Nee ze kunnen het proberen te bestrijden maar meestal lukt dit niet.. Ach ze zeiden dat ik me er niet druk om moest maken maar we zien wel hoe het zal lopen...
Buddha hoe is het met je?!?! Oh ben zooooo blij voor je!!!!
bloempje25Oud lidBerichten: 3.220Lid sinds: 14 september 2011
Shady, ik snap dat je geschrokken bent, dit hoop je immers niet te horen. Maar volgens mij moet je je er niet te druk over maken. Of zelfs anders zien, blij zijn dat men het nu ontdekt heeft. Het is jammer dat je drager bent, maar zie het als positief dat ze het wel al ontdekt hebben. En ik denk dat profylactisch antibiotica gegeven zal worden, waardoor je kindje bij de geboorte bijna geen risico loopt. Heb je de uitslag via de telefoon gekregen? Als dat het geval is zou ik bij een volgende controle gewoon je angst uitspreken en vragen om meer uitleg, stelt je vast en zeker erg gerust!
en idd bloempje ik moet me er ook niet zo druk om maken maar ja, ik heb eerder al bij 1% van de gevallen gezeten dus ik maak me gewoon echt ff zorgen op dit moment. waarschijnlijk zal het wel loslopen hoor maar toch.. ik ga zeker mijn angsten uitspreken bij de eerstvolgende controle!
Shady vind het ook wel heel logisch dat je je zorgen maakt gezien je verleden. Daarom denk ik ook dat de arts je hier in heel goed moet gaan voorlichten en dus niet alleen zeggen dat het bijna geen kwaad kan.
Budda is idd samen met muts naar bepje! 3 zwangere mutsen op een rij 😉
shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009
Shady was dat een kweekje van je urine? Ik ben namelijk vanochtend naar de dokter geweest om me urine te laten controleren. Nou heb ik weer pillen, want heb dus nog steedsblaasontstekking. Wordt je toch gek van!!!! Dat kan toch ook niet goed zijn voor de uk. Ben er nu al twee weken zoet mee en er worden nu weer vijf dagen aangeplakt. Grrr!
Bubble idd morgen 9 weken volgens mn eigen berekening. Gaat snel, kan me nog zo het moment herinneren dat ik jou ovu testen in de bus had! Maar toch mogen de aankomende ongeveer 4-5 weken van mij wel voorbij vliegen. Wil gewoon kunnen zien dat ik zwanger ben en dan niet alleen aan mn borsten.... Heb net 2 dagen ziektewet erop zitten en moet zeggen dat heeft me héél erg goed gedaan heb weer volop energie en ben weer vrolijk. Wel zo prettig 😉 Jij morgen 15 weken! Dat klinkt veel leuker! Zullen we ruilen? Dan wil ik gerust die 3 kilo erbij overnemen 😃
Bloem toch raar dat jij een week verder ben gezien onze bijna gelijke eisprong!! Maar het zal! Wanneer heb je weer een echo? Ik 3 mei!! Jeeeejjj nog maar twee weken!!!
Marloes_85Oud lidBerichten: 2.998Lid sinds: 11 september 2011
@Ikke AAAAAAAH hhahahaha je had gewoon gelijk, JE WIST HET haha
Ik had best wel wat symptonen maar probeerde alles eigenlijk te negeren.. ik wilde GEEN hoop opbouwen wat zoueindigen in een teleurstelling want daar was ik toch vanuit gegaan (ik had t losgelaten en mn hoop lag bij de clomid)..
Zo liep ik al 3 dagen ongeveer gruwelijk veel te boeren, veel maagzuur wat omhoog kwam en bij n boer erbij kwam er welleens zo'nlekker zuur brokje (jammie) omhoog.. (nu nog steeds trouwens, boerkampioen!!) k had harde tepels en bultjes (maarja mss heb je dat altijd wel in je luteale fase, weet ik veel die heb k pas 2 keer eerder gehad). EN ik droomde zoo levendig.. en dat herkende ik van Bloempje, zo hebben Nick en Simon in mijn woonkamer gezeten en kan ik nog wel ff doorgaan.. tja..kan er ook niets aan doen? hihih
@Shady, zweven? Ik kom voorlopig niet terug op aarde hoor, ik kan 't nog NIET geloven, ik besef het nog totaaal niet hoor.... ik heb wel honderd foto's gemaakt van mn testen want helaas is tbatterijtje nu op 😞 Vanm ff naar de kv testen 2v5 insslaan.. dan mag de streep lekker dik worden want gister was ie nog wel licht.
Wel vervelend dat je nu die uitslag van jouw dozenkweek hebt gehoord.. . Ik snap dat je beseft dat hoe klein de kans ook is, je m wel kunt hebben, je hebt al een kindje verloren. Zoiets mag niet nog een keer gebeuren. Maar blijf geloven in t wonder meis!!
Bruiloft van Bepje was heeeeelemaal top, ze zag er beeldschoon uit en ze straalde allebei en ze zal zich nog wel komen melden vandaag denk ik.
Vanmiddag t ziekenhuis maar even bellen dat ze mijn dossiertje hopeljk kunnen sluiten en of ik de clomid terug kan brengen 😉
Kruip nu terug mn bedje in, ben vrij dus even lekker uitrusten.
ik had bij mn ticker ingevuld dat mn ovulatie zondag 8 april was.. nu berekent ie dus dat ik vandag 3 weken en 6 dgn zwanger ben en morgen, zaterdag 21 april 4 wkn zwanger ben. Maar dat is toch 14 dagen ná je ovulatie (dus zondag toch pas? want san kom ik uitgerekend 30 december uit).. ik snap die ene dag niet ikhoop dzat iemand t me kanuitleggen haha
buddhaOud lidBerichten: 3.828Lid sinds: 4 februari 2012
gm lieverds, ik ben er ook weer(nu ja half dan, heb net noa uitgelaten ben terug in bed gekropen met de lap en hoop zo nog ff verder te kunnen tukken hihihi
dankjewel voor de felicitaties, ik heb me toch een geweldig kado gekregen;) de test van een stuiterende buddha hihihi zo geweldig mooi meis!!!!!!
bepje zag er prachtig uit met dr mooie jurk en dr geweldige buik hihihi, beide hebben een hele dag lopen stralen van oor tot oor, zo`n leuk stel en zo mooi om te zien helemaal super!! maar zal er niet teveel over vertellen want als het goed is(en ze wakker is hihi) zou ze vandaag zelf nog lekker online komen;)
shady, balen dat dat uit je kweekje is gekomen, maar lieverd je leest op internet vaak de meeste gruwel ervaringen he, je kunt het ook positief bekijken wat bloempje al zegt, ze weten dat jij het hebt en kunnen het al meteen gaan bestrijden, zolang ze bij het begin al weten wat je kleintje heeft dan hoeft het niet tot uiting te komen met alle gevolgen van dien(als ze er pas later achter komen als je kindje al ziek is bedoel ik) ik heb ook in de kraam vele babytjes meegemaakt die het hadden maar met een kuur goed te behandelen is hoor lieffie niet teveel zorgen maken, het komt goed!!!!!
marloes, wat leuk veel plezier!!!!!
bubble idd een knalfeest hihihi, henkie heeft lekker meegedreund op de muziek en tot laat in de nacht een harde buik gehouden hihi
maar zoals ik het gister al voorspelde aan buddha, gister heb ik me aardig kranig gehouden en kon ik het allemaal redelijk volhouden maar nu, nu ben ik een wrak hihi heb overal spierpijn en ook henkie heeft me goed uit de slaap gehouden vannacht ik ga vandaag dan ook maar helemaal niks doen heb ik me voorgenomen en ff lekker bijkomen
pat was ook helemaal gesloopt, die was eerder uit het werk gekomen omdat ze voor de riolering kwamen jaja het kwam er toch nog van deze week;) het ligt er bijna helemaal al in(die man was zo klaar) maar pat wilde niet stoppen voordat het pad naar de voordeur weer begaanbaar was en heeft zich helemaal lens geschept om mij(de schat) weer fatsoenlijk bij huis te kunnen laten komen
buddha hoe is het vanmorgen nog gegaan hihihi??? en heb je nu wel lekker geslapen??
Wat mooi om te zien Budda ook op de lijst!!! En geweldig Nick en Simon in je woonkamer! Verstandig dat je dat hier niet hebt gezegd, dan was je helemaal gek geworden van ons gezeur....
Ben heel benieuwd naar de foto's van Bepje! Het klinkt in ieder geval super!
Muts, ik ben je vergeten te feliciteren.... Sorry! Als nog van harte gefeliciteerd meid!!!!! Op naar de 40 😉
Ik moet ff opschieten, kom straks denk ik nog wel ff langs.
Shadylady, als je je zorgen maakt kun je je beter maar niet inlezen op internet maar vraag het ziekenhuis of je huisarts voor meer uitleg en wat er wel of niet kan gebeuren. Neemt een stuk onrust weg en je moet eigenlijk genieten van deze tijd! Ik vind het rot voor je dat zoiets gevonden is bij je, maar gelukkig wel optijd en vroeg!
Bepje, waarschijnlijk ben je nog aan het bijkomen van het feest! Mevr....wauw hè, gefeliciteerd met je huwelijk! Nog even en dan ben ik aan de beurt!
Shady, de vorige keer had de vk het idee dat ik iets minder ver zou zijn dan volgens de standaard berekening (klopt waarschijnlijk wel vanwege een laat ei) en daarom had ze zoiets van ach kom nog maar een keertje langs. Nou daar zeg ik geen nee tegen! Waarschijnlijk wordt ik ook wel een paar dagen teruggezet de volgende keer. Ga nu lekker uit van 9 weken klinkt veel leuker 😉
Nu ff een half uurtje op de bank en dan straks maar weer eens aan het werk, eindelijk!
sil1975Oud lidBerichten: 441Lid sinds: 10 januari 2012
Budda, nog ff een reactie op je vraag over je ticker. Kan het niet zijn dat je ticker de dag van de eisprong als dag 1 telt? Of klopt ie dan ook niet??
mutsiemutsOud lidBerichten: 4.266Lid sinds: 19 juli 2011
wauw ik zie nu in mijn ticker, nog maar 39 dagen te gaan:) yeah!!!!! (al is het besef er nog steeds niet hoor,pff zo snel al...............................
deze is van vanmiddag... kon niet wachten tot morgenochtend.. streep is al n stuk donkerder dan gisterochtend 😃 helemaal happy, dit teststreepje doet t me telkens écht realiseren hihi ik blijf er maar naar kijken!!
hihi buddha, het is echt hoor weiffie geloof het nu maar:) enuh spam ons maar zoveel je wilt, ben je al op de weegschaal gaan staan???? ik zag dat je je ook hebt durven aanmelden bij het dec topic hihi, veel plezier ook daar lieffie
zo nu eerst nog ff een tukje doen, pat wilde met me uit eten maar zoals ik me nu voel zeg ik pff kunnen we niet op de bank blijven hangen hihihi
Bubble93Oud lidBerichten: 1.883Lid sinds: 1 januari 2005
@Shady ooooh leuk leuk leuk!! Veel plezier dit weekend!!
@Meisje79, ik wacht eerst even op mijn eerste KNAL test hihi dan ga ik er over nadenken om mee te doen, lijkt me wel heel fijn om te kunnen doen!! en ja ik ga idd maar iedere ochtend een test doen hihihi gelukkig kosten die dingen geen #%$^# dus voor die paar centen kan t niet laten! Jouw beeb is alweeer zo groot als een papaya! Leuk als je dan in de supermarkt loopt en je loopt langs de fruitafdeling.. zie jij dan over jouw zwangerschapsweken in plaatjes ook liggen hihihi Zijn jullie al met t babykamertje bezig
@Mutsie aaaahhhh dus manneke wil wèl uiteten maar vrouwke ziet t niet zitten..hmmsss kan ik me zo voorstellen na zo`n lange dag gister haah. ik had je sms trwns nog gelezen hoor, lag op bed te lezen, was wel gerust gesteld hoor t is toch nog eenheel eind!
hey de afspraak was dat je je mannetje ging knuffelen enuh die cb test was overduidelijk toch? hihi je bent gewoon zwanger man!!!
ik was aardig ingekakt bij jou in de auto al merkte ik onderweg naar huis toe, t was een mooie maar vermoeiende dag hihi volgende keer op een ander tijdstip zal de reis niet zo lang zijn, was gister blij de auto uit te kunnen zetten en lekker mijn bedje in te kunnen duiken;)
oh ik moet echt nog ff vegen, stofzuigen en dweilen hier maar kan mezelf er niet toe zetten, pff...............................
oehhh pffff ik heb hier in huis ook nog NIETS gedaan... heb zo´n bonkende hoofdpijn de hele dag al.. ben nu lekker een verse groentesoep aan t maken.. jammie jammie!! En terwjil dat opstaat ga ik nu weer terug naar mijn o zo lekkre bankje en kruip ik onder t dekentje..
mijn mannetje zat aaaapetrots op de bank te wachten tot ik thuis kwam, zo lief !!! oefff mn ma kwam langs, heb met een staaalen gezicht maar e.e.a. verteld en gezegd zo´n hoofdpijn te hebben ik liever naar bed ga hihi ik weet niet hoelang ik t vol kan houden hoor.. we zijn altijd heel erg close en vind t ok wel fijn om dit al snel met mijn ouders te delen... ik zou t niet leuk vinden als ze dingen gaat vermoeden en err zo achter moet komen, ik wil ze echt compleet verrassen!! bovendien mocht het mis gaan kunnen ze me in ieder geval goed steunen ipv eerst een schock van huh was je zwanger dan!
zo nu weer richting de bank......
zeg onze getrouwde bep komt zich toch nog wel ff hier melden voordat ze op dr huwelijksreis gaat!! of is ze zoooo druk met 30 bikini´s inpakken (meer heb je niet nodig daar toch?!)
Ikke 24Oud lidBerichten: 3.246Lid sinds: 1 juni 2011
Buddha: sterker nog, mijn beebje is eigenlijk al zo groot als een navelsinaasappel (2 vruchtjes verder), maar mijn ticker blijft steken. Heb al geprobeerd een nieuwe te maken maar hij blijft maar vasthouden aan die papaya... Genieten jij en je mannetje maar fijn van dit moment (en de groentensoep), het is jullie gegund!
Bepje, waar zit je????? Waar gaat jullie huwelijksreis heen? Ik hoop maar dat C de knoopjes los heeft gekregen want als ik Muts en Budda zo moet geloven is het daar te warm voor een trouwjurk! 😉
bepjeOud lidBerichten: 3.398Lid sinds: 2 augustus 2011
gister een drukke dag met dingen verzamelen en ophalen ( waaronder de laptop hihi) iedereen gedag zeggen en bedanken voornamelijk mijn ouders hihi ) nu moet ik me koffer nog inpakken hihi , ik heb wel beetje terug gelezen maar niet echt tijd om nu op alles te reageren want ja, we gaan vandaag op huwelijksreis dankzij me vader naar curacao !!!!!!!! en kom volgende week zondag weer terug !! het is daar ronde de 31 graden dus dat is niet verkeerd !
de bruiloft was verder helemaal super, we hebben der allebei echt van genoten, s'middags kreeg ik het een beetje zwaar door al het staan enzo dus dan ging ik tussen het feliciteren in maar even zitten en uiteindelijk heb ik het vol gehouden tot het einde en gingen we om 2 uur naar bed ! ! ik heb 2 foto's doorgestuurd gekregen en verder heb ik ze ook nog niet gezien maar zal der ff 1 toevoegen, kunnen jullie zien hoe ik eruit zag hihi !
en over de jurk na 2 min ( zo lang leek het wel te duren) had ie 1 knoopje los dus nog 39 te gaan ofzo hhiih en hij had best wel een borreltje op maar had wel bedacht dat ie met een pincet de lusjes beter kon vastpakken inplaats van met z'n worstenvingers haha dus toen ging het vrij snel !
[ATTACH=CONFIG]9993[/ATTACH] zo en dan ga ik nu me koffer inpakken want daar ben ik ook nog niet aan toe gekomen !
meiden ik ga jullie missen, tot over een week ! love you al ! x x xx x
@Ikke sterkte met je doos!! heerlijk dat je meissie zo beweeglijk is.
@Meisje79 wat vaag zeg! En als je je ticker helemaal opnieuw maakt?
@Bepje, wat een mooi plaatje is het toch he! Schitterend!!
Zo ik heb er een fijne ochtend op zitten..
ik werd om 0515 wakker ongeveer, had best wel soort ongi krampen en mn darmen waren heeel erg aan t rommelen alsofg ik heel erg moest poepen maar ook weer niet zegmaar. toen bleef dat wel 10 minuten aanhouden dus ik dacht ik sta ff op en probeer ff naar t toilet te gaan. Ik sta op de badkamer en ik word ineens super misselijk en ik keek in de spiegel en ik werd spierwit. ik voelde me niet goed worden dus ik liep naar de slaapkamer en zeg tegen mn vriend (Die nog lekker lag te slapen) ik word niet goed ik word nie goed! En hij draait zich om en kijkt me aan en bam ik viel flauw!! toen ik bijkwam moest ik ontzettend nodig poepen (hahah) ik kon t niet tegenhouden dus naar de toilet gestromepld had nog geen kracht in mn benen en was zwart voormijn ogen en had oorsuizen.. nog steeds zwaar misselijk dus iook een emmer op schoot maar gelukkig niet overgegeven.. na een kwartiertje zakte t weg en heb ik nog uren op bed gelegen pffffff hebben jullie dit ook welleens gehad? ik hoop n.niet dat t veel vaker voorkomt want nu was gelukkig mn vriend thuis maar ja.. doordeweeks is ie al vroeg t bed uit voor zijn werk.
Dit was trouwens de eerste keer in mn leven dat ik flauw ben gevallen hoor... maar o wat voelt een mens zich dan naar!
Bepje, GEFELICITED MEIS! Een getrouwde vrouw! Het weer was zeker ook goed? Wat zien jullie er prachtig uit! Wat heb jij al een buik zeg!! Wauw! Meis, geniet lekker van jullie huwelijksreis/vakantie en we zullen je missen kaar geniet er lekker van! We horen de spannende verhalen volgende week wel. Dikke knuffel en 💋
Buddha, jeetje wat heftig! Voelde het het niet aankomen? De krampen komen me wel bekend voor, had Leonie ook niet last van dat ze vaak flauwviel? Hou het even in de gaten en mocht je het niet vertrouwen zou ik de vk bellen. Desnoods voor voor je gmoedsrust! Doe maar rustig aan! Lijkt me zeer vervelend!
Nou Budda jij bent ook lekker bezig zeg... Eerst de meest vreemde cyclus hebben en dan direct 100% zwangerschapsklachten... pfff klinkt als geen half werk.... Hoop toch voor je dat je niet vaker flauw valt!
@Bubble ik voelde toen ik bed lag nog niks behalve krampjes maar toen ik op de badkamer stond ineeens wel maar kon dus nog wel naar de slaapkamer lopen en toen zakte ik in elkaar maar stond gelukkig naast ons bed. ja t zal wel gekomen komen door de enorme hoeveelheid hormonen oid.. ik ben nl. ,niet `het type` dat flauw valt haha, ik heb een hele hoge pijngrens en nog nooit eerder in mn leven flauwgevallen.. ga ook maar even goed op mn voeding eten, extra veel groenten enz voor ijzer meer niet doen dan gewoon lekker genieten dat ik zwanger ben !!
een geweldige foto bepje echt toppie, jullie gezinnetje hihi
buddha weiffie leg overal in huis sultana`s neer en leg jezelf vanaf nu op eerst te eten voordat je opstaat, de volgende keer als je je zo voeld blijf je zitten waar je zit en houdt je je hoofd tussen je benen en probeer je op die manier wat suiker naar binnen te werken, ik heb ook wel eens op de wc gezeten omdat ik zo nodig moest poepen en dat ik naar werd, hihi heb toen eerst een sultana naar binnen gewerkt en ben toen langzaam weer op gang gekomen hihi echt lieverd dit werkt!!!! enuh hihi geen klompje cellen meer maar al een echt garnaaltje!!:) ik dacht dat jij je moeder ging afbellen?? zou ze al iets door hebben denk je??
d zal wel geschrokken zijn dat je hem op die manier wakker maakte pff niet meer doen hoor!!! hihi en verder ga jij gewoon kots en kots misselijk worden en zul je weten dat er een ukje in je groeid haha;)
ikke, pff die doos van jou is ook al lang verboden gebied nu, kun je wel alvast wennen hoe dat straks na de bevalling aan moet gaan voelen haha
meisje79 wel raar van je ticker maar wel leuk om langs de groenteafdeling te lopen en jullie ukje zo te vergelijken hahaha
Bepje: wat een mooie foto! Onwijs gefeliciteerd en je leest dit vast niet meer, maar heel erg veel plezier in Curacao! Buddha: wat vaag... ik hoop echt dat dit de eerste en enige keer was dat je zo flauwviel met krampen en alles. Muts: idd nog maar heel kort! Maar ik hoor van de meeste zwangeren dat ze op het laatst toch wel uitzien naar de volgende fase. Dus misschien heb jij dat ook wel over een x aantal dagen.
Hier: manlief heeft deze week de beeb meerdere malen van buitenaf gevoeld! Echt heel speciaal om dat te kunnen delen... Vandaag is ie ook weer goed actief, na een aantal dagen rustig te zijn geweest. Muts heb jij dat ook, dat je soms Henkie wat meer voelt bewegen dan de andere dagen?
ikke hihi juist daarom, kun je alvast wennen;)al zal het idd een schijntje zijn van wat ons nog te wachten staat haha
meisje79, ik heb geen dag dat ik henkie niet voel, hoef er ook nooit bij stil te staan van hey ik heb hem nog niet gevoeld oid (wat velen wel hebben hoor, ik ben ook hierin geen goede graadmeter) henkie is gewoon een druk mannetje en heeft ook al een heel duidelijk ritme haha ik heb zelf gewoon het gevoel dat ik nog niet klaar ben om de zwangerschap af te sluiten, ik geniet nog volop van al dat leven in mijn buik, en ja tuurlijk het wordt zwaarder allemaal en ik heb veel last van harde buiken en ja mijn rug begint meer en meer zeer te doen maar mentaal gezien zeg maar denk ik vooral van laat hem nog maar ff zitten hoor ik wil dit nog niet `los` laten;)
maar mooi he dat je die bewegingen met je vriend nu kan delen, zo bijzonder al die beweging in je buik!!!!
samantha1987Oud lidBerichten: 1.399Lid sinds: 5 september 2011
bepje wat zag je er mooi uit zeg!!en wat een buik heb je al! heel veel plezier op je huwelijksreis en geniet ervan he!! buddah ik hoop voor je dat je dit niet te vaak krijgt!! maar wat muts zegt moet je echt doen hoor leg overal iets te eten neer of ik heb ook wel eens gehoord dat je voordat je gaat slapen een appel moet eten. een appel verteert minder snel dus als je dan opstaat 's ochtends dan heb je nogsteeds een bodempje...
weet je ik voel me echt een beetje nutteloos hier iedereen is zwanger behalve ik (die hier actief is ) jullie moeten het niet verkeerd opvatten hoor maar ik voel me gewoon zo.. me temperatuur was vanochtend 36,8 en denk niet dat iej hoger word dan dat. ik ben ook nogal een koukleum dus mss ligt het daaraan?? ik had trouwens alleen maandag last van me borsten maar derrest van de week dus niet dus wss is maandag me eisprong geweest....en zondag en maandag geklust dus denkt dat ik er weer naast zit deze x (me vriend was dinsdag en woensdag niet thuis) owja en ik heb nog goed nieuws...me vriend heeft ander werk aangeboden gekregen (hij heeft hier al 2 x eerder gewerkt maar door omstandigheden met collega's weggegaan) en dan is hij elke avond thuis!! dat is wel positief nieuws vind ik 😃
ikke wat vervelend van je muts zeg!!ik hoop dat je er snel vanaf ben ik weet hoe het voelt!!
Samantha, kan me voorstellen dat het jou een heel vervelend gevoel geeft dat je als het ware nog als enige hier overblijft.... Maar toch door blijven proberen hoor! Kijk naar Budda en Shady, op het moment dat je het niet meer verwacht is het toch raak. En over het klussen deze ronde, volgens mij is het zeker goed geweest wat jullie hebben gedaan deze ronde! De dag voor je eisprong is de dag dat de vrouw het meest vruchtbaar is, dus dat zit goed in ieder geval. Tempen heb ik nix geen verstand van, of wil ik geen verstand van hebben 😉 Ik blijf voor je duimen meid! Wel leuk dat je vriend dan straks misschien elke avond thuis is, als het tegen die tijd nog niet raak is, heb je elke avond een kans 😉 ;)
Bloempje ik blij ook hoop houden alleen is soms wel moeilijk...ik hoop dat ik 1 mei goed nieuws heb maar denk toch dat ik eerder test..dat doe ik elke x omdat ik dan weet dat ik ongi word!en heb geen zin om voor een verrassing te staan als ik op de wc zit 😊
Grappig om te lezen, Budda durfde juist niet te testen omdat dan de teleurstelling te groot zou zijn, jij wilt juist testen om te weten waar je aan toe bent. Ik had dat zelf ook dat ik eerder dan mn NOD ging testen, omdat je anders gewoon niet wist wat je kon verwachten... Ik hoop heel hard dat het nu eindelijk een keer raak mag zijn bij jullie!!!
samantha ik snap je ook wel dat je je nu zo remy voeld hier maar lieverd, blijven tempen(doe je het wel steeds op hetzelfde tijdstip en voordat je opstaat?? enuh zo te lezen(als je maandag je ei hebt gehad) hebben jullie juist op tijd geklust, het heeft namelijk geen zin om `na` je ei te klussen maar juist de dagen voor je ei;)
bloempje hoe voel jij je?? al minder lamlendig en grieperig??
Hey muts bedankttt!! ik ga idd ooooveral sultana's neerleggen, grrr misselijk oke maar gelijk knock out gaan bah !!
De emmer staat in ieder geval al met een washandje naast me bed (ik was trouwens ZEIKnat joh na mijn flauwtje, rug van pyjama was gewoon nat en oksels enz.. eetsmakelijk!).
ZO wat een opluchting, we zijn net naar mn ouders geweest. Zeker na vanochtend had ik zoiets van, ik moet me in allerlei moeilijke bochten wringen, daarbij is het gewoon fijn als ze t weet zodat ze er 'rekening' mee kan jhouden, als ik afbel voor sporten omdat ik nu bijv heel moe ben snapt ze t, anders denkt zxe straks nog dat er iets anders is ofzo. Dus ik had t gedichtje in een fotolijstje gedaan met een babyvoetje heeel vaag op de achtergrond en ingepakt.. tijdens de koffie heel nonchalant van 'oja we hebben zomaar een cadeautje voor jullie' dus hun allebei tegelijk lezen... nou die gezichten!!! Mijn moeder moest heeeel erg hard huilen en mijn vader schoot ook vol, ze zijn helemaal dolgelukkig. Mijn moeder begon gelijk al dat ze ging kijken op martkplaats voor een box en ledikantje hihih zo schattig.. maar ze zijn, net zoals wij, nog wel 'voorzichtjes' en wachten eerst op 14 mei pff spannend.. maar tot die tijd geniet ik van dit garnaaltje!! Cool he muts haha ik ga ff voor een ticker erbij kijken die ik er mss onder kan zettten waar in staat wat er die week allemaal gebeurd.. vind ik ook wel leuk om te lezen iedere week 😃
Hoe is t met P? beetje bijgekomen van t 'tuinieren'? en jij, bijgekomen van donderdag?
@Bloem whaaaa ik n mini rijstkorrel garnaal, jij gewoon al een olijf!!! goed beziigggggggg
je hebt groot gelijk weiffie, nu was je alle speculaties van je moeder voor en je hebt ze toch nog kunnen verrassen hihihi, lief he om te zien hoe ze reageren:) mocht er nu iets zijn dan kun je in ieder geval eerlijk tegen je moeder zijn hihi
en dat klamme angstzweet bij flauwvallen dat ken ik ja, je kunt meteen onder de douche springen daarna haha
hier goed bijgekomen van donderdag, heb ff rust gehouden en ben er weer helemaal, pat was gister gebroken want die is gister nog verder gegaan in de tuin met afgraven, nu komen ze morgen laatste stukje riolering vervangen en iemand anders komt kijken hoeveel zand en puin we nodig hebben om de oprit aan te leggen(als goed is heeft pat het nu al diep genoeg afgegraven) dan kan ik dinsdag bestellen en komen ze dat vrijdag leveren morgenavond weten we dan ook wanneer ze tijd hebben om te komen straten, ik hoop volgend weekend maar ik vrees dat het de week na koninginnedag pas wordt maar goed ik heb me er bij neergelegd en kan weer fatsoenlijk bij de voordeur komen en klaag niet;)
wel heeft pat echt zoiets van dan is de tuin pas zo laat klaar(met plantjes en alles echt `af`maken) dat hij niet meer een nachtje saampjes naar een hotelletje wilt, bij hem is het besef gekomen dat we niet meer zolang hebben en dat het zo ineens beginnen kan dat die dat niet meer aandurft:( ik snap hem wel maar had zo graag nog ff met zijn tweetjes........................
waar is trouwens iedereen?? tis hier zo stil??
Hier is 'iedereen' hihihi stelletje luilakken hier!!
Wat t hotelletje betreft, mss is een dagje samen weg ook fijn? lekker samen wat leuks doen en savonds heerlijk uit eten gaan bijvoorbeeld? nog even van de tijd die jullie hebben genieten hoor! en anders boek je toch gewoon iets, dan moet ie wel mee hahaa
hahaha dat kan ik wel doen, maar pat voor het blok zetten heeft weinig zin, dan is ie echt pissig hihi ach dan moet henkie maar een keer naar opa en oma (zullen ze vast heeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend vinden)en doen we dat van het najaar wel een keer;)
Wat een drukte hier zeg! Hehe! Wanneer moet je eigenlijk je tas met spullen klaar heben staan? Vriendje heeft er helemaalzin in! Hijwil het liefst vandaagnog de box neerzettrn. Ik heb volgende week gezegd als ik vakantie heb. Wanneer zette jullie hem eigenlijk neer? Vind volgendeweek eigenlijkook nog wel vroeg!
Budda, wat leuk de reactie van je ouders! En heerlijk he dat je toch nog iemand hebt waarmee je nu alles kunt delen. Hoe ging vanmorgen het opstaan? Hopelijk een stuk beter.
Muts, het komt dichterbij!!!!!! Aaaahhhh spannend! Kan me er nix bij voorstellen dat je het nog veel te veel naar je zin hebt met je zwangere buik.... En pest die kerel van je niet zo en ga idd lekker in het najaar een weekend weg. Als je nu met hem weggaat dan knoopt hij waarschijnlijk je benen aan elkaar. Hier gaat inmiddels weer iets beter, maar pffff, sorry moet echt ff klagen, voel me zo kut onder al die hormonen.....
Nou ikke ik weet niet hoe jij over schoonmaken en poetsen denkt, maar als je de box nu al neerzet, weet je wat je er aan extra werk bij hebt.... Lijkt me toch echt dat je nog ruim voldoende tijd hebt en er is geen man overboord als ie niet klaar staat zo gauw je bevallen bent toch?
hahaha bloempje heeft last van dr hormoontjes;) klaag maar lekker van je af hoor weiffie, we kunnen het hebben hihi
ikke, hier staat de box ook nog niet hoor, weet je wat voor klote werk het is om er tussen en achter te zuigen met al die hondenharen?? hij kan nog lang genoeg staan en ik vind het nog wel ff lekker dat het nog zo lekker ruim is in de woonkamer hihi ik denk dat wij hem rond 38 weken gaan zetten maar misschien ook wel pas als ik bevallen ben;)
Nou vriendlief nog zo helder te krijgen dat het een zooitje word als hij er staat. Had het al gezegd, maar volgens mij wil hij het nogal graag. Jeeeeeej geboortjekaartje en de tekst en alles bedacht. Morgen mag vriendje ff bellen hoe we dit alles bij hun moeten leveren/vertellen hoe we het willen hebben. Ik ben ook erg ook! Heb de tekst en alles uitgeprint en op het geboorte kaartje gelegd om zo een goed beeld te krijgen. En al zeg ik het zelf, ziet er tof uit!!
@Bepje, wow!! wat zien jullie er mooi uit met zn 3-en!!!
@buddha, zo dat was wel schrikken zeg!! Volgens mij had Mariska het ook!! Probeer op tijd te eten en in de gaten te houden dat je regelmatig de tijd neemt om uitgebreid naar de wc te gaan! Hopelijk blijf je je beter voelen als je minder druk hebt!! En geweldig dat je het zo aan je ouders hebt verteld!! Super he om het goede nieuws te kunnen delen!! Wisten ze ook dat jullie al in het ziekenhuis waren geweest??(dat waren jullie toch? sorry sla soms weleens de plank mis) Wanneer ga je het de schoonfamilie vertellen? Of hebben jullie daar minder goed contact mee??
@ikke, ik wil de box opzetten zodra ik met verlof ben. Niet omdat het praktisch is maar zodat ik dat katten alvast kan gaan opvoeden!! Ik wil niet dat ze steeds in de box gaan liggen!! De tas zet je volgens mij klaar vanaf week 34 ofzo!! Heb je het nog met de vk gehad over vervoer naar het ziekenhuis?
@bloempje, vaag he die stomme hormonen!! Ik word er zelf heel onzeker van. hoe heb jij er last van?? Hoe voel je je verder?? ennuh wanneer gaan jullie bekend maken dat jullie zwanger zijn?
@shady, hoe is het? Was jij nou lekker weg dit weekend??
@ikke, hier alles goed!! Ben momenteel alleen flink onzeker over m'n lichaam maar ja dat komt wel weer goed!! Afgelopen dagen met m'n werk weggeweest, was super leuk, maar was echt gesloopt, vannacht even klokje rond geslapen
Ik was idd weekend weg! We zijn weer thuis maar ik ben nu echt gare Arie en volgens mijn vrienden heb ik toch wel wat last van de hormoontjes... Soms komen dingen echt beroerd mijn strot uit Hihi! Gelukkig weten ze de reden!
@ikke, ik ben super blij dat ik zwanger ben maar vind het wel moeilijk dat m'n lichaam veranderd heb kleding uitgezocht voor de vakantie en vind het dan zo lastig om iets leuks te vinden wat ook nog leuk staat (zonder dat het gelijk een hobbezak is) en keuzes maken vind ik nu sowieso al moelijker en dan zeker als het om kleding gaat. Volgend weekend nog even shoppen want ga 14 mei 1 week naar zakynthos en heb maar 1 bikini!!!
hihi ikke dat van die tulpen had je niet gezegd!! hihi dat zijn leuke weetjes voor ons hoor;)
balen marloes dat je zo onzeker wordt, dan maar wat meer shoppen er zijn genoeg leuke kleding te koop hoor, ik moet zeggen ik loop er niet anders bij dan anders, gewoon mijn eigen ikke in mijn zwangerschapskleding hoor;)
shady hihi toch wel wat last van je hormoontjes?? ze kunnen het denk wel van je hebben!!
oh ja nog ff over die vlucht tas, het is handig die in te gaan pakken als je verlof hebt maar moet eerlijk zeggen heb hier nog niks klaar staan hoor, je voeld vanzelf wel of het voorwerk begonnen is en dan heb je nog tijd zat om dat ding te gaan pakken denk ik maar zo mocht henkie zich te vroeg aandienen, ik zal in ieder geval zorgen dat ie voor 37 weken klaar staat hihi
Marloes lekker hoor op vakantie! Ga nog ff lekker shoppen en ik hoop dat je snel van jeonzekerheid af bent. Muts vind je leuk he! Nou opdat moment vond ik het echt niet leuk! Tranen vlogen over me wangen. Vriendje was er niet, maarstuurde hem wel twee smsjes over hoe verveld niet tulpen waren( nu even zacht uitgedrukt). Ik zelf vind dat ik er nog weinig last van heb, op dit grote incident na dan.
en of ik dit leuk vind hahaha!! ik heb er zelf totaal geen last van (had het wel gehoopt hoor, lekker legaal uit je slof schieten en zo) maar helaas geen hormoonfeest hier in dit zwangere lijf:)
Marloes, ben jaloers op je... ik wil ook op vakantie! Wat balen dat je je zo onzeker voelt door de hormonen en keuzes maken moeilijk is... Als is balen denk ik licht uitgedrukt.... Ik heb hier namelijk dat ik gewoon 24/7 het gevoel heb dat ik niet mezelf ben, in een soort van waas leef, niet mezelf voel, het gevoel dat ik niet bij de echte ik kan komen qua gevoel, en zelf angst krijg bij het feit dat het nu echt definitief is dat ik zwanger ben en het hartje heb zien kloppen.... Persoonlijk zou ik heel en heel en heel graag deze gevoelens om willen ruilen voor een dag huilen/janken/tieren voor een bos tulpen die ik niet in een vaas krijg....
Gelukkig heeft vriendlief veel begrip voor de situatie, maar echt echt echt eerlijk zeggen hoe ik me voel... nee dat doe ik niet want men begrijpt mij toch niet. Ik moet toch namelijk vrolijk zijn omdat ik zwanger ben? Ik wilde dit zo graag toch? Ik was toch de gene die door de grond kon zakken omdat het de vorige keer niet goed was? Mn moeder weet dat ik zwanger ben en vind het helemaal super tof, maar als ik merk dat ze apetrots naar me kijkt en wil gaan vragen hoe het met me gaat, wordt ik al boos en kwaad om het feit dat er aandacht aan besteed wordt en ik eigenlijk liever alles wil verbergen voor alles en iedereen...
Zo dat was een stukje heel eerlijk mijn gevoel, wat ik tegen niemand tot nu toe heb verteld, maar het lucht wel op om eens eerlijk te zijn over hoe ik me voel... Nu hopen dat het ook 'goed' doet en niet alleen maar oplucht...
Jemig bloempje dat klinkt miet best... Misschien moet je nog erg wennen aan het feit dat je leventje volledig gaat veranderen? En die hormonen kunnen veel problemen geven hoor meis. Ik duim voor je dat zodra je je beter voelt je het allemaal een stuk positiever in ziet!! Geef je zelf de tijd om aan het idee te wennen! En als je niet wil dat er veel aandacht aan besteed wordt moet je dit ook gewoon aangeven. Nog niet veel mensen weten het toch??
@Bloempje, klaag maar een keer lekker hier hoor! Heb jou nog weinig tot niet horen 'klagen' !! Hoe was t nog op die verjaardag? Vanochtend gelukkig niet flauwgevallen. had express nog voor t slapen gaan 2 crackers op (ik heb helemaal geen hongergevoel, mijn buik voelt telkens 'vol' maar kan toch voelen dat ik trek heb, herkennen jullie dit?) En toen ik vanochtend wakker werd ben ik eerst tijdje op de rand van t bed gezeten. TOen langzaamaan opgestaan en ging helemaal goed dus moet dit zo maar voortaan doen.
@Marloes, owjeej niet onzeker zijn, plaats dan eens een foto, je bent toch hartstikke mooi zwanger? Ik was idd voor een kennismakinggesprek naar t zkh gegaan, daar is t dus bij gebleven hihi want de clomid voor kortere cyclus gaat mooi de kast in 😃 maar nee mijn ouders weten daar niets van, niemand trouwens en dat hoeft ook niet. Ik heb een hele goede band met mn ouders, ze wonen hier op steenworp afstand vandaag en vallen regelmatig zomaar ff bij elkaar binnen, ik kon t gewoon niet langer dan 3 dagen voor me houden hihi. Zij houden t natuurlijk ook nog stil, ze belde net en zei al dat ze t wel moeilijk vond hoor hihi want ze zijn zooooo dolblij dat ze opa en oma worden!! T was echt een heeele grote verassing zei ze want ze hadden dus totaal niét in de gaten dat we graag een kindje wilde.
@Ikke lijkt me nog ruim op tijd om de box in elkaar te zetten hoor! Ik snap je wel ik zou m ook wel optijd willen zetten denk ik, lijkt me heerlijk om alvast naar te kunnen kijken.. maarja.. weer extra werk om bij te houden want er komt wel stof op/in natuurlijk.. En wat huilen om tulpjes in een vaas.. tja ehh toppunt van hormonen hihihih
@Bloempje, natuurlijk is het lastig om toetegeven dat die blauwrose wolk voor jou nu even niet opgaat.. komt gewoon door die stomme hormonen wijffie écht!! De oude jouw *wilde bijna je naam zeggen hihi' wilde dolgraag zwanger worden, dikke buik krijgen en een gezinnetje. en zodra jij die hormonen weer kwijt bent zullen die gevoelens allemaal weer terug komen. Op dit moment kun je gewoon ook niet helemaal jezelf zijn, je emoties alles worden door de hormonen beinvloed.. En ik denk dat ik jou ook wel begrijpt hoor, je hebt t hartje nu horen kloppen en nu wordt t ineens écht.. er komt écht een kindje straks! Maar lieffie daarom ben je ook 9 maanden zwanger en die 9 maanden heb je écht nodig om daarnaartoe te werken.
Ennehh.. t moet wel opluchten dat je dit hebt gezegd hoor! Ik denk dat veel vrouwen t denken maar niet hardop durven te zeggen!!
oh en het lucht idd niet alleen op maar t zal ook goed voor je zijn. Je bent open en eerlijk ook naar jezelf toe nu. Je mag dit voelen meis, het is niet erg! Bedenk goed dat je gevoelens nu gestuurd worden door je hormonen..
ik ben bijvoorbeeld een enorme jankbal altijd.. en heb nu eigenlijk gister pas 2 traantjes gelaten sinds ik zwanger ben (ja en toen ik testte)... terwjil ik had gedacht dat als ik eenmaal zwanger was ik de hele dag huilend zou rondlopen hihi mss komt t nog maar ik voel me nu ook anders dan normaal, dat wilde ik er maar mee zeggen!
Ik ben in ieder geval trots op je dat je zo eerlijk bent!!
Budda, dank je voor je super reactie!!! Tis gewoon zo kut dat die hormonen hoe dan ook van alles winnen en dat je ze gewoon niet de baas kunt zijn... Ik moet blij, vrolijk, gelukkig en happy zijn, maar het lukt niet... Ik hoop zo dat dit na een tijdje toch echt af gaat nemen...