@Natas, is het je verjaardag, oh nee, sorry wist ik niet!! Gefeliciteerd!!!! sorry!
@Shady, wow dan alweer 20 weken echo, wat snel idd. Zo grappig vind het bij andere snel gaan en bij mezelf dus niet, hihi, naja minder snel zeg maar, whaha
Nou meiden ben bij de vk geweest. Onze uk was lekker actief in mama's buik, bij het hartje luisteren ging hij er steeds vandoor, echt grappig. Alles is nog potje dicht bij me, dus dat is super :). Ok deed gruwelijk pijn dat voelen, maar het moest maar effe.
Dus met uk gaat het heel goed, alleen met mama dus niet. Mijn lichaam zegt dat het genoeg is voor nu. Blijkbaar is mijn gedeelte vanaf me borst richting onderbuik, kleiner dan normaal, het zal wel, maar daardoor moet het lichaam harder werken. Blijkbaar is me buik al aardig voor 22 weken en dat drukt ook. Waarschijnlijk zijn het nu de bekken die aan zeuren zijn. Sjonge, is dat alles (gelukkig) en dan zo'n pijn??!! Morgen al therapie, mocht het niet helpen, door naar de gyn int ziekenhuis. Werken mag ook effe niet. Mag wel dingen doen, hoef geen bedrust te houden, maar mag me ramen niet gaan lappen bijv, zo jammer stond voor morgen gepland :-P.
Net de baas gebeld, zweet brak me uit. Wie weet ga ik volgende week werken, dat het weer kan, of halve dagen, maar het kan ook dat ik dus echt nog effe paar weekjes niet kan werken. Hij had echt zoiets, luister naar je lichaam. Liever nu thuis en sneller terug. Dan snel werken en er tot de bevalling eruit liggen. helaas is niet elke zwangerschap een rolmodel zwangerschap. Foei gelukkig ik ben gerustgesteld.
Oh ja zei ook nog bij de vk, dat ik niet te vaak wou bellen, dat ik niet wou overkomen als aanstellerd. Ze moest echt lachen, ze heeft liever dat ik te vaak kom, dan niet, want ook hun kunnen nu iets over het hoofd zien.
Uhm wel heel lang verhaal, sorry dames!!