@bregje, snap dat je in het andere forum gaat meekletsen. Het is al bijna lastig om het hier af en toe bij te benen dus 2 topics is dan helemaal een karwei haha. Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!
@enchanting ach ja maar goed dat deze vitamines dan bestaan he. Het is inderdaad erg leuk om het aan mensen te vertellen en de daarop volgende reacties. Gister weer aan vrienden van ons verteld die net 6 wkn een zoon (Senn) hebben en vanmiddag hebben we een buurt-bbq en dan zal ik het daar ook vertellen, even het juiste moment afwachten. Vorige keer met het versieren van de straat werd er al gespeculeerd dat het zo was omdat ik geen wijn dronk. Maar toen vond ik het nog te vroeg om het aan de buren te vertellen. Ik was toen net 8 weekjes. Ben benieuwd…
Hier hebben we het af en toe ook wel over of we het wel/ niet willen weten wat het is, mijn vriend zegt nee en ik twijfel. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde weten maar nu ik zwanger ben is het toch anders raar joh!. Maar denk dat we het niet doen, tis ook wel een hele leuke verassing en wat kamertje betreft doen we het toch vrij neutraal. Maar laatst zei hij we kijken nog wel even tegen die tijd.. Wie weet.. Mensen die ik spreek zeggen dat je het echt niet kunt zien op de echo tenzij je echt goed weet waar je naar moet kijken en de echoscopiste zal er ook rekening mee houden wat je keuze is. Suc6 met kijken. Ik heb ook veel last van puistjes maar gelukkig zitten deze puistjes op mijn rug en niet op mijn gezicht. Ja af en toe 1 in mijn gezicht, maar dat is gelukkig maar een enkele keer. Op je rug is ook echt niet fijn, ze zijn ook best groot en pijnlijk en soms zelfs zo pijnlijk dat ik het merk als ik op mijn rug lig.. niet fijn!
Die kleding van mamalicious kun je ook bij Wehkamp kopen en daar zag ik ze laatst in de opruiming misschien een bezoekje aan de site waard en wie weet staat dat shirtje wat jij hebt gezien er daar ook wel op. Wat ik van mijn zus weet is dat gewoon zoeken op opruiming mamalicious op google soms ook sites oplevert die de kleding voor minder dan in de winkel aanbieden. Maar goed Wehkamp is een betrouwbare site en levert snel. Ff kijken als ik jou was.
@suusb, wij hebben ook zitten te twijfelen en t ligt voor iedereen ook anders. Kan het volledig begrijpen dat je het doen en dat geldt ook voor de mensen die besluiten het niet te doen. Het is gewoon een hele persoonlijke keuze waarin (vinden wij) niemand je kan adviseren. Hopen op een lage kansberekening voor jullie en geen risicovolle onderzoeken daarna! Ik moest vrijdag ook bloed prikken, jeetje 6 buisjes geloof ik. Maar gelukkig deed het geen pijn, heb er alleen wel een fikse blauwe plek van over gehouden op mijn arm. Zie je nog wel iets, maar ach als ik er niet aan zit doet het geen pijn. Nu bij de eerstvolgende afspr bij de vk de uitslagen hiervan maar afwachten. Wat betreft concentratie die verlies ik alleen als ik heel moe ben. Voor de rest gaat het aardig goed. Ik heb me ook al wel een btje ingelezen in KDV, wij kiezen waarschijnlijk voor 1 of dichtbij mijn werk of hier in mijn woonplaats moeten we nog even kijken. Denk dat we maar 1 dag nodig hebben, tzt nog maar eens kijken. Gisteren bij vrienden van ons hadden ze een babyfoon met camera van de Aldi en die beviel hun echt heel goed. Die aanbieding hebben ze 2x per jaar gaven zij aan. Hij kostte EUR 90,- volgens hen was dat niet duur. Vind dat wel handig met camera. Hun hadden het geluid meestal uit, want anders zit je echt bij ieder huiltje en kreuntje te kijken en te denken moeten we er naar toe. Maar ach dat is natuurlijk iedereen zijn eigen keuze. Gastouder heeft ook zo zijn voordelen, want als je kindje niet naar de opvang hoeft omdat jij bijv een dagje xtra thuis bent rekenen de kdvs deze dag wel en een gastouder niet. Echter krijg je van de belasting niets terug als je een gastouder inhuurt. Lastig hé al die dingen waar je over na moet denken.
Ben je lekker ah shoppen geweest, of is het niet gelukt in je eentje. Samen shoppen is ook veel leuker, hoewel in je eentje soms ook wel erg fijn is hoor moet ik eerlijk toegeven.
@Maggie, over die vitamines, ach het komt vast goed nu ik ze afwissel. Ik eet ook nog bijna elke dag wel gezond en gevarieerd, dus probeer me er niet te druk om te maken. Wel bedankt voor je uitgebreide reactie hierop.
Ik droom ook raar de laatste tijd en had beloofd dat wanneer ik het nog wist er hier een te noemen. Nou vannacht droomde ik dat er een aantal tanden uit mijn onderkaak los zaten en in stukjes uit mijn mond vielen en ik toen naar mijn oude tandarts moest in mijn geboorteplaats. Heel gedetailleerd weet ik het niet meer, maar echt heel raar haha. Wat betreft het lesgeven hou ik het op zich nog wel vol, maar ik merk dat mijn motivatie en zin ontzettend dalende is om te gaan. Na een hele werkdag kruip ik liever voor de tv op de bank dan actief te moeten doen tijdens mijn Body Combat les. Ik heb het nu ook op de sportschool verteld en aangegeven dat mijn streven is nog tot 17 en 18 juli les te geven, of had ik dat al gezegd nou ja maakt niet uit. Lekker vooruitzicht hoor een hele tijd op dinsdag en woensdagavond niets. Zal er vast wel snel gewend aan zijn. We moeten deze week ook (vanaf morgen) ook de nieuwe les geven. Heb er door mijn lage motivatie bar weinig aan gedaan, maar eens zien hoe het gaat…..
Wat lekker binnenkort met je meiden zomervakantie! Hij is al een btje in zicht toch? Wanneer begint deze bij jullie? Denk dat ik het over een week of 10-12 ook wel ga voelen, vriendin van me gaf aan dat je partner het rond de 24[SUP]e[/SUP] week ook kan voelen dus misschien ik al wel eerder dan 10-12 wkn. Leuk! Ik smeer sinds deze week ook met olie, maar die die Q10 olie van nivea. Was bij Kruidvat 2+1 gratis dus heb meteen 3 flessen gekocht. Ik smeer het ’s ochtends en ’s avonds op mijn borsten en buik. Geen idee of deze echt werkt, staat op de verpakking wel zichtbaar resultaat in 2 weken, maar ik heb nog geen striemen omdat mijn buik nog niet echt heel erg gegroeid is dus het is bij mij meer preventief. Heb vrijdag een heel leuk pakket van mijn 2 beste vriendinnetjes gekregen en daar zat een buikbalsem van Zwitsal Mama in. Heerlijk geurtje!! Zou balen zijn als je allergisch bent voor die zalf van Weleda. Ik had ook uitslag op mijn decolleté, dacht eerst dat komt door dat niveaspul maar dat smeer ik daar niet eens dus denk dat ik mijn parfum per ongeluk te royaal heb gespoten, ik kan namelijk niet tegen parfum (met alcohol) op mijn huid. Het is nu ook al een stuk minder gelukkig. Jeuj proefzwemmen gehaald!! Gisteren dus lekker pannekoekjes gegeten! Gefeliciteerd voor je meisje. Ik kan de warmte op zich nog wel aan, alleen wanneer ik echt buiten in de volle zon zit heb ik echt het gevoel van jeetje pfftt! Wat stom van die urine zeg, btje vaag dat ze dit nu pas aangeven.. Maar hopen dat het toch goed gaat met het plaatsen van het bandje, heb je je eigen gyn nog gesproken? Die stoel van Ikea is altijd handig als je een keertje weggaat, maar wij kiezen zelf ook voor de Tripp Trapp. Mijn zus heeft deze ook en ik vind hem ook mooi en hoor er veel goede dingen over. Hij is ook overal verschillend geprijsd en tweedehands is zeker een goede optie dan, zeker omdat je er 2 nodig hebt, lang leve marktplaats!!Gefeliciteerd dat je jongste geslaagd is leuk zeg! Kan me voorstellen dat je gesloopt bent na zo’n dag een bad doet je dan goed he. Maar is dat water in het zwembad echt zo vies dan of bedoel je ivm het chloor? Fijne zondag en lekker rustig aan doen en af en toe een heerlijk bakkie zetten voor je mannetje met heel veel liefde erin haha.
@Nikki88, lastig he dat op tijd naar bed gaan. Ik heb ook vaak dat voornemen als ik een dag heel moe ben maar het komt er elke keer niet van, vraag me niet waarom. Het is wel beter om te doen want op de dagen dat het me wel lukt wordt ik ook een stuk minder moe wakker. Logisch natuurlijk hihi. Oh schrikken is dat he als je radio ineens keihard aanspringt, heb ik ook al wel een paar keer gehad. Bam meteen wakker, dat dan weer wel.
@draakje78, welkom hier op ons forum! Leuk dat je mee komt kletsen gezellie! Alvast suc6 overmorgen met de combinatietest, duim voor een goede uitslag. Kraamzorg moet ik nog doen, maar ik geloof dat dit nog wel kan. Gaat bij mij via de verzekering, maar kan wel zelf aangeven welke ik wil. Vandaag in de buurt maar eens vragen hoe Naviva bevallen is bij mijn buurvrouwtje, ik denk dat ik die namelijk kies.
@jersey, mooi dat Benthe weer door haar apk-tje is gekomen, goed zo! Dat van die doptone heb ik ook weleens gehoord, dat ze dit afraden. Ik vind het juist leuk om het steeds bij de vk te luisteren omdat je er dan echt naar toe leeft. Ik mag 10 juli weer naar de vk en dan zal ze daar voor de 1[SUP]e[/SUP] keer naar het hartje gaan luisteren. Het lukt mij trouwens ook niet altijd direct te reageren als ik gelezen heb, vandaar ook altijd een hele lap tekst/ reacties van mij. Vind het wel leuk om toch te proberen op iedereen dan te reageren (lang leve Word hihi). Ja mijn vriend moet ook het kindje nog erkennen en wat ik zo las in het boek van Daphne Deckers moet hij ook voogdijschap aanvragen bij de kantonrechter en moet ik daar toestemming voor geven. Nu is dit boek al een hele tijd uit, dus weet niet of dat laatste nog steeds zo is, maar het staat in ieder geval op ons to do lijstje. Die stoel van Ikea is wel een goede tip, maar eens een keertje kijken als we in de buurt zijn.