@Enchanting, dat heb ik nou met thee. Ik was eerder echt een thee-leut, lust ook geen koffie dus dan moet je wat haha. Maar nu drink ik het bijna niet meer. Af en toe maar net wat je zegt het smaakt mij ook niet meer zo als eerder. Lekker zeg maar 2 uurtjes werken, werk je niet fulltime? Ik werk vandaag weer tot 17u, dan kan ik morgen mooi om 15.30u naar huis, btje uren opsparen hihi.
@Estrella, sterkte met het maken van de keuze, wij hebben het er nog niet echt over gehad. Geen idee of we het gaan doen, maar eens over nadenken.
@Buddha hier op kantoor heb ik nu alles tegen elkaar opgezet en dat helpt gelukkig wel, want het was niet te harden hier gister (zie vorige posts). Heb nu soms zelf ff kippevel haha. Ik zit wel echt te koop nu. Ons kantoor zit namelijk midden in een woonwijk nou ja beter dat dan helemaal kapot gaan van de warmte. Wat betreft het songfestival, gewoon niet meer meedoen dat is mijn mening. Ik denk dat we weer ergens onderaan eindigen en dus niet naar de finale zelf mogen... Joan met haar tooi.. we zullen het wel zien.
@Maggie, leuke vooruitzichten dus de komende dagen, lekker toch, veel plezier alvast! Ik pas al mijn kleding gelukkig nog wel. Hoewel ik met mijn sportbh merk dat het vlgs mij wat strakker zit. Ik ben benieuwd wanneer het bij mij strakker zal gaan zitten.. Wij gaan zondag naar een groot dancefeest, dus lekker in de zon genieten van heerlijke muziek. Maandag nog een xtra dagje vrij ook altijd erg welkom. Zit nog een btje te denken of ik dinsdag ook vrij gaan nemen, voordeel van een klein bedrijf daar hoef je het niet zo ver van tevoren aan te vragen ofzo.
@suusb, goedzo mooie test! Ik vond dat ook nog wel spannend hoor, maar was bij mij net als bij jou zo zeker als wat. Ze komen het bij mij ook thuis ophalen, idd handig alleen als de buurt het nog niet weet lastig met bij je voordeur zetten. Wij hebben daarom gekozen voor achter het huis ophalen. Tis wel ff wennen dat plassen in de opvangbeker, maar ach het went heel snel. Omdat ik fulltime werk doe ik wel van meerdere dagen bij elkaar in, anders zijn de 8 flessen zo vol. Dat mocht van de mevrouw van MvM wel, moest doen waar ik mezelf prettig bij voel en ach als je de dop goed dichtdraait ruik je niets meer. En wat lekker vroeg al die echo aanstaande zaterdag! Weer de bevestiging dat het overal zo verschilt wanneer ze de 1e echo doen. Moet zelf nog even wachten, maar hoop dat ik na mijn intake bij de vk 5 juni wel terecht kan bij de kennis van me voor mijn 1e echo, volgens mijn berekeningen ben ik dan 8 wkn en 3 dgn.
Fijne dag allemaal, ik hou het vandaag wel uit denk ik..
Groetjes!!!