@simoon: wat goed meid!!! GEFELICITEERD!! ben super blij voor je!!!
en ben ook jaloers....kan ook wel janken...ik denk nu ook waarom jullie wel en ik niet.... :-(
nienkeOud lidBerichten: 2.259Lid sinds: 1 januari 2005
Nic schreef:Dat is waar maar hou er gewoon niet van. Past niet bij mijn persoonlijkheid. Denk dart met het ontpillen wel meevalt. Tot nu toe behoorlijk regelmatig. Voor de pil was t net zo dramatisch als bij jou. Geen
Peil op te trekken. En voel ook over het algemeen mijn eisprong wel naar deze maand lijkt mijn lichaam niet te willen dus vandaar dat t ook heftiger binnenkomt. Ben er gewoon teveel mee bezig. Wou op dit moment dat ik altijd heel enregelmatig wad want dan weet je t toch niet en dan zou ik het beter los kunnen laten. Nu voelt het alsof mijn lichaam me in de steek laat.
Voor een contolfreak zoals ik ben is t lastig. Als ik zou weten dat t niet natuurlijk kan dan zou ik me er makkelijker bij neer kunnen leggen. Voor ons zou dat ook oké zijn. Maar onduidelijkheid.... Bah
Iet schreef:@simoon; GEFELICITEERD! Geweldig nieuws, geniet ervan!
ik heb ook getest vanmorgen maar hij was omo-wit, helaas. Ben wel ontzettend teleurgesteld, omdat ik wel t gevoel heb dat ik zwanger ben en dat heb ik nog steeds.
VickyS schreef:hier op het wachtbankje, althans, dat denk ik hahaha heb mijn ei eigenlijk nog niet gevoeld, gisteren wel wat steekjes onder maar minder als anders, we klussen nog even vrolijk door maar denk dat hij of al geweest is of vandaag komt. Dat betekent wel weer een lange ronde maar ach...
Als ik weer ongesteld word haal ik ook weer etos zwanger worden, heb ze toen gebruikt en die ronde was 29 dagen, voor mij best kort maar toen waren ze op en ben ik gewoon verder gegaan met normale foliumzuur pilletjes..
dus ze doen toch wel iets volgend mij die pillen, stom dat ik niet meteen nieuwe ben gaan halen..
Nic schreef:Hey dames,
Hier net weer een ovutest er tegenaan gegooid maar helaas. Nog steeds niets en ook geen klachten meer. Heb me er min of meer bij neergelegd dat het deze ronde niets gaat worden en ik voor de volgende ronde ga. Gek gevoel van rust gelijk. Denk dat ik ook niet meer ga testen verder. T is wel even goed zo. Misschien nog ff mijn liefje verleiden maar dan voor de leuk hIhi
Nic schreef:Weet dat anderen gewoon snel zijn maar t is wel confronterend. Vanmiddag ook met bekenden gesproken en die zeggen dan doodleuk van beide direct zwanger. Grrr! Het is ieder gegund hoor! Maar voelt oneerlijk soms. Ik fa op naar ronde 5 en dan met verstand op 0. Mooi doel nu nog realiseren!
nienke schreef:Ik weet het...echt meid geloof me, ik ken het gevoel....
Als anderen zeggen dat ze zwanger zijn en dan meteen de eerste ronde...
Grrr....
Maar het komt echt goed!!! Ik ga voor ons duimen!!!
xxx
Simoon schreef:@Nienke,
wat balen meid. Maar goed nu weet je waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat de Clomid je geluk brengt.
Liefs Simoon
Simoon schreef:@nienke,
ja dat je nu moet moet wachten op je ongi dat dat balen is. Ik vind wel dat je heel positief bent en daar heb ik respect voor.
Liefs simoon
mikky schreef:Hoi dames!
Ik moet echt wat vaker lezen haha wat een hoop nieuws!
@Dinnetje, wat ontzettend vervelend voor je! Heel veel sterkte!
@Eavie, gefeliciteerd nog met je huwelijk en met je zwangerschap natuurlijk, wat een topcadeau!
@Simoon, gefeliciteerd! Wat een supernieuws! En wat fijn dat het toch nog zo "snel"is gelukt!
@Nienke, vervelend dat je nu weer moet wachten, waar is Clomid voor als ik vragen mag?
@Nic, ik snap hoe je je voelt, hier al de vijfde ronde. Geduld blijven hebben...
@hier, vandaag NOD en ik ben nog niet ongi!! Heb ook nog niet getest (moet mezelf bijna vastbinden haha) Qua kwaaltjes geen idee want dat zegt me niet zo heel veel maar ben wel heel benieuwd. Las toevallig net over die Etos pillen en die slik ik ook sinds deze maand, zouden dan wel echt wonderpillen zijn!!
Als ik niet ongi wordt ga ik morgenochtend testen en dan laat ik het natuurlijk weten!
mikky schreef:Hoi dames!
Ik moet echt wat vaker lezen haha wat een hoop nieuws!
@Dinnetje, wat ontzettend vervelend voor je! Heel veel sterkte!
@Eavie, gefeliciteerd nog met je huwelijk en met je zwangerschap natuurlijk, wat een topcadeau!
@Simoon, gefeliciteerd! Wat een supernieuws! En wat fijn dat het toch nog zo "snel"is gelukt!
@Nienke, vervelend dat je nu weer moet wachten, waar is Clomid voor als ik vragen mag?
@Nic, ik snap hoe je je voelt, hier al de vijfde ronde. Geduld blijven hebben...
@hier, vandaag NOD en ik ben nog niet ongi!! Heb ook nog niet getest (moet mezelf bijna vastbinden haha) Qua kwaaltjes geen idee want dat zegt me niet zo heel veel maar ben wel heel benieuwd. Las toevallig net over die Etos pillen en die slik ik ook sinds deze maand, zouden dan wel echt wonderpillen zijn!!
Als ik niet ongi wordt ga ik morgenochtend testen en dan laat ik het natuurlijk weten!
mikky schreef:@Nienke, ok en dan heb je automatisch ook een meer stabiele cyclus? Spannend hoor, hopelijk helpt het!
Nic schreef:Spannend mikky! Duim voor je.
Nienke, fijn toch? Alleen even geduld tot ongi. En dan in ieder geval meer kans. Lijkt me prettig voor je.
Hier nog ovutest gedaan maar weer Niet echt positief dus schiet nog niet op. Lekker vakantie morgen. Tot nu toe om de dag geklust dus dat gaat goed. Nu volhouden tijdens de vakantie. Toch altijd spannend in de tent haha. Maar extra leuk want we hebben wel wat exhibitionistische trekjes haha. Alles voor een kindje ;-)
mikky schreef:Dank jullie wel!! Hopelijk blijft het zo..
@Nic, voor jou toch ook de vijfde ronde toch? Hele fijne vakantie!
Saar80 schreef:@Mikky, nu kun je je banner aanpassen 😊
@Nienke, snap je frustratie....maar je wéét iig dat je zwanger kunt worden want je hebt al een kindje!
nienke1257581 schreef:Ja dat klopt, heb je gelijk in! En het komt ook wel goed! Maar wachten duurt altijd lang he!
En vooral als anderen je dan voor zijn!
Nic schreef:Echt wel en ik weet niet eens of het überhaupt kan. Voel me echt een echte loser. Zie mezelf al alleen op die lijst staan haha. Echt kansloos! Heb er nog niet zo'n vertrouwen in als jij nienke.
nienke schreef:Geef niet op meid! Het komt echt goed!!!!!
Nic schreef:Probeer ik me ook voor te houden maar wel lastig als iedereen Om je heen van lucht zwanger lijkt te worden.
nienke schreef:Ik snap je helemaal! Zo ging het bij ons ook bij de eerste, iedereen om ons heen werd zwanger, voelde me zwaar klote, ben toen ook flink wat kilo s aangekomen (die ik nu gelukkig kwijt ben). Maar je zie het resultaat! Je wilt het nu vast niet horen maar het komt echt goed!
Nic schreef:Haha wil ik juist wel horen. En dan van meiden zoals jou. Klinkt lullig maar zo bedoel ik t niet maar het doet me goed te horen als iemand r lang over doet en t gelukt is.
@ hier; nog geen ei gespot maar wel veel geklust. Sinds zondag al 5keer. Eerst doel baby maar nu al 3 x echt voor onszelf. Soort nieuw gevonden libido
Simoon schreef:@nienke,
Gefeliciteerd meid!!! geniet er van.
@nic,
geniet vooral van je vakantie. En echt waar het komt goed. Geef je lijf de tijd. Dat het bij ons allen al zo snel gelukt is is eerder een wonder dan regelmaat. Wij hebben allen gewoon mega veel geluk gehad!!!
En je mag er van balen. Heb het zelf ook gehad bij Carmen heeft het alles bij elkaar bijna 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was.... en nu gewoon in 3 rondes... heel raar maar je ziet dat de natuur gewoon zich niets aan trekt van regeltjes etc.
Liefs Simoon
Saar80 schreef:@Nic, kan me voorstellen dat dat frusti is. Maar het komt vast goed, als je zo goed bezig bent met klussen en je regelmatig bent dan moet het goedkomen!!
Simoon schreef:@nic,
het komt vast goed meid!!!
@hier,
zo een weekend voor felicitaties hihihi. Hebben het de familie verteld. Kan het toch niet voor me houden en dan zeg ik het liever face-to-face dan dat het er over de telefoon uitfloept hihihi.
Iedereen was helemaal blij voor ons. En wij zijn nog het meest trots hihihi.
Heb ook al echt een buik ook al weet ik dat het van mijn darmen komt... En voel het beebje zitten als ik hoest dan voel ik een steekje steeds op dezelfde plek hihihihi.
Nu zijn we al druk bezig met een bijnaam aan het verzinnen... zodat we de echte naam nog verklappen hihihi.
We hebben al een jongens naam nu nog een meisjes naam want ja het is 50% kans he.....
Liefs Simoon
Simoon schreef:@nic,
het komt vast goed meid!!!
@hier,
zo een weekend voor felicitaties hihihi. Hebben het de familie verteld. Kan het toch niet voor me houden en dan zeg ik het liever face-to-face dan dat het er over de telefoon uitfloept hihihi.
Iedereen was helemaal blij voor ons. En wij zijn nog het meest trots hihihi.
Heb ook al echt een buik ook al weet ik dat het van mijn darmen komt... En voel het beebje zitten als ik hoest dan voel ik een steekje steeds op dezelfde plek hihihihi.
Nu zijn we al druk bezig met een bijnaam aan het verzinnen... zodat we de echte naam nog verklappen hihihi.
We hebben al een jongens naam nu nog een meisjes naam want ja het is 50% kans he.....
Liefs Simoon
Saar80 schreef:@Nic, miss mooi regelmatig en nu overtijd? Dus zwanger?? Wanneer ga je testen??
@Simoon, snap dat je het niet voor je kon houden....ik heb 3 weken mn mond moeten houden...wilde eerst de 1e echo afwachten (met 7 weken) en toen ouders/schoonouders verteld. Om het met 4 weken al te vertellen....tja, ieder zn ding maar manlief vond het risico te groot. Vertellen was wel heel leuk! Hier voor beide ouders tweede kleinkind. Denk dat er voorlopig ook niet meer bijkomen....
@Jane, soms hoopte ik ook dat ik moest overgeven, dan is dat gevoel tenminste weg. Maar heb ik geen enkele keer gehoeven...enne klagen mag best!!
Saar80 schreef:@Nic, ging er vanuit omdat je 29-29-31 hebt staan....miss een ticker installeren? ;-)
Nic schreef:Was het maar zo saar! Mijn NOD bij 29 dagen is op 10 sept. Dus dat is pas over een week. Maar hij moet bijna wel langer zijn. Vind het raar dat ovu testen allemaal geen uitsluitsel hebben gegeven. Nooit positief maar soms wel bijna. Geen slijm meer en echt pijltje meer en dat had ik eerder wel. Temperatuur gaat alle kanten op maar vanmorgen wel hoger!
Maak mijn ovutesten wel op. Zag er nog 3 liggen geloof ik. Daarna afwachten maar. Hou 10 sept in het vizier maar ga er vanuit dat het later is. Als mijn ei gisteren geweest is omdat temp nu hoger is dan zou NOD de 13e kunnen zijn. Hou het gewoon die week in de gaten en misschien ergens eind die week een test als ik nov niet ongesteld ben. Maar ligt er ook aan wat temp verder nog doet deze week!
Iet schreef:Ik vind die ovutesten ook maar niks, heb ze ook nog nooit gebruikt hoor. Maar t zal soms best wel helpen bij vrouwen om t in kaart te brengen maar voor mij is t niet weggelegd.
Hier ook nog steeds geen ongi, ondertussen al op dag 37, heb niet meer getest. Vind wel dat mijn broeker strakker zitten, maar dat kan ook van mijn darmen komen, die zetten ook nog wel eens behoorlijk op.
Vandaag is zoonlief voor t eerst naar school, pff wat een stilte in huis zeg. En dochterlief ligt te slapen.
nienke schreef:Daarom ga ik dat dus niet doen, je kunt er niet altijd van op aan...
Hier geen veranderingen... Goed idee simoon en leuke naam! Zullen we hier ook wat namen uitwisselen? Kunnen we ideeen op doen!