Sandra, ach je arme meisje zo'n last. Hopen dat het morgen over is en anders mag je er bij Ana brengen een nachtje, die zegt dat het dan over moet zijn :p. Wat een teleurstelling dat je weer ongi bent. Maar je baarmoeder even een ronde rust is misschien ook wel gezond. Die moet natuurlijk in topvorm zijn om je volgende ukkie te kunnen dragen. En je meisje zo aan het uitproberen, mooi dat papa nu de klos is. En wat knap dat ze al zover kan lopen waauwww!
Kimbo, jij lekker een week vrij, heerlijk! En Sophie begint te stappen, wat een knapperd. Nog steeds geen kijkers gehad :(? Lijkt me heel frustrerend haha, ik zou dat ook niet kunnen hebben.
Joyce, volgende week de bmr prik, Viev moet 30 mei. Ik verbaas me erover dat jullie kids zo'n last hebben. Ik kan me niet herinneren dat M&M dat hebben gehad. Dom, ik wilde vragen hoeveel weken je nog moet voor je verlof, maar je moet natuurlijk zo lang mogelijk door :(. Wanneer gaat die collega ook alweer op vakantie? Moet je nog heel hard bikkelen ook. Heb echt respect voor je! Vind je het zwaarder nu, nu je ook nog je meisje om je heen hebt?
Juffie, wat fijn dat het zo goed gaat :). Ik gebruikte Cinababy heel consequent, voor mijn gevoel hielp dat heel goed. Dus niet alleen wanneer ze last had, maar gewoon iedere dag 6x ofzo? Weet niet precies wat er op het potje staat. Ik heb wel venkelthee gedronken en ook haar weleens zelf venkelthee gegeven.
Ana, lekkere felle dame heb je :). Dat zieke kindje is van een vriendin van mij. Ga morgen op bezoek in het ziekenhuis. Mag niet bij hem, maar mag mijn vriendin wel een knuffel geven. Alles goed met je buikje? Ik wil weleens een buikfoto van je zien. En van jou ook Joyce 😃
Suutje, Mofie alles goed? Mofie hoe gaat het met de banenjacht?
Ik zal weer wat vaker komen, heb jullie een btje verwaarloosd.
Hier gaat alles erg goed, Vieve ontwikkelt zich als een malle. Ze gaat nu los staan op ons bed en dan zingen lalalala en met haar billen schudden. Verder stapt ze aan 1 hand. Onze huizenshizzle is nu zo goed als zeker. Bankgarantie is aan beide kanten gestort, dus je zou zeggen da het rond is. Ik blijf het spannend vinden, ik merk echt dat mijn vertrouwen is geschaamd. Ik ben er pas zeker van als ik de sleutel heb en mijne kwijt ben. Mogen wel beginnen met inpakken nu.. 18 juni de overdracht. Gaan jullie dit weekend nog iets leuks doen? Manlief moet het hele weekend werken, dus geen spannende plannen hier. Owja een beetje, morgen dan naar het ziekenhuis en 'savonds komt een collega eten. En zondag heb ik een forummeeting met de aprilmama's. Zo leuk, komen dit keer een stuk of 15. Ben benieuwd wat zo'n hoop kruipende dreumessen met elkaar doen haha. Gaan allemaal hun verjaardagspak aan doen voor de foto's, zal een feestelijke boel worden.
Nou lieffies, dikke knuf voor jullie (had ik even zin in 😊 )