@Niena en Samantha, welkom en gefeliciteerd!
@Sabrina, jeetje meid, wat vreselijk voor jullie! En dan ook nog bij je eerste kindje... Ben er stil van. Ik snap dat je er deze zwangerschap minder onbevangen in staat, dat herken ik heel goed! Maar laten we toch proberen heel erg te genieten, want ongeacht de uitkomst blijft het weer een wonder... Bij mij leek het helemaal goed te gaan, tot ik bij 14 weken bloedverlies kreeg wat eigenlijk steeds meer werd. Elke keer echo`s tussendoor waaruit bleek dat het met de kleine prima ging. Helaas zijn bij 20 weken de vliezen geheel onverwachts gebroken en heb ik twee weken in het ziekenhuis en รฉรฉn week thuis volledige bedrust gehouden, hopend dat we het zouden volhouden tot de levensvatbare grens van 24 weken. Na die drie weken heb ik een infectie opgelopen waardoor niet alleen de baby maar ook ik in levensgevaar was. Met 23 weken en รฉรฉn dag is ons zoontje Tobias Johannes geboren, een prachtig ventje met alls erop en er aan. Zo verdrietig hoe het kan lopen... Maar onze engeltjes waken over ons meid en wie weet kunnen we deze zwangerschap wel troost en steun bij ze vinden. Bij mij hebben ze geen duidelijke oorzaak gevonden en daardoor is de kans op herhaling gelukkig net zo klein als bij ieder ander (nihil dus), geldt dat bij jullie ook?
@Enchanting ja zie je wel, ik dacht wel dat we gelijk op gingen! We waren volgens mij exact tegelijk ongesteld de laatste keer! Alleen dan zal ik dus ook wel op 2 januari uitgerekend zijn, op een site waar je het kan berekenen kwam ik op 1 januari!? Naja, een dagje langer kan ik ook nog wel wachten! Zo, dus jouw kringetje van mensen die het weten wordt ook steeds groter haha! Ik heb het gisteren aan de buurvrouw verteld (die heeft me enrom gesteund bij mijn zoontje) en ze reageerde helemaal emotioneel, zo lief! Dan gun ik het mensen ook wel om mijn geheimpje te delen... De eerste echo is inderdaad inwendig, geen pretje maar tis voor een goed doel :mrgreen: Bij mijn oudste was het nog uitwendig maar moest ik wel een volle blaas hebben. En vervolgens gingen ze keihard duwen met dat ding, dat was ook geen pretje :shock: Ach ja meid, wen maar vast aan het gehannes aan je lijf hihi! Ben vandaag hartstikke duizeling en misselijk, bah! Zowel mijn vriendin als mijn moeder hebben gedroomd dat het een tweeling werd en mijn man droomde een drieling ๐ฎ Aaaaahhhh, tja, wat misselijkheid enzo betreft zou het nog kunnen ook haha! Vannacht weer een rotnacht, gisteravond enorme dorst dus weer heel de nacht eruit om te plassen... Gisteren wel nog dierentuin geweest, zodra we daar waren scheen de zon! Leuke dag gehad. Ben wel zo blij dat de meiden nu twee weken vrij zijn, even rustig aan, niet te vroeg op enzo, kan ik wel gebruiken! Leuk idee van die kinderwagen trouwens!! Je kan niet vroeg genoeg zijn he met je baby-uitzet ๐
Nou meiden, fijne dag, ik ga me in het huishouden storten en daarna lekker voetjes omhoog en met de meisjes een film kijken!