Ik zie net dat ik 17 mei voor het laatst iets geplaatst heb, even teruglezen dus..
Om dan op iedereen persoonlijk te gaan reageren is best lastig dus hierbij…
Aan alle nieuwe meiden welkom hier en gezellig dat de groep steeds groter wordt, januari zal in ieder geval een geboorterijke maand voor ons zijn.
Wat ik nog weet, euh… wij willen bij de 1[SUP]e[/SUP] niet weten wat het wordt trouwens, dit zag ik ook nog ergens voorbij komen. Welk knap hoor angel26 dat je het voor je familie dan een verassing wilt laten, ik zou dat echt niet meer voor me kunnen houden. Daarom beter dat we het niet weten.
@Enchanting ja woezel en pip is leuk!! Zeker als het dan afgeprijsd is, is het lastig het te laten liggen. Ik zou dat ook heeel moeilijk vinden. Ik wil het evt na mijn 1[SUP]e[/SUP] afspr bij de vk ook gaan vertellen, mocht ik dan een keer niet lekker zijn of heel moe dan weten ze waar het door komt en wij werken ook in een heel klein team dus dan is het ook wel lastig het niet te vertellen. Waarschijnlijk gaan we na de 1[SUP]e[/SUP] afspr bij de vk direct door naar die kennis van ons en doen we dan onze 1[SUP]e[/SUP] echo die we vervolgens samen op mn werk willen laten zien. Dan weten ze het en heb ik ook iets wat we kunnen laten zien. Misschien daarom beter wel vertellen, zodat er wellicht wel begrip zal zijn waarom je niet kunt. Beterschap voor vandaag!
Ik vraag me trouwens af waar miesss is, ze heeft een echo gehad maar daarna geen posts meer van haar hier…
@BQ1986 ik had dezelfde uitslag bij de CB-test vorige week. Ik dacht toen wel echt ja ik ben toch wel echt zwanger. Had eerst een kruidvat-test gedaan met zo’n plusje en ’s middags die CB digital test. Maar als je deze uitslag heb ben je al verder op weg hoor, ik ben namelijk ook al 6 weken. Of heb ik nu verkeerd gerekend? Ik heb op diverse sites mijn uitgerekende datum berekend en had ook deze uitslag. Ligt er natuurlijk ook wel aan wanneer je de test doet hahaha.. Ik had natuurlijk vorige week al deze uitslag.
Eens kijken wat ik te vertellen heb nog, oh ja we zijn op Hemelvaartsdag dus voor n kamertje wezen kijken. Een paar mooie gezien die we zeker in gedachten gaan houden. Leuk hoor om daar rond te lopen met al die mensen om je heen die ook zwanger zijn. Ook veel verschillende buiken gezien, groot, klein, niets (zoals ik nog). Ook direct voor kinderwagen gekeken, die hadden ze daar ook. Wij vinden de bugaboo cameleon of de Joolz het mooist. Van Joolz zijn er diverse uitvoeringen, maar natuurlijk vond ik de duurste weer het mooist haha. ’s Middags lekker vrienden op visite gehad die het al wisten en zelf een kleine jongen hebben die in januari 2 wordt. Gezellig over baby’s gepraat. Vrijdagochtend kwam dan de mevrouw van MvM langs om het allemaal uit te leggen. Nogmaals test (numero 4) en natuurlijk een positieve uitslag. Ik heb voor de ketting gekozen trouwens als presentje. Geen idee of ik hem zal dragen maar het is toch een leuk kadootje voor je deelname. Ik krijg idd ook de wikkeldeken als ik tot 30 juli mijn urine verzamel. Heb de flessen nu op de badkamer gezet, best grappig dat je zo ook kunt zien hoe vaak en hoeveel je plast. Ik vind het echt een goed doel dus daarom doe ik er graag aan mee. Die middag zouden mijn schoonouders langs komen en toen hebben we verteld dat ik zwanger ben. We hadden een leuk versje gemaakt en een mooie bos bloemen gekocht. Ze waren erg blij, anders dan mijn ouders (die zijn wat uitbundiger) maar zeker niet minder hoor! Mijn schoonvader zei trouwens dat hij het aan mijn pupillen kon zien? Huh echt nog nooit van gehoord, ik zou grotere pupillen hebben jaja.. Hij had het zelfs al n keer goed gehad bij iemand van wie hij het nog niet officieel gehoord had. Ik heb het in ieder geval nog niet eerder gehoord, maar goed het zal. Zaterdag zijn we met onze hond naar de cursus geweest en ’s middags moest ik de nieuwe release van Bodycombat ophalen in Zwolle. Merkte echt wel dat ik eerder uitgeput ben dan normaal, maar eens zien hoelang ik het lesgeven nog ga volhouden…. Was wel erg blij dat vl mee was om terug te rijden, ik was s avonds best wel moe. Vandaag gaan we naar de broer en vriendin van vl om het te vertellen, daarna direct door naar de verjaardag van de vriend van mijn zus en dan is het ook zo weer maandag.
Wat betreft klachten, ja misselijk/ geen trek in de ochtend. Moe overdag en minder goed slapen. Heb nog geen echte pijn in mijn borsten gelukkig. Ik eet wel ’s ochtends maar veel minder dan eerder, nu 2 beschuitjes ofzo en een glas drinken ipv eerder een grote bak met yoghurt en cruesli of melk met cornflakes. Heb gelukkig nog niet hoeven over te geven, wel een misselijk gevoel maar het zet niet echt door tot braken, ben ik blij van!
Vl is zijn tanden aan het poetsen nu dus dat wil zeggen schiet je op we gaan zo weg, moet ook wel want we zouden daar om 11u zijn. Allemaal een hele fijne dag, het zonnetje schijnt volop heerlijk!
Tot de volgende keer!!