dinnetje schreef:Nou denk het niet dat hij gelijk heeft. ongi is losgebarsten. flinken klonten ( was ook op de echo te zien die bloedprop) Ja 3 dgn dat duurd echt lang ben ik bang voor.
Ben je ongi... balen!!
Moet je dan dinsdag wel terug komen...?!
dinnetje schreef:Nou denk het niet dat hij gelijk heeft. ongi is losgebarsten. flinken klonten ( was ook op de echo te zien die bloedprop) Ja 3 dgn dat duurd echt lang ben ik bang voor.
VickyS schreef:oei oei dinnetje, ben hier alweer een tijdje niet geweest en nu lees ik dit nare bericht... 😞 zou het het vmk zijn? Sterkte iig..
dinnetje schreef:Ik denk miskraam. Moet dinsdag weer bloeforikken omdat ze denken aan bbz. Sta onder controle van zkh
dinnetje schreef:@ nic is idd heel zwaar. vooral omdat we het beiden op een andere manier verwerken. maar praten wel erover. Mijn moeder en mijn zus zijn er ook veel mee bezig sturen steeds berichtjes. alleen mijn schoonmoeder niet die stuurde om 12.15 een berichtje hoe was het. die denkt er heel nuchter onder en dat maakte mij gisteren even heel kwaad. Die zegt als het een bbz is even opereren klaar maar zo simpel is die operatie nog niet kan ook risicovol zijn. dus daar heb ik even geen zin in in die mensen. Je verliest toch iets ( daar ga ik nu vanuit) wat zo ontzettend welkom was.
maarja wat er nu niet komt komt vast en zeker nog. hoop dat wij dinsdag duidelijkheid hebben en weer verder kunnen. dit sloopt je gewoon heel erg.
Hoop dat jullie dit allemaal niet mogen meemaken.
dinnetje schreef:@ nic is idd heel zwaar. vooral omdat we het beiden op een andere manier verwerken. maar praten wel erover. Mijn moeder en mijn zus zijn er ook veel mee bezig sturen steeds berichtjes. alleen mijn schoonmoeder niet die stuurde om 12.15 een berichtje hoe was het. die denkt er heel nuchter onder en dat maakte mij gisteren even heel kwaad. Die zegt als het een bbz is even opereren klaar maar zo simpel is die operatie nog niet kan ook risicovol zijn. dus daar heb ik even geen zin in in die mensen. Je verliest toch iets ( daar ga ik nu vanuit) wat zo ontzettend welkom was.
maarja wat er nu niet komt komt vast en zeker nog. hoop dat wij dinsdag duidelijkheid hebben en weer verder kunnen. dit sloopt je gewoon heel erg.
Hoop dat jullie dit allemaal niet mogen meemaken.
Nic schreef:@simoon: wie weet! Al zeggen de kwaaltjes mij niet zo veel meer na afgelopen maand. Op hoeveel dagen zit je op 3 sept?
@all: vandaag een nog lichtere ovu test. Kan m niet gemist hebben en heb nog niets bijzonders gevoeld. Temp is ook nog laag. Vind het wel vreemd dat de contolestreep ook vrij licht blijft. Teststreep is nu bijna niet te zien. Bij kv testen werd hij steeds donkerder juist. Of mijn ei komt veel later misschien? Iemand ervaring met mat care testen? Morgen iig kv testen halen. Die vind ik toch prettiger en vertrouwder.
Simoon schreef:@Nic,
dan zit ik op CD 43. maar heb geloof ik afgelopen maandag mijn eisprong gehad dus kan dan toch niet voor de 3e testen.
Liefs Simoon
Simoon schreef:@nic,
we hopen gewoon dat we op een natuurlijke manier een 2e kindje mogen krijgen. 1e is ook natuurlijk verwekt terwijl ik PCOS heb dus de hoop is er.
Moet wel zeggen dat er nu iets in mijn lichaam aan het veranderen is. Of dat nou is omdat ik echt zwanger ben of omdat het er aan zit te komen dat moet de toekomst uitwijzen (had dit namelijk ook bij Carmen. een paar weken voor ik zwanger was van Carmen kreeg ik ook het gevoel dat er iets veranderde in mijn lichaam dus vandaar.)
ik probeer er niet teveel op te hopen omdat ik weet dat de kans klein is en ik ben goed opweg om er niet te veel mee bezig te zijn dus ik hoop dat ik dit kan volhouden.
Liefs Simoon
nienke schreef:Ja dat idee heb ik ook... maar ik weet ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden....Zo irritant die lange cyclus.... hoop dat deze cyclus korter is of dat ik zwanger ben, niet weer zo'n lange cyclus.... zit morgen op dag 29...
nienke schreef:Toen we voor de eerste gingen, bleef maar wachten en wachten... op een gegeven moment na 100 dagen nog niet ongi en niet zwanger... zo slopend is dat.... :-(
Simoon schreef:@nienke,
ja dat is het zeker. Nu is het wel zo dat ik van mijn gyn altijd mag langskomen als ik het niet vertrouw dus dat is wel fijn hoef alleen te bellen voor een afspraak en dan kan ik langs komen.
maar goed we willen gewoon even afwachten.
vind het nu wel moeilijk om te wachten met testen vooral omdat ik zoiets heb van volgens mij is het echt raak... maar goed nog even wachten.
liefs Simoon
Nic schreef:Hoor veel mensen daar ook over. Ruim over de 100 dagen zelfs. Wat dat betreft was ik ook echt gelukkig met de eerste ronde van maar 36 dagen. Nu zou ik t veel vinden als t 36 dagen zou duren. Voelmebijna een verwend nest daarmee. Niet iedereen is zo gezegd natuurlijk.
Nic schreef:Hoe kun je zeker weten dat je een echte eisprong hebt. Heb al begrepen dat ovu testen ook geen zekerheid geven. En ongesteld worden ook niet. Temperatuurwisseling volgens mij ook niet. Dus waaraan dan wel?
Simoon schreef:@nic,
niet iedereen is er mee gezegend maar gelukkig is er veel mogelijk en de natuur doet soms rare dingen.
@nienke,
ik ben niet zo van de ziekenhuizen enzo heb er niet echt goede ervaringen mee. Dus hoop dat we spontaan zwanger kunnen raken.
liefs Simoon
nienke schreef:Ik ben er achter gekomen omdat ik onder controle was van de gyn, dus dmv de echo zagen we dat er een ei op springen stond.
Ik heb al een lange tijd "last" van afscheiding, doorzichtige/waterig/draderig, herkenbaar voor iemand? Ik had dit ook rond de tijd dat ik dacht een eisprong te hebben.... maar dat is al een aantal weken geleden...
Iet schreef:Nienke; ik heb daar ook last van, van die afscheiding, maar dan eigenlijk heel waterig, voel t soms ook lopen zeg maar, en denk dan steeds dat ik ongi ben geworden, maar dat blijkt dan weer niet. Ik had t alleen niet rond mijn eisprong toen had ik wel draderig volgens mij. Ben nu ook 1 dag overtijd zeg maar. Maar goed mijn langste cylcus is nu 33 dagen, dus nog even afwachtten maar en dan zien wel wel.
Iet schreef:Ik heb sowieso buikpijn, maar zijn t weekend weg geweest en dan heb ik altijd moeite met t naar de wc gaan, dus dat is ook niet gelukt daar zeg maar, dus dat zit ook nog wel wat te wringen, want t is nog niet helemaal goed gelukt. Maar goed wat een onderwerp 😉
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, denk niet woensdag al, heb ook geen testen in huis, wil eigenlijk nog even afwachtten, want vind t ook zo'n zonde de testen steeds!
Heb ook wel een opgeblazen gevoel, maar goied dat kan ook door bovenstaande komen. En een vol gevoel. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook.
Maar ja de tijd zal t leren, ik wil er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn, maar goed dat zit je weer in die spannende dagen en dan doe je dat toch onbewust
Simoon schreef:ik ga woensdag niet testen nienke,
dat komt omdat ik denk ik vorige weekend / vorige week maandag mijn ei heb gehad en dan is het nog te vroeg.
@Saar,
ja PCOS is niet fijn maar goed ik heb al eens bewezen dat het echt wel op een natuurlijke manier kan.
@hier,
vandaag zo iets raars. Was even een dagje weg met mijn tante. Heel veel lol gehad, op een gegeven moment toen we richting huis gingen waren we helemaal melig. Dus ik flap er zo in eens uit. "Nou volgens mij ben ik weer zwanger want heb het steeds zo warm en vergeet vanalles".
gisteren was ik ook bij mijn tante even gezellig op de koffie. Zegt ze ineens. "tja zoiets dacht ik al gisteren" Dus wij lachen natuurlijk.
Kom ik thuis had ik ineens wit spul in mijn bh zitten net of ik melk gelekt had. echt gewoon heel raar.
iemand hier ervaring mee???
Ik denk dat ik wel vrijdag wil testen gewoon even voor de zekerheid want van het weekend ga ik naar mijn vader en die is dan jarig. Dat wordt altijd gevierd met aardig wat drank en een hoop lekker vlees (waaronder ook biefstuk e.d.) dus wil het wel even weten. Maar weet niet of het al zinvol is.
Liefs Simoon
Simoon schreef:dus testen we samen (al zal ik wat vroeger testen omdat VL om 7 uur de deur uit moet.)
Of wil je niet samen testen??
liefs Simoon
Simoon schreef:kv 2 voor 5.
omdat deze zeer gevoelig zijn (had bij Carmen een knal test met 3w6d de teststreep was eerder zichtbaar dan de controlestreep) dus ja en omdat ik natuurlijk niet weet wanneer ik nou precies mij ei heb gehad ga ik daarr maar voor.
liefs simoon
Simoon schreef:ja heb er nog 1 liggen.
maar ga zo offline want ben echt mega moe. Kan amper mijn ogen openhouden dus ga zo lekker slapen.
liefs Simoon
Simoon schreef:ik moet even mijn verhaal kwijt hoor.
VL heeft er geen gevoel bij. Begrijp het ook wel hoor iedere keer denken we het en dan is het toch weer niet zo.
maar nu het voelt zo anders dan voorgaande rondes.
Ben gewoon niet lekker.
heb echt giga last van mijn borsten.
wil de hele dag slapen.
en nu?! Nu word ik op de koop toe ook nog misselijk en een beetje een grieperig gevoel zonder griep te hebben (heb namelijk geen koorts)
wel even mijn temperatuur gemeten omdat ik iedere keer zo'n warm hoofd heb (word dan ook lekker rood...) en die was 37.3 normaal zit ik rond de 36.7 (tenminste wat ik weet).
Ook vergeet ik vanalles, bijvoorbeeld waar mijn sleutels zijn, wat ik aan het doen was als ik afgeleid word (bijvoorbeeld ben met de vaatwasser bezig word gebeld is het gesprek afgelopen weet ik niet meer wat ik aan het doen was.) en vergeet afspraken die ik pas gemaakt heb....
gewoon heel raar.... wil nergens op hopen maar dit zijn dingen die ik nog herken van het prille begin van de zwangerschap van Carmen en mijn hele gevoel zegt het is zo. Mijn hoofd zegt doe niet raar het is niet zo je lijf houdt je voor de gek....
vreemd vreemd vreemd.
sorry voor dit ego berichtje.
liefs Simoon
Iet schreef:@simoon; dat klinkt idd allemaal wel heel positief! Ik hoop voor je dat t snel vrijdag is!
@nienke; ik weet nog niet wanneer weer testen. Heb ze net wel gehaald bij de kv, maar ze zijn niet meer 2 v 5, maar 2 v 5.10 haha.
Iet schreef:@charlie; fijn dat alles goed is met jullie uk!
@nienke; wat jammer! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen vrijdag.
Hier nog steeds geen ongi te bekennen, tot nu toe, geen bloed geeft moed.