. Hoe is het met de huizen? Al kijkers en heb je je droomhuis al ontworpen? Krijg je de erker met balkon :). Kom ik wel een keer een kopje thee bij je drinken hoor :-D. En ben je al klaar op je werk? Ga je dan al meteen bij je vriend aan de slag, of neem je even pauze? Hij zal het nu wel druk hebben met het zomerseizoen voor de deur.
Joyce, wat ben jij toch een bikkel. Je klinkt alsof je vindt dat je niet zo moet zeuren, maar kom op hee, je bent bijna 36 weken! Super veel respect voor jou, 10 schouderklopjes en 20 veren en ook nog 30 pluimen en een groot applaus. En ik hoop voor jou dat je gewoon weeen krijgt van dat stomme voetbal, ben je dr vanaf.
Juffie, alles goed met Ines en Siem? Trek jij het een beetje?
Suutje, alles goed daar? Mofie, hoe is het met de banenjacht?
Hier zn ups en down, Vieve BMR gehad, wel wat koorts gehad en wat hangerig, maar geen nachten huilen gelukkig. Verder druk met de verhuizing, maandag krijgen we de sleutel en gaan we ook meteen zoveel mogelijk overbrengen. Ik weet alleen niet meer waar ik de energie vandaan moet halen. Normaal ben ik echt een kei in plannen, maar mijn kop is een zeef en ik heb hem diep in de grond gestoken. Ik wil het allemaal niet meer zien. Niet heel handig als de hele verhuizing nog gecoordineerd moet worden. Ik zie wel waar het schip strand. Misschien gaan we wel helemaal niks doen haha. Spullen verhuizen en klaar. Gaan we volgend jaar wel schilderen. Neee, we willen het wel voor de kindjes leuk maken, maar de rest kan me echt even gestolen worden. Het is gewoon te veel. En als ik dan eerlijk ben, denk ik dat ik godsblij moet zijn dat we dat verbouwingsproject niet hebben gedaan. als ik dit als niet trek.. hahaha