@ Lenteding, ons groepje kletst ook niet meer hier op het forum hoor. Wij hebben een besloten hyves-groepje.
@ Loesje, Ze is lekker vroeg met lachen dan of niet?
@ Lex, wat een heerlijk meisje op de foto!
@ Andreaaa, fijn dat de spruw over is. Sneu dat ze dan nu zo verkouden is.
Ik merkte hier dat de vermoeidheid na een week of 4 minder begon te worden.
@ Mickey, mooie banners hoor!
En ik ben ook al weer een paar weken bezig met 'bedgymnastieken' of 'klussen' of hoe je het ook wilt noemen.
Ik had er gewoon weer zin in en ik denk dat ik ook geluk heb dat de "schade" beneden erg beperkt was bij mij.
@ MamaV, nou komt ie hoor: Tim heeft vanmiddag Venkelthee van mij gehad met een lepeltje en meneer begon al lekker belletjes te blazen.
Dat belooft dus wat voor als we straks met fruit- en groentehapjes gaan beginnen 😊
En hij kan de boel ook behoorlijk bij elkaar krijsen. Hij heeft er een handje van om te gaan huilen als wij net het warme eten op tafel hebben staan. Heel erg irritant!
Ik ben eigenlijk ook wel tot het einde bang geweest dat er nog iets mis zou gaan. Gewoon omdat ik bijna niet kon geloven dat we een gezond kindje mochten krijgen.
Die speciale Wij kun je bestellen op de site van WIJFOTOSERVICE
http://www.wijfotoservice.nl/producten/persoonlijk_magazine/ (ik hoop dat deze link mag, want we mogen eigenlijk geen reclame maken).
Jij was er echt alweer snel bij met vrijen na de bevalling. Ik heb eerst gewacht totdat de laatste hechting ook weg was (ongeveer 3 weken na de bevalling). En wij gaan gewoon all the way, we zien wel wanneer het weer raak is.
Het lijkt er dus op dat deze AB aanslaat bij Vince als zijn koorts zo is gezakt? Gelukkig maar!
EN hij drinkt dus heel netjes 5 flessen per etmaal, dat redt Tim nog niet, die wil er echt nog 6 per etmaal. En hij drinkt ze echt tot de laatste druppel leeg. Van de week toch de flessen maar ophogen naar 5 schepjes.
Zijn er hier dames die het leuk vinden om t.z.t. ook een keer een meeting te doen met de kids erbij.
Lijkt me zo leuk al die babies bij elkaar.
Vandaag ook geslaagd voor een nieuwe wekker.
Ik ga zo maar even de babytas voor morgen inpakken en daarna lekker in bed nog even TV kijken totdat Tim zich meldt voor zijn late flesje.
Hij ligt nu nog lekker in zijn ledikantje te slapen met zijn magnetronknuffel tegen zijn buikje. Het lijkt erop dat dat toch wel iets geholpen heeft tegen de darmkrampjes want ik heb hem al anderhalf uur niet gehoord.