@mijntje, echt super spannend allemaal voor je zeg! Ik leef helemaal mee omdat ik me die onrust en spanning zo goed kan voorstellen, zo leuk!!!
…oh ik lees net het nieuwste bericht een tegenbod…wauw…echt een super goed bod, jeetje nu moet je inderdaad een week nadenken of je hiermee akkoord gaat of dat je weer een tegenbod doet van 2000,- meer hahahahaha…hebben jullie ook al wat van het nieuwe huis gehoord?
Trouwens wel super snel hoor, binnen een week kijkers en een bod, kun je niet wat van die mensen hierheen sturen?
En sandra, wat balen zeg…waterpokken. Hier in de buurt hoor ik ook iedereen erover, ben benieuwd of sophie het ontglipt.
Dree wat een leuke taart zeg, super leuk! En gefeliciteerd he!! Was het een leuk feestje?
En joyce, jij alvast gefeliciteerd, veel plezier op het bijzondere eerste verjaardagsfeest.
Wij hebben een heerlijke midweek limburg achter de rug, het was super leuk. Even quality time met man en voor sophie haar papa. Was echt even nodig na al dat werken van mijn vriend. We hebben heerlijk een dagje maastricht gedaan, lekker geluncht, gezwommen, naar de kinderboerderij/speeltuintje geweest, gespeeld in het huisje, gecourmet…hahaha jullie begrijpen het wel, de standaard bungalow-dingen.
Ben ook nog super verwend voor mijn verjaardag (was februari) mooie oorbellen en armband gekregen van guess….en verder nog heerlijk geshopt; nieuwe bikini, gympen en zomershirtje.
Op de terugweg hebben we nog een tussenstop in Eindhoven gemaakt, daar nog even gewinkeld (wij slagen daar op de een of andere manier iedere keer als we er zijn heel goed, slecht voor de portemonnee)
Van het weekend 4 verjaardagen…pfff vandaag cadeautjes gehaald, wat een ellende zoveel in 1 weekend, maar goed ook wel weer gezellig.
Oh ja en afgelopen maandag bij de orthodontist gehoord dat mijn beugel er waarschijnlijk over 2 maanden uit kan…joepie!!! Het is echt super snel gegaan en ik ben nu al zo blij met het resultaat, dus als jullie de nieuwe prodent reclame zien…dan ben ik het misschien wel hahahaha
Nou fijn weekend allemaal, ik ga lekker de bank op gtst en the voice kids kijken…heerlijk!!!