mutsiemuts schreef:ik vind het wel enorm lief om te lezen hoe iedereen op je reageerd bloempje dat moet je toch goed doen dat je echt niet gek bent dat je je zo voeld, en een ieder kan er toch wel iets bij voorstellen
bubble, super dat je jullie ukje gevoeld hebt, speciaal gevoel is dat he als je tot het besef komt dat dat jullie ukje is;)
Dat doet zeker héél erg goed! Zelfs zo goed dat mn moeder net tegen me zei: goh wat zie jij er ineens veel beter uit! Het lucht zo heerlijk op om gewoon eerlijk te zijn over mn gevoel. Ik ben niet iemand die dit zomaar met een vriendin of familie bespreekt, ben zeg maar niet zo'n prater en dan is dit forum toch echt ideaal. Ook het stuk erkenning dat idd niet iedereen direct op een dikke vette roze wolk zit, doet erg goed om te lezen.
Maar toch voelt het zo ontzettend slecht dat ik ineens bij mezelf af ga vragen is dit echt wat ik wil... Tuurlijk weet ik bij mezelf dat ik dit heel graag wil, maar het is nu zo definitief dat mn hele leven gaat veranderen. En helaas hoor ik volgens mij bij de gene die inderdaad zo'n vreselijke hormoonbom heeft...