Goedemorgen!
@Buddha, ik snap het ook wel hoor, waarom ze toch komen en dan pas selecteren, maar ik merkte dat ik er een beetje last van had, voelde me soort van buitengesloten ofzo, dat ik echt iets mankeer dat ik niet mee mag doen:confused: Zullen die stomme hormonen wel zijn dat ik zo gevoelig reageer haha!
@Estrella, wauw een eigen boerderij bouwen, das gaaf!
@Samantha, nee ik heb ook niet lekker geslapen, lag steeds half wakker en ook vaak plassen maar das elke nacht. Haha ik snap je wel hoor, dat je nog ging testen, ik stond ook op t punt maar heb het niet gedaan.
@Enchanting, waarom moest je na twee weken nog een test doen dan?? Naja, wel leuk even die bevestiging weer, ik kreeg mijn test gistern in een mooi doosje vond ik ook wel leuk. En mannen, tja, we mogen ze dankbaar zijn voor hun goeie zaad hihi maar af en toe zijn ze errug lastig hoor! Ach, ze vinden het vast ook spannend en weten ook niet zo goed wat ze met hun hormonale vrouw aan moeten denk ik... Mijn man zei laatst ook dat ik niet zo moest zeuren, nou ja zeg!
@Hier, gisteren ze meest verrukkelijke gehaktballen gedraaid, niet slecht hè, voor een vegetariër :mrgreen: Ik eet altijd heel strikt geen vlees, maar tot nu toe elke zwangerschap is geen koe meer veilig, zet nog net niet mijn tanden in zijn bips! Gisteren had ik een vegaschotel op het menu staan en bij de gedachte alleen al ging ik over mijn nek, dus lekker witlof met aardappelpuree en kaas uit de oven en mama`s (nu al beroemde) ballen. Heerlijk! Maar had er wel last van vannacht, ben zoveel vlees natuurlijk niet gewend :? Lekker rustig dagje verder, rotweer dus we hoeven niks gelukkig. Niks van de middeltjes werkt meer tegen de misselijkheid, alleen appels verdraag ik heel goed en af en toe een beschuitje. Ik ga maandag meteen aan de gyn vragen of dat wel goed is zo 😞
Helaas was de wagen van de collega van mijn man al verkocht... Dus ik moet nog op zoek... Ik wil echt niet teveel betalen want dit is zeker weten het laatste kindje (of de laatste kindjes in het geval van een drieling haha). Naja, Marktplaats maar even afstruinen en ik heb nog even natuurlijk.
Fijne dag allemaal!