Ikke 24 schreef:Buddha nee vrijdag is mijn laatste werkdag. Super om het hartje te horen en een fijn gesprek te hebben!
Bloem toen ik bloed moest prikken van de vk was hij 6,7(niet nuchter). Toen zo een glucose test int ziekenhuid moeten doen en toen kwam die op 7,6.(nuchter prikken, dan smerig drankje en weer prikken). Ik moest toen twee uur blijven zitten en niks doen. Man dan verbrand je niks. Vind je het gek dat tie dan dit aangeeft.
Umhhh haha ja dat is wel gek in mijn ogen, iemand zonder diabetes heeft namelijk een lichaam die zorgt dat ondanks dat je niets doet je glucose binnen de normaal grens blijft. 7.6 mmol is waarschijnlijk te hoog voor een zwangere, denk dat de grens boven de 7 zit. MAar hoe dan ook ik vind het vreemd dat ze je door hebben gestuurd voor die test met zo'n keurig glucose en dat niet eens nuchter! Hoop voor je dat je snel van dit gek*t af bent! En weer lekker bij de vk onder controle!
Ik ben er net weer van een heerlijk dagje snuffelen, geld uit geven en ideeen op doen! hahaha
Kinderwagen is uitgezocht, kinderkamer is helemaal weer veranderd, wilde eerst donker, maar wordt nu ligt en ik vind het merk Koeka zo super mooi!!!!