Charlie schreef:@Nienke; Ja..ben weer helemaal opgeknapt gelukkig!:) Pff niks mahn om zo misselijk en beroerd te zijn.
Was dinsdag wel gewoon aan het werk maar ben rond 4 uur naar huis gestuurd, meteen mn bed ingedoken en heeeerlijk geslapen tot 19u. Ik zat aan de ibuprofen 600 al een hele week, en dat is een behoorelijke dreun voor je maag, vandaar dat ik zo misselijk was denk ik.
Ik ben ook sinds 2 weken begonnen met hardlopen.. ben gister ook weer geweest!:)
Hardlopen is echt een verslaving.. moest er voor 4 jaar trg mee stoppen vanwege mn knieen.
deed het echt elke dag.. 7 dagen in de week!! vond het zooo jammer dat ik dat niet meer mocht.
Ben nu voor 2 weken terug maar weer rustig aan begonnen!:) Echt zo heerlijk!!:)
Wil ook afvallen hihi.. mag wel 7 kilo af vind ik. Wil weer net zoveel wegen als met de bruiloft, vorigjaar!:)
@Saar; Spannend!! dat je kan wachten tot morgen met testen! pfff haha..
En wat fijn voor je vriendin dat ze zwanger is!!:) Zou idd wel leuk zijn als jullie samen zwanger zijn!
Heb een drukke dag vandaag en weet niet of ik van t weekend op t forum kan.
Anders iedereen een fijne dag en alvast een goed weekend!
liefs x
Fijn om te horen dat je weer beter bent!
Ja hardlopen is inderdaad leuk, ben het nog wel aan het opbouwen, ben deze week begonnen met start to run! Gister ben ik voor het slechte weer nog even gegaan!
Van mij mag er ook wel wat meer vanaf 😉 zou graag ook weer zoveel wegen als met de bruiloft (2 jaar geleden) toen woog ik 61 en nu weeg ik ongeveer 66.
Dus als ik 5 kilo zou afvallen zou ik super blij zijn! Ik ben al aardig opweg, gaat goed met eten en ik ben dus weer begonnen met sporten, heb een jaar niet gesport, over het algemeen als ik sport en op mijn eten let dan val ik wel af. En dan vooral de tussendoortjes, ik blijf wel gewoon 3 keer per dag goed eten!
Maar ik ben wat aangekomen omdat het zwanger worden niet lukte bij de eerste, emotie eter....