@Apk'tje,
Al is het jammer is het wel begrijpelijk meid. Succes met je promotie hoop echt dat het allemaal gaat lukken.
@iedereen,
zal ik het lijstje bij houden?
Liefs Simoon
SimoonOud lidBerichten: 3.478Lid sinds: 26 maart 2009
APKtje schreef:Hallo Dames,
Ik heb alles even heel vluchtig gelezen en heb alles geloof ik bijgewerkt. Ook zag ik dat simoon al een paar keer het schema netjes had bijgewerkt.
Ik heb het de laatste tijd erg druk en aangezien we nog niet echt voor een kindje gaan, heb ik besloten te stoppen met het forum.
Binnenkort hoop ik promotie te krijgen en dan wordt het de 1e 1 a 2 jaar denk sowieso niet en om zo lang nog wel te blijven kletsen heeft ook geen zin.
Ik wens jullie allemaal veel succes. en spiek af en toe wel even om te kijken of er weer wat zwangeren bij zijn.
Liefs APKtje
APKtje schreef:
Naam
Leeftijd
Kindje
Ronde
Testdag
NOD
Modelletje
28
3[SUP]e[/SUP]
2
14-5?
Suuz
28
1[SUP]e[/SUP]
2
31-5
Nicole86
25
1[SUP]e[/SUP]
6
4-6
Leeuwtje
30
2
6-6
Smurf23
23
1[SUP]e[/SUP]
1
6-6
Lon
26
1e
3
9-6
Mikki
28
1[SUP]e[/SUP]
1
14-6
VickyS
27
2[SUP]e[/SUP]
2
15-6
Djinnie
31
2[SUP]e[/SUP]
2
17-6
Nic
29
1[SUP]e[/SUP]
1
20-6
Saar80
31
2[SUP]e[/SUP]
3
20-6
Iet
29
3[SUP]e[/SUP]
2
27-6
Eavie
25
1[SUP]e[/SUP]
2
28-6
Charlie
22
1[SUP]e[/SUP]
2
30-6
Simoon
25
2[SUP]e[/SUP]
1
1-7
Jane 83
28
1[SUP]e[/SUP]
2
3-7
Bloemetjes
31
3[SUP]e[/SUP]
3
6-7
JLI
23
1e
?
Nienke
30
2e
1
?
Zwanger
Leeftijd
Kindje
Ronde
uitgerekend
Survivor
30
1[SUP]e[/SUP]
1
12-1-13
JR
29
2[SUP]e[/SUP]
1
19-1-13
BabyZoe2011
27
2[SUP]e[/SUP]
1
bloemetjes schreef:Hallo Meiden,
Ik weet niet of jullie mij al hadden gemist maar ben er even een maandje tussenuit geweest na de miskraam.
Hebben even een maandje time-out gehad. Ben vandaag ongesteld geworden, dus prima cyclus (28 dagen)
Hierna gaan we er weer voor. Hoe is het met jullie allemaal? Het is te veel om terug te lezen maar heb al wel gezien dat er 3 zwangeren zijn? Helemaal super.
Heel veel lieve groetjes van mij
P.s. Ik zal proberen om alles een beetje bij te houden maar heb me ook voorgenomen dat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn. Dus zal misschien niet dagelijks kijken.
Fijn weekend allemaal
Eavie schreef:@ Simoon: Gefeliciteerd, wat een supernieuws! Fijn dat jullie ook gewoon door kunnen gaan met 't proberen voor een kindje!
@Nienke: Fijn! Mooi dat je zo blij kan zijn met je ongi, op naar de volgende ronde, heel veel succes!
@JR: Wat een spanning, hoop voor je dat je een prachtecho hebt volgende week. En wat een mooie dag om het te kunnen vertellen!
@Jane: Heerlijk dat je ei in de vakantie valt! Dat moet fijn zijn, schiet je vast raak! Heel veel succes met klussen 😉
@Saar: Wat JR zegt, je hoeft niet elke dag te klussen. Zaad blijft toch zeker een dag goed, en soms zelfs tot 8 dagen, heb ik gelezen (maar dan moet je denk ik wel een hele vriendelijke baarmoeder hebben 😛 ). Maar 1 of 2 dagen zeker weten. Hopelijk schieten jullie raak 😃
@Dinnetje: Veel plezier bij in Mei een ei 😊 Heb al af en toe een beetje meegelezen daar, klinkt ook als een gezellig groepje.
@Hier: Nog steeds bezig in m'n hoofd met dat streepje van vorige week... Blijft toch malen helaas. En dan was ik maandag en dinsdag ziek (heel wat last van m'n maag) gooit m'n vriend er zo'n opmerking tegenaan:'Weet je zeker dat je geen last van een baby hebt?' Omdat ik dan zo misselijk was. En dat gaat dan ook weer lekker doorwerken in m'n hoofd... Maar jah... Ben toch echt ongesteld geweest, m'n temperatuur is weer laag, dus het is gewoon zeker weten niet gelukt vorige ronde, kan toch niet anders?
Ik heb rond vaderdag m'n ei (denk ik, als ik weer 32 tot 34 dagen mag aanhouden) dus is ook een leuk moment om een babietje te maken!
Ik baal er wel van, dat de ronde zo lang duurt, wachten is echt niet m'n sterkste kant. Zo'n ronde van 26 tot 28 dagen klinkt dan veel aantrekkelijker!
Lon schreef:@Saar: ja ik heb ook z'n man. Fijn! Ik heb dat programma ook wel eens gezien. Ik kan me er niets bij voorstellen haha
@APKtje: Sowww super voor je zeg!!
Heb een beetje buikpijn, voelt alsof ik ongesteld ga worden:cry:. Nu is het weer over maar ik denk dat m niet worden gaat. Beetje in een dip hier...
JR schreef:Vandaag eerste echo gehad. Alles goed! Alleen..... Het zijn er twee!!! We weten nog niet precies hoe we dat vinden. De risico's zijn zoveel groter en het gaat zo druk worden. Hoe kom ik dan ooit aan mijn slaap toe? Help!
Realiseer me ook dat ik heel gelukkig moet zijn. Anderen kunnen geen kinderen krijgen en wij krijgen er zelfs twee.
Lon schreef:Hey meiden,
Ff een ego berichtje hoor. Zo'n rot weekend gehad. Ik was een paar dagen over tijd. Nog nooit geweest. Superspannend natuurlijk. Ik dacht het zal toch niet. Zaterdag een test gedaan: negatief. Toen had ik nog een beetje hoop dat ik te vroeg getest had dat t HCG te laag was. Maar gisteren ongi geworden. Ff flink gejankt want je gaat er al een beetje in geloven. Dus we gaan voor ronde 4. Wat mijn NOD nu is weet ik echt niet, ik snap niets meer van m'n cyclus.
groetjes Lon
nienke schreef:Ik was er eerst helemaal nog niet mee bezig maar nu begin ik er toch wel steeds meer aan te denken. Wanneer zal het raak zijn.....en gaat het "vanzelf" of heb ik toch hulp nodig van de gyn.... net als bij de eerste....
@simoon: ah ok begrijp nu waarvoor je dat hebt. Als je zo duizelig bent, zie je dan ook zwart?? Ik heb een tijd terug (nu al lang niet meer gehad.... afkloppen) regelmatig gehad dat ik duizelig werd, ging ik zwart zien en als ik dan niet ging zitten ging ik plat. Weet nog steeds niet wat het is geweest, ben er ook voor naar de huisarts geweest, bloed geprikt maar is nooit echt iets uitgekomen, ja trouwens wel, iets was te laag maar weet niet meer precies wat het was en ze konden daar ook niet veel aan doen... gelukkig heb ik het nu niet meer... Heb je je ei niet gevoeld? Ben benieuwd of ik dat nu wel voel/merk, hoop het wel, dat zou wel makkelijk zijn! Maar wij klussen voor de zekerheid ook regelmatig! Vinden we helemaal niet erg!! Dat zou wel mooi zijn als het deze maand raak is!! Was je moeder ziek? Ik hoop het ook voor je!! Ga voor je duimen!! Dat is fijn dat je kleine meisje voor loopt in de ontwikkelingen. Dat kreeg ik ook te horen de laatste keer dat ik bij CB met ons mannetje was. En lekker bezig geweest in huis, lekker is dat dan he! Als alles weer opgeruimd is!