@Suusb wat leuk op Moederdag positief testen! Welkom hier en gefeliciteerd!!
Ik heb nog niet echt klachten zeg maar. Ik ben wel vaak moe op mijn werk, werk nu nog 38u per week als secretaresse. Op zich geen zware baan, maar ik slaap ook slechter ’s nachts waardoor me dit overdag opbreekt. En vanmorgen is het wel erg raak poeh heej, zit me toch een potje te gapen hier. Ik had gister toevallig af en toe ook een steek in mijn linkerborst, maar voor de rest voel ik eigenlijk niets. Ben sinds vandaag ook begonnen met het slikken van Davitamon Compleet Mama plus visolie. Ik slikte al foliumzuur, waar ik dus nu mee gestopt ben. Begrepen dat vitamine D en en omega 3 visolie ook erg goed is voor zwangere vrouwen. Deze heeft alles, foliumzuur, vitamine D en omega 3 visolie Zojuist even naar de site van Davitamon gesurfd en zie ik daar gewoon een kortingsbon voor EUR 3,- retour. Nou die vullen we dan maar even in straks thuis en hup op de post. Voor evt andere dames hierbij de link naar de bon:
http://www.davitamon.nl/nieuws/kortingsacties/davitamon-compleet-mama-met-3-euro-korting/ @sabrina1984 ik heb ook het gevoel dat mijn borsten al iets groeien, maar kan dit al wel zo snel ja? Het kan ook gewoon gezichtsbedrog zijn hoor haha.
@estrella, heb je jezelf opgegeven voor MvM of heeft de vk-praktijk dit voor jou gedaan. Als het goed is geven ze (de vk-praktijk) mij vandaag op. Ben benieuwd hoe lang ik dan moet wachten en hoezo moet je dan langskomen? Snap ik niet helemaal, misschien dat jij dat weet, hoe het in zijn werk gaat. Heb de site van MvM ook nog niet heel uitvoerig bekeken ofzo eigenlijk.
@maggie, ik geef Body Combat nu bijna 3 jr. Pump is ook erg leuk, volgens mij zou je daar ook wel langer mee door kunnen gaan mits je je rechte buikspieren
niet traint. Combat is echt hoge intensiteit, dus ben heel benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. Mijn vk gaf aan dat het waarschijnlijk vanaf de 30e week niet meer gaat. Zou toch best knap zijn als ik het zo lang nog vol zou kunnen houden. We zullen zien. Ik heb soms ook wel een misselijkachtig gevoel, maar op de een of andere manier zet het niet echt door. Beetje wee-ig zeg maar, weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen eigenlijk.. Zal er wel bij horen.
@lia ik heb juist helemaal geen zin in snaaien en ook mijn hongergevoel in de ochtend is nihil. Dat had ik eerder nooit. Ik eet wel gewoon hetgeen ik normaal ook at, want weet hoe belangrijk een ontbijt is. Normaal heb ik ook echt zin in chips enzo, maar ik kan me er nu ’s avonds echt niets bij voorstellen. Kan natuurlijk zo per dag weer verschillen.
@jersey welkom hier, wat fijn na een miskraam toch weer zwanger gefeliciteerd. Kon je al wel iets zien/ horen met deze vroege echo?
@samantha1987 goedzo dat je de ha gaat bellen, hopelijk ben je dan snel van je misselijkheid af! En je werk opgezegd, heb ik ook al eens gedaan. Het is zo belangrijk dat je het naar je zin hebt op je werk. Ik zit hier ook niet echt op mijn plek en ben wel stilletjes op zoek naar wat anders, maar goed het is heel lastig. Er zijn zoveel werkzoekenden en zo weinig banen. Er hoeft maar 1 woordje of 1 zin op je brief of in je cv te staan wat ze niet aanstaat en je gaat op de stapel, niet uitnodigen.. Suc6 met zoeken maar geniet maar lekker van die 2 maandjes rust. Zeker fijn als je je niet lekker/ erg misselijk voelt.
@enchanting, laat manlief maar kletsen. Als je straks iets moois te zien krijgt, zal hij het vast niet meer zeggen. Hopelijk valt het allemaal mee voor je. Fijn he dat vrije dagje morgen, ik ben vrijdag ook nog vrij, verplichte vrije dag.. Lekker!
@Miess, heel veel suc6 met je intake en geniet van je echo meid!!
Nu hop hop aan het werk.. hoezo verslaafd aan dit forum ...:-D