@Shady envandaag weer zo actief geweest? Je moet wel vaak heen en weer rijden zozeg. Scheelt idd dat het dan om de weekdubbele afspraken staan, scheelt weer in de kosten. Je doet het voor iets heelmoois in je buik, maar toch.
@ Bepje, ik vind niets mismet die slaappakjes hoor. De uk gelijk in spijkerbroek de 1[SUP]e[/SUP] weekvind ik niets. Lekker baby laten zijn en lekker zulk zacht spul aantrekken!Mits het geen warm weer is dan. Dan zou ik wel lekker van die zachte broekjesbijhalen.
Jij dus ook al een baggernacht, het hing in de lucht volgens mij, sjonge. Niet teveel gedaan vandaag toch?`
Wel fijn om er gelijk afte zijn toch. Kon je ook niet van te voren zenuwachtig worden.
@Buddha, bahmeis, hopelijk krijg je er niet nog meer last van. Gelijk erop letten hoor,anders aan de bel trekken!
@Ikke, ishet nog gelukt om die jongen te bellen? Doe jij wel effe rustiger aan. Morgenweer een dag he.
@Natas, nog gelukt metrustig aan doen vandaag? Hopelijk heb je aankomende nacht wel een betere nacht!
Mooie kamer hoor voorjullie meid!
@Marloes, sorry helemaalvergeten je veel plezier te wensen, dacht dat het vanaaf was, sorry!! Leuk omte horen dat je zoveel kan zien!
Je bent wel gestopt om 4uur he, vanmorgen heeft ook gewoon energie gekost.
@sil nu nog verhuizen,poef, moet er niet aan denken, hihi. Naja die gedachte kun jij nu mooigoedmaken met shoppen!!
@Hier, sindsgisterenmiddag snotje verkouden, bagger nacht daardoor gehad, dus giga brakzijn. Vanmiddag therapie gehad. Ze twijfelen of het wel me bekken zijn die voorproblemen zorgen, wel oefeningen mee. Heb namelijk ook scheve heupen, al meegeboren hoor. Maar waarschijnlijk zorgen die voor problemen. De uk ligt ook erglaag, waardoor hij op mijn bovenkant heup dreunt met bewegen etc etc. Dinsdagsteunzolen aanmeten, naja gesprek en hopelijk aanmeten. Heb je ooit gehad, uhmzaten nog in oude schoenen en ja hoog 3-4 weken geleden weggegooid zonder tekijken. Maar waren toch aan vervanging toe.
Me mannetje is bezig methet kamertje. Plafond is 1x gesaust, maar moet nog wel keertje. Maar vind hetkleurtje wel super. Het kamertje, box en kinderwagen zijn ook binnen. Wat eendozen!! Alleen al kinderwagen hebben we er 4. Nu willen we helemaal alles afhebben en beginnen met meubeltjes in elkaar zetten, hihi. Heb vanmiddag maargelijk even een pakje bij de hema gekocht voor de uk.