pfoe mijntje dat is even een hoop te verwerken op 1 dag! Ik denk dat je na een nachtje slapen past beseft wat er nu allemaal is gebeurd en dat jullie dromen misschien nu wel waarheid gaan worden...ik hoop dat je de nare en verdrietige dingen even opzij kunt zetten en neem een lekker wijntje om te vieren dat jullie het droomhuis waarschijnlijk krijgen wat je zo graag wil!
Wij hebben woensdag een gesprek gehad met de project ontwikkelaar van het villapark. Zag er allemaal super uit. Ben ook even langs de locatie gereden (er worden er al 6 gebouwd nu). Via de ontwikkelaar komt er binnenkort een makelaar langs om ons huis te beoordelen op verwachte verkoopprijs en verkooptijd. Vervolgens eerst een gesprek met de bank of we een hypotheek kunnen krijgen en wat onze lasten worden.....en dan hebben we voor onszelf een plan....eerst ons huis te koop, een optie nemen op de plek en het huis dat we graag willen, huis zo snel mogelijk (evt. met iets verlies) verkopen en dan pas de officiele koop van het nieuwe huis door laten gaan....poe poe...heel verhaal! Ik wil gewoon echt niet het risico lopen op dubbele lasten. Nu duurt het wel minimaal 1,5 voordat het nieuwe huis klaar is, misschien nog wel 2 jaar, dus we hebben nog wel wat tijd maar ja....liever met iets verlies nu echt verkopen en dan een tijdje in een huurhuis....wat zouden jullie doen= Het is wel echt een droomhuis....
http://www.witteburgh.nl/#/home