Hoi hoi ladies.
Ben ik weer! Druk, druk, druk. Had me nog zo voorgenomen om die laatste maand verlof RUSTIG aan te doen, maar dat is hopeloos mislukt haha. Natuurlijk zijn het allemaal leuke 'uitjes', maar goed, ik doe het mezelf aan ;). Vandaag een dag echt niets op de planning, heerlijk!!
Verder doet Lotte het top! Ze drinkt sinds vrijdag weer beter en gisteren zelfs goed! Wel weer 6 flessen per dag, maar daar maak ik me niet meer druk om. Ze vindt het gewoon fijn om wat vaker kleinere hoeveelheden te drinken haha. Ze krijgt om ca 20.30u de laatste fles en slaapt dan tot 4 a 5 uur, helemaal prima! Bovenal is ze een vrolijk meisje, waar ik helemaal gek op ben. Ik kreeg gisteren nog de vraag van een vriendin die zwanger is van de 2e: en je bent op haar echt net zo gek als op Teun? Jaaaaaaaaa!!! Daar heb ik me ook nooit druk om gemaakt, trouwens. Een mama heeft heeel veel liefde in zich haha.
Teun is sinds een week weer waterpokken-vrij en is ook weer helemaal zijn vrolijke ik. Echt genieten dus!!
Lotte heeft nog geen waterpokken, ben benieuwd of dat zo blijft. Het is nu 2 wkn na Teun's start van de pokken.....
As vrijdag gaat Lotte wennen op het kdv, meteen 7 uurtjes, net als straks elke vrijdag. Ik ga dan met een goede vriendin naar de Ikea, zin in! Heb al een mooi lijstje klaar staan haha.
Jools: over die muggen, op Kreta waren er ook een heleboel. 's Nachts hadden wij idd een klamboe over de bedjes, maar onze kids hebben geen speen en met speen is dat iets lastiger inderdaad. Verder hadden wij alleen maar middeltjes om de jeuk weg te halen. Ik kon namelijk niets vinden met DEET voor ukkies. Wat wel heel fijn spul was (weet niet of jullie dat in Belgie hebben) is ByeBites en dan de 'after sun/tegen jeuk'-gel. Stinkt wel, maar hielp hier wel.
MamaV: hoe slaat Owen zich door de waterpokken heen? En het fruithapje valt dus goed hihi. Leuk hoor!
Wij beginnen over een paar weekjes met wat groenten, ben heel benieuwd wat ze er van vindt!!
Loesje: zijn Gijs en Floor weer helemaal beter? Frustrerend als Floor de fles af en toe zo weigert. Geef je de 2e voeding nu ook in een flesje? Ik hoop dat het afbouwen toch redelijk soepel verloopt verder. Het is al emotioneel genoeg, wat dat betreft.
Lenteding: lekker avondje gehad zondag?
Trouwens, ik weet niet of er nog mensen binnenkort ver weg op vakantie gaan met de auto, maar ik las in een andere topic wat over de autoreiswieg!! Ideaal, want dan kunnen de babytjes gewoon plat liggen ipv zo half gebogen en opgepropt in de maxi cosi. Zie
www.autoreiswieg.nl!
Fijne dag allemaal!!